Ei tullut ajettua metriäkään veneellä tänä kesänä. Möiskö poies?
Paljokohan saisi Buster RS ht-kateellisesta paatista? Venessä on 50hp Mercury ja koko paketti on vm. 1992. Kunto ei paljon uudesta irtoa. Alla seisoo Läväkkä kippitraileri, sekin joutaisi matkaan.
Kaikki varusteetkin siinä on, mukaan vaan kaiut ja kaikki.
Saisko tuosta kymppitonnin vai paljonko?
BusterRS
11
1835
Vastaukset
- ÄrÄssä
92? Mmm...2-tahtikone, plussana ht-kate ja traileri, olisiko 6 - 7.000 Euroa. Katos ite vaikka Nettiveneestä, niin päädyt varmaan samoihin lukemiin. Siellä on nelarikoneellakin seittemän tonnin pintaan RS:ää, tosin ilman katetta ja kärryä.
- palle ramstetti
Multa lähtis sellanen toimiva ehjäperssuinen noin 4200 e ,vähän kuhmuja sielä-täällä mutta toimiva ja vuotamaton.
- taas on
palle ramstetti kirjoitti:
Multa lähtis sellanen toimiva ehjäperssuinen noin 4200 e ,vähän kuhmuja sielä-täällä mutta toimiva ja vuotamaton.
Mulla on kaikki talven telakkamaksut ja kesän laiturimaksut maksamatta. Busten Yamalla sais, kun maksais ne puolestani. Olisiko jotakin 2300 pintaan.
- Busa hankinnassa
taas on kirjoitti:
Mulla on kaikki talven telakkamaksut ja kesän laiturimaksut maksamatta. Busten Yamalla sais, kun maksais ne puolestani. Olisiko jotakin 2300 pintaan.
Mikä Busa, mikä mosa jne.?
- PuSe
""Venessä on 50hp Mercury ja koko paketti on vm. 1992. Kunto ei paljon uudesta irtoa""
Vene on jo 16 vuotta vanha ja vielä niittikauden Busteri joiden vuoto- ja murtumisongelmia on puitu tälläkin palstalla jo moneen kertaan...
Viini se paranee vanhetessaan tiettyy rajaan saakka sekin. ;););(- Hard Toppari
Kauppaamani Buster ei vuoda yhtään. Kahvikupillinen tulee kesässä sisään, ja sekin yläpuolelta eli sateesta.
Veneeni on todellinen helmi, kokolattiamatot ja kaikki. Uudenveroinen paatti.
Mutta ei köyhille. - PuSe
Hard Toppari kirjoitti:
Kauppaamani Buster ei vuoda yhtään. Kahvikupillinen tulee kesässä sisään, ja sekin yläpuolelta eli sateesta.
Veneeni on todellinen helmi, kokolattiamatot ja kaikki. Uudenveroinen paatti.
Mutta ei köyhille.ei ole vesillä ajettu niin ei se tosiaan ole yhtään vuotanut.... ;)
Mutta tosiasia on että sillä kympillä saa jo 2007 -mallin M-Busterin joka on rakenteeltaan ja ominaisuuksiltaan ihan eri vene kuin kivikautinen RS.
Ja vene kuin vene, niin en lähtisi noin vanhaa ostamaan vaikka olisi kuinka vähän käytetty.
Sen verran olen köyhä ettei ole varaa huonoon ja vanhaan veneeseen. - on eri maata
PuSe kirjoitti:
ei ole vesillä ajettu niin ei se tosiaan ole yhtään vuotanut.... ;)
Mutta tosiasia on että sillä kympillä saa jo 2007 -mallin M-Busterin joka on rakenteeltaan ja ominaisuuksiltaan ihan eri vene kuin kivikautinen RS.
Ja vene kuin vene, niin en lähtisi noin vanhaa ostamaan vaikka olisi kuinka vähän käytetty.
Sen verran olen köyhä ettei ole varaa huonoon ja vanhaan veneeseen.Oikeassa olet. M on ärrässätä uusittu malli. Runkomuoto on korjattu. Ämmä ei enää kastele eikä paukku kuten ärrässä. RS kannattaa ostaa jos halpaa haluaa. Jos sopivan kokoisen käyttöveneen niin M on parempi. Mutta riippuu käyttötarkoituksesta. RS on kevyt. Nykypäivän M painaa 70 kg enempi.
- Hard Toppari
on eri maata kirjoitti:
Oikeassa olet. M on ärrässätä uusittu malli. Runkomuoto on korjattu. Ämmä ei enää kastele eikä paukku kuten ärrässä. RS kannattaa ostaa jos halpaa haluaa. Jos sopivan kokoisen käyttöveneen niin M on parempi. Mutta riippuu käyttötarkoituksesta. RS on kevyt. Nykypäivän M painaa 70 kg enempi.
Ei pauku eikä keiku meikän paatti. On nääs kunnon alkuperäinen hardtoppi päällä, kaikki varusteet ja traileri. Kyllä se kymppitonnin pintaan vielä maksaa.
- Virnög
Hard Toppari kirjoitti:
Ei pauku eikä keiku meikän paatti. On nääs kunnon alkuperäinen hardtoppi päällä, kaikki varusteet ja traileri. Kyllä se kymppitonnin pintaan vielä maksaa.
Mä luovuin HT-busterista aikanaan sen keulapainoisuuden vuoksi.
Busan jätkät kait aikoinaan luuli että HT-veneen voi vain tekaista laittamalla pulsaveneeseen katteen.
Kaverilla oli sama ilman katetta ja se oli paljon vakaampi ajaa sivutuulessa ja kulki paljon vähemmällä gasolla.
Mulla vaihtoi vene suuntaa kun puuska iski sivusta.
Vaihdoin sitten oikeaan HT-veneeseen. - palle ramstetti
Virnög kirjoitti:
Mä luovuin HT-busterista aikanaan sen keulapainoisuuden vuoksi.
Busan jätkät kait aikoinaan luuli että HT-veneen voi vain tekaista laittamalla pulsaveneeseen katteen.
Kaverilla oli sama ilman katetta ja se oli paljon vakaampi ajaa sivutuulessa ja kulki paljon vähemmällä gasolla.
Mulla vaihtoi vene suuntaa kun puuska iski sivusta.
Vaihdoin sitten oikeaan HT-veneeseen.Mulla on ollut viisi venettä joista kaksi ns, oikeaa HT-venettä ja nyt siis ryskynä HT-RS. Ei sitä voi verrata tylliverhoveneisiin . Buster RS HT on työhylsy niille jotka eivät turhia toppauksia tarvitse. Ainut paattini jolla voin ajaa jäissä! Kulutus kasvoi HT kopan kanssa vakiolegilläni 2L ( ennen n.26km/11L) Matkanopeudella 23solmua. Huiput 34 solmua. Koneena 60hv Johnson. Muoviveneistä kerron että ajoin kerrasta Finnsportin kyljistä gel-coatin naarmuille mitättömässä jäässä. Busterista lähtee vain levät ja näkit! Olen vaihtanut paattiin 5 niittiä kuin tihkuivat. Ette muuten usko kuinka helppo homma se on. Koittakaas laminoida lasikuitua. Olen tehnyt sitä erääseen Vatoriin ja se on oikeasti paskaa hommaa se! No joku neronpatti tietty kysyy miksi pitää ajaa jäissä. No siksi ,että ei veneily lopu vaikka kesä loppuukin. Joka ei ole ollut merellä talvella kauniina talvipäivänä kun rannalla on -10 ja sommarön saaressa 2 sekä aurinko paistaa ,on minusta vai kesäpäivän suviveneilijä. Rautavene voisi olla vain minulle parempi. Mitä tuulen vaikutuksen tulee, niin samanpainoinen Vator 17ht outboardmalli tekee aivan samat temput tuulen suhteen ja siis nojaa tuulessa lähes samalla lailla. Syynä on jyrkkä V-pohja ja se, että kun kovaa ajaa on vain pikkupätkä koliä vedessä. Myös Yamarin 600 hyttimallista on samoja kokemuksia. Neitiveneilijät tyykkäävät tylliverhoista ja valkoisesta muovista. Olkoon niin. Minulle vene on muutakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653