Se on aina ollut niin
että syksyisin linnut muuttaa
ruoste lankeaa ruohonkorsiin
ja hämärä laskee aikaisin.
Haikeudessa
herää kaikki kauniit muistot lapsuudesta
kukkaseppelet lettipäillä
käpylehmien haat
ja solisevan puron ääni.
Pitäisi osata
kuunnella ja katsoa enkelin silmin
nähdä hyvyys vieläkin lähimmäisessä.
Tietää
että taivas ja maa
tunnistaa tämän kaiken
Sinut, minut
ja jokaisen ihmislapsen.
Antaa unohdukselle sija
viipyillä katseessa
rakastaa niin
että sielussa asti salamoi.
Suuri, pieni ihminen
14
468
Vastaukset
- Mysteriet
Mutta väkisin kirjoittautuvat sanat; tämä on parasta lindaa - yksi parhaimmista.
Tästä ei käy edes nostaa yhtään kohtaa yli muiden *jupisee*
Kertakaikkisen upea lukea tälläistä tekstiä - ihan henkeä salpaa!!!
Huh- e.ve
Upea runo, kertakaikkiaan!
Mitä muuta voisinkaan sanoa kuin Kiitos lukuelämyksestä!! - lindalinda1
et saisi sanoa, jos se siltä kerran tuntuu. En
kyllä mielestäni kirjoittanut mitään poikkevaa
entisiini nähden, mutta ehkä sittenkin.
Eläkkä Sie siellä jupise likka.
Olet sanonut monta monituista sanaa tässä, joista
olen hämmentynyt ja kiitollinen.
Sinä varmaankin osasit lukea näiden
kirjoitettujen rivien välitkin, luulen.
Salpaava on kuule palautteesikin, mut onneks otin
nitropurkin viereen. Tosin ihan muista syistä,
enhän voinut tietää mikä täällä odottaa.
Kiitos Mys ! - lindalinda1
e.ve kirjoitti:
Upea runo, kertakaikkiaan!
Mitä muuta voisinkaan sanoa kuin Kiitos lukuelämyksestä!!Sinunkin palautteestasi E.ve.
Luulin/kuvittelin olevani tässä runossani entis-
teni näköinen. Mutta ehkä tässä sittenkin on jo-
tenkin toisenlainen sävel.
Kiitos, se kuuluu ehdottomasti Sinulle.
- peres
Jo alku sai minut polvilleen
Enenpää en sano se kaikki oli... ja on- lindalinda1
Peres !
Tämä runoni tuntuu nyt jotenkin iskeneen teidän
jokaisen suonistoon, huh !
Kiitän, muuhunhan en kykene vaikka se tuntuu ko-
vin vaatimattomalta Sinunkin sanoistasi.
- runo64-1
...ja pitää sanoa että olet tässä
kauneimillaan,herkimmllään ja parhaimillaan.
jokainen kappale sopisi pieneksi runoksi,
ajatukseksi ja mietteeksi
ja hyvin pienin muutoksin rukoukseksi.
olet tuonut kauneuden sanoin silmille
sinä pieni ihminen suurella sydämellä!!!
hyvä linda!!!- lindalinda1
alan nieleskelemään, mitä pidemmälle pääsen näi-
den palautteiden lukemisessa.
Tähän runooni sisältyy eräänlainen sanoma,
äänetön sellainen. Ja sen pystyy lukemaan ken
tietää taustat - ymmärtää.
Sinä olet edelleenkin erittäin tarkkasilmäinen,
kun mainitset, että tästä olisi rukoukseksi. Niin
etpä arvaakkaan, että olen sellaisenkin tähän
yrittänyt sisällyttää.
Sinun herkkä runosielusi lukee minua erittäin
hyvin, joka lienee syytä ja seurausta jo melko
pitkästä ystävyydestämme. Päivieni piirto on ol-
lut viime päivinä melko harmaa, ei synny
kovinkaan valoisaa tekstiä. Yritin jonkinlaisin
evästyksin kuitenkin löytää tähän pehmennystä.
Ensimmäinen versio oli huomattavasti synkempi,
en ollut siihen tyytyväinen.
Olet käynnilläsi synnyttänyt minussa hyvää miel-
tä. Sydämellinen kiitos.
- mies-v57
Niin pikkuisia olivat lapseni, kun he tulivat
ensi henkäyksin isän syliin. Kosteina ja
itkevinä. Isän sylissä, rinnalla, hiljenivät.
Isän Rakkauden ensi kosketuksissa.
Mitä miehen elämässä tapahtuukaan,
oman lapsen ensi sylitys, isyyden
muokkaantuminen sieluun. Se suurempaa
ei elämä kanna eteen, tietoisuuteen.
Mikään hetki ei niin kasvata ja
kypsytä. Yksikään tovi kaana
poikaa miehuuten. Rakenna isyyden
raameja. Kuin se oma pikkuinen.
Nytkin, vieläkin, nuo hetket tuovat
kyyneleet. Oli se niin suurta.
Uskomaton matka pojasta mieheksi
ohikiitävässä hetkessä. Rakkaudessa.
Se on sellaista todellisuutta mitä
elämässä kohtaa vain, kun jotain
niin itseä syntyy toisesta ihmisestä.
Kolmen sydämen rakkaus. Siinä hetkessä.
Ja se täyttää koko elämän.
Kiitos runostasi.
Pitäisi osata kuunnella ja
katoa enkelin silmin...
Ei tarvitse sanoa paljon,
kertoakseen kaiken.
Minulle runosi kertoi vielä
enemmän, mutta sen ymmärtämiseen
tarvitaan vähintään pieni
enkeli.
Runosi kosketti.- lindalinda1
kertakaikkiaan liikuttavaa kerrontaa isän rakkau-
desta, lapsien syntymistä ja siitä suuremmoises-
ta riemusta, minkä uusi ihminen synnyttää.
Vaikka lapsi kasvaa, on hän aina vanhemman sil-
missä lapsi - se pikkuinen ihminen vaikka ulkoi-
sesti olisi jo mies tai nainen.
' ei tarvitse sanoa paljon
kertoakseen kaiken '
Ja minä luulen sanoneeni ihan liikaa tässä runos-
sa. Mutta kun pyörittelin sanoja ja lauseita pa-
perilla, nuo säkeet vain halusivat kaikki kuulua
siihen. En yksinkertaisesti osannut ottaa niis-
tä mitään pois.
Olen todella liikuttunut itsekkin, kaikista
näistä kommenteista jotka olen tähän saanut. Tun-
nen onnistumisen riemua, vaikken kirjoittaessani
kokenutkaan mitään ahaa-elämystä.
Sinun osasi ei ole vähäinen sanoillasi, usko
pois. Kiitos tulee sydämestä Sinullekkin.
Rakkauden.
Kiitos.
Kaunista ruskaa Koskelle- lindalinda1
Margitta, Sinä tiedät ja tunnet varmaan samoin
kuin minäkin - usein. Tämä syksy on vaan niin
kovin haikeaa aikaa, vaikka muuten sitä rakastan-
kin.
Kiitos, ja kaunista ruska-aikaa sinne jonnekkin
myös.
samaa mieltä
syksyllä pitäisi tehdä jotain repäisevää
saada kypsää ja helmeilevää viiniä- lindalinda1
sait ihan veden herahtamaan kielelle :=)
Kiitos Unijukka,
mukavaa nähdä Sinuakin piiiiitkästä aikaa.
Äläkä unohda velvollisuuksiasi illalla * räps *
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625