Olen ollut samuilla tammikuussa ja heinäkuussa.. ollut hyvat ilmat nyt kun olen seuraillut ihmisten keskusteluita niin ova valittaneet että marraskuu on ollut aina huono.. itse lähdössä silloin.. onhan se tilastojen mukaan sateisin kuukausi siellä mutta yleensä kun ne ei pidä paikkaansa. Kertkaa kiitos marraskuun reissuistanne:)
marraskuun
sää samuilla
2
660
Vastaukset
- niitä ilmoja
Kyllä sateita saattaa tulla mihin aikaan vaan. Keskustelupaltoilla ihmiset moittii vaikka säätä jos eivät ole muuten tyytyväisiä.Jos ei kaikki asiat olekkaan sitä mitä on odotettu. Pitää otta sadekin kokemuksena ja varjo mukaan kun lähtee ulos. Siellähän ei tarvitse palella vaikka vähän kastuisikin.
- rewyy
tulee niin perkeleesti. Tosin ei välttämättä joka päivä, eikä kokoajan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681