Kuka tietää

himuli???

Tästä samaisesta asiasta on paljon
kirjoiteltu täällä.
Mutta otan nyt vielä esiin tään
saman.
Lueskelin näitä ketjuja tuossa,
niin mieleeni tuli, että miksi
rekkaamattomia ja eri nikeillä
kirjoittavaia soimataan siitä,
et kirjoittavat vain ilkeily mielessä.
Kyllä rekattunakin voidaan yhtä hyvin
eri nikeillä

16

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • himuli???

karkas viesti, mutta jatkan keskeneräisen lauseen
      tähän, siis rekattu nikki voi ottaa tuulestatemmatun nikin ja ilkeillä sen varjossa.

• humpala

Niin ja mikä tän jutun pointti?
        Me kaikki ollaan vaan ihmisiä, ilkeitä, kaameita, kilttejä ja kivoja.
        Joskus ei osaa kirjoittaa niinkuin ajattelee, tulee kirjoituksellisia suolisolmuja ja sen voi käsittää väärin, joko tahallaan tai tahattomasti.
        Ilkeilyä kyllä kuulee naamakkain, tavarataloissa, sukulaisjuhlissa vanhemmiltakin ihmisiltä.Sukulaisilta saa kovimmat räiskeet.
        Kuulee kommentteja ulkonäöstä, lemmikistä, rahan puutteesta, liiasta omaisuudesta.
        On väärän värinen talo, kummalliset verhot, lapsi on tyhmä jne.
        Miten se nyt voisi olla erilaista täällä?

En ole koskaan vielä pahoittanut mieltäni näistä mitä täällä kirjoitetaan, se vaan joskus harmittaa kun kysyy mielipidettä niin vastataan jotenkin vierestä.

• hihuli???

anteeks tuli melkein sama nikki,
        olen kuitenkin hihuli, en himuli.
        Piti laittaa perään jotain merkkiä, kun
        tämäkin jo kuului jollekin toiselle.

• kaiken takana on joku

Täällähän voi harrastaa sellaistakin, että samalla kirjoittajalla on yhtä aikaa käytössä monta rekattua nikkiä.
      Joku on tunnustanutkin vastanneensa itselleen kertakäyttönikillä saadakseen keskusteluun toivomaansa suuntaa.
      Nämä rekatut eivät uskalla ainakaan toisiaan arvostella nikillään, puskaan mennään huutelemaan kun sapettaa. On kovin läpinäkyvää vakuutella kirjoittavansa aina samalla rekatulla. Ja ketäs se kiinnostaisikaan.

• ovat niin kilttejä

toisilleen, jotta!

• Yllin-Kyllin
        ovat niin kilttejä kirjoitti:

toisilleen, jotta!

Paljon on ihan varmasti rekatuilla keksittyjä nikkejä, onhan selvaa, joku luulee peittävänsä jälkensä sillä että eri mieltä, kissan villat....samassa ketjussa voi olla saman henkilön viestejä, ja eri nikeillä, kuka niihin kiinnittää huomiota, ei maksa vaivaa.
        Jatketaan samaan malliin saadaan juttua aikaiseksi.

• Yllin-Kyllin kirjoitti:

Paljon on ihan varmasti rekatuilla keksittyjä nikkejä, onhan selvaa, joku luulee peittävänsä jälkensä sillä että eri mieltä, kissan villat....samassa ketjussa voi olla saman henkilön viestejä, ja eri nikeillä, kuka niihin kiinnittää huomiota, ei maksa vaivaa.
        Jatketaan samaan malliin saadaan juttua aikaiseksi.

on hyvä juttu, kirjoittipa sen kuka vaan ja millä merkillä tahansa.

Rekiströitymisessä on vain se hyvä puoli, että jos huomaa kirjoittaneesa sellaista, mistä ei itsekään tykkää, niin sen voi poistaa.

Jos joku on niin kykenevä, että saa luettavan ketjun aikaiseksi itsensä kanssa kinaamalla, niin sen kun vaan. Kyllä tänne tekstiä mahtuu. Ja jos se ei ketään kiinnosta, niin mitä se haittaa.

Asiallinenkin kysymys voi olla huvin vuoksi laitettu koukku, joten myös humoristinen vastaus voi keventää ja antaa arvoa tosimielessä vastanneille.
        Tämähän on kuitenkin vain keskustelupalsta.
        Asiapalstat taitavat olla tuolla muualla.

• jjoutava
        Jopel kirjoitti:

on hyvä juttu, kirjoittipa sen kuka vaan ja millä merkillä tahansa.

Rekiströitymisessä on vain se hyvä puoli, että jos huomaa kirjoittaneesa sellaista, mistä ei itsekään tykkää, niin sen voi poistaa.

Jos joku on niin kykenevä, että saa luettavan ketjun aikaiseksi itsensä kanssa kinaamalla, niin sen kun vaan. Kyllä tänne tekstiä mahtuu. Ja jos se ei ketään kiinnosta, niin mitä se haittaa.

Asiallinenkin kysymys voi olla huvin vuoksi laitettu koukku, joten myös humoristinen vastaus voi keventää ja antaa arvoa tosimielessä vastanneille.
        Tämähän on kuitenkin vain keskustelupalsta.
        Asiapalstat taitavat olla tuolla muualla.

semmonen poliisioikeus että voi poistaa jäljestään pitkät tarinat ja monet kirjoittajat parilla napsauksella.

Harvompa minulla on sellaista valtaa kuin täällä on.

• jjoutava kirjoitti:

semmonen poliisioikeus että voi poistaa jäljestään pitkät tarinat ja monet kirjoittajat parilla napsauksella.

Harvompa minulla on sellaista valtaa kuin täällä on.

Minä olen sen tehnyt kerran.
        Suutuin niin pirusti silloiselle serifille minun mielestä asiattoasta poistosta ja vähän muustakin. No se siitä.

Sellaisia, heti katumuksia olen kyllä korjaillut, mutta niistähän ei kellekään haitta ole ja eivät jää vaivaamaan omaa mieltä.

• ¤¤¤
        ovat niin kilttejä kirjoitti:

toisilleen, jotta!

¤¤¤¤

• Laritsa M

Rekisteröityä voi vaikka sadalla nimellä. Eli se ei merkitse yhtään mitään.

Sen sijaan olisi kiva juttu, jos kirjoittajat käyttäisivät ainakin samassa ketjussa yhtä ja samaa nimeä.

Kirjoittajan mielestä vaikuttaa tietysti nokkelalta, kun nimimerkki on osa tekstiä, mutta vuoropuhelua käytäessä ei tiedä käykö sitä yhden tai useamman kirjoittajan kanssa. Ehkäpä sillä ei ole niin väliäkään, mutta kuitenkin...

• Maalaismies*

Eräässä tietokilpailussa kerran kysyttiin, mitä ilman kukaan ei tule toimeen. Oikea vastaus oli NIMI. Olipa se näillä palstoilla rekisteröity tai ei, niin nikillisen kanssa on helpompi keskustella. Ja heitä voi huhuilla, kuten Ruuneperi taannoisessa avauksessaan teki.

Ei nimi miestä/naista tee sanoo kansanviisaus. Ehkä monet pitävät näitä kirjoitelmia niin mitättöminä etteivät halua minkäänlaista puumerkkiä niiden perään laittaa. Mikäs siinä, mutta miksi kuitenkin loukkaannutaan, kun niihin me nikikkäät niin nihkeästi vastaamme?

• Maalaismies* kirjoitti:

Eräässä tietokilpailussa kerran kysyttiin, mitä ilman kukaan ei tule toimeen. Oikea vastaus oli NIMI. Olipa se näillä palstoilla rekisteröity tai ei, niin nikillisen kanssa on helpompi keskustella. Ja heitä voi huhuilla, kuten Ruuneperi taannoisessa avauksessaan teki.

Ei nimi miestä/naista tee sanoo kansanviisaus. Ehkä monet pitävät näitä kirjoitelmia niin mitättöminä etteivät halua minkäänlaista puumerkkiä niiden perään laittaa. Mikäs siinä, mutta miksi kuitenkin loukkaannutaan, kun niihin me nikikkäät niin nihkeästi vastaamme?

Monille tuo on periaatekysymys.

Itse en voi vastata "ei kenellekään". Vastauskin tulee vastaavasti vaan "joltakin".

Keskustelun lähtökohta, mielipiteiden vaihto, on tuhottu jo alussa.

Toivon, että avaisitte yhden nikittömien keskusteluketjun. Haluaisin nähdä miten keskustelunne sujuu.

• hihuli???
        Ruuneperi kirjoitti:

Monille tuo on periaatekysymys.

Itse en voi vastata "ei kenellekään". Vastauskin tulee vastaavasti vaan "joltakin".

Keskustelun lähtökohta, mielipiteiden vaihto, on tuhottu jo alussa.

Toivon, että avaisitte yhden nikittömien keskusteluketjun. Haluaisin nähdä miten keskustelunne sujuu.

Kyllähän täällä on ollut niinsanottuja
        nikittömien keskusteluja.
        Kuitenkin on tullut keskusteluun
        mukaan myös nikillisiä, joka on
        mielestäni hyvä asia.

• Mallamargareetta
        Maalaismies* kirjoitti:

Minulle ei ole niin väliä, voin vastata myös lauseenpätkänikin kirjoittamaan asiaan. Kirjoittelen harvakseltaan sinne tänne. Itseni kannalta on tärkeää esiintyä itseäni kuvaavalla pysyvällä nikillä , viestini saa niin kasvot. Kasvot ajattelen aina niillekin, joiden viestejä luen ja varsinkin joihin vastaan.

Täällä on niin paljon nikeiksi varattuja naisten nimiä, joten minulle tuli mieleen tällainen pitkä, pilke silmkulmassa keksitty nikki. En ole ainakaan tostaiseksi välittänyt rekata tätä, tuskinpa tätä kukaan pihistääkään, on tämä niin hassu.

• himuli???
        Mallamargareetta kirjoitti:

Minulle ei ole niin väliä, voin vastata myös lauseenpätkänikin kirjoittamaan asiaan. Kirjoittelen harvakseltaan sinne tänne. Itseni kannalta on tärkeää esiintyä itseäni kuvaavalla pysyvällä nikillä , viestini saa niin kasvot. Kasvot ajattelen aina niillekin, joiden viestejä luen ja varsinkin joihin vastaan.

Täällä on niin paljon nikeiksi varattuja naisten nimiä, joten minulle tuli mieleen tällainen pitkä, pilke silmkulmassa keksitty nikki. En ole ainakaan tostaiseksi välittänyt rekata tätä, tuskinpa tätä kukaan pihistääkään, on tämä niin hassu.

Hyvä Mallamargareetta, tämähän on mitä mainioin nikki.
        Ei varmaan moni keksisikään tälläistä.
        Niin minäkin kirjoittelen kun siltä tuntuu, et
        pitäisi sanoo jotain.

Minulla on kyllä kissani nimi tämä himuli
        ja joku oli kai aikonut sen näköjään ottaakin, vaan oli
        kuitenkin laittanut vähän toisin.

En jaksa alkaa rekkaamaan tätä nikkiäni, koska
        olen ajatellut, et se on turhaa, jos ilkeillä
        tahtoo niin se tapahtuu, millä nikillä vain.
        Ja minulle se ei ole periaate kysymys lainkaan.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      63
      1271
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      900
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      825
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      87
      702
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      644
    6. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      37
      589
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      574
    8. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      121
      536
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      523
    Aihe