Eli mistä vois johtuu ku ei säxä lähe käyntiin kunnolla... Eli en keksi mistä johtuu ku lähtee kouluun nii omasta pihasta aamulla lähtöö ekalla käyntiin vaikka olis ollu yön pihalla mut sitte ku koulusta yrittää lähtee nii saa potkii vaikka kuinka kauan ryypyn kera ja sitte ku on potkinu jonku 10 min nii sitte vasta lähtöö käyntiin... olis kiva tietää mistä johtuu säxä on aika uus ja akkukaan ei oo mikää huonokaan ja tulppaa oon kokeellu vaihtaa mut ei auta.. voisko se johtuu siitä että ajaa kouluun kaasu aivan pohjas kauheella kiireellä et ei myöhästy tai sitte siitä et tuore voiteluu oon säätäny vähän et ei leipoos varmasti kiinni?
Ei lähe käyntiin?
4
696
Vastaukset
- gddgssdg
vittu sää oott tyhmä
- sadsdasadddsad
"voisko se johtuu siitä että ajaa kouluun kaasu aivan pohjas kauheella kiireellä et ei myöhästy tai sitte siitä et tuore voiteluu oon säätäny vähän et ei leipoos varmasti kiinni?" repesin totaalisesti :DDDDDDDDDDDDD ei vittu
rasvaa variaattorin hihna niin kyllä pelaa ja sit ois hyvä myös suihkutella vähän rasvaa kaasariin.. - aggasags
sadsdasadddsad kirjoitti:
"voisko se johtuu siitä että ajaa kouluun kaasu aivan pohjas kauheella kiireellä et ei myöhästy tai sitte siitä et tuore voiteluu oon säätäny vähän et ei leipoos varmasti kiinni?" repesin totaalisesti :DDDDDDDDDDDDD ei vittu
rasvaa variaattorin hihna niin kyllä pelaa ja sit ois hyvä myös suihkutella vähän rasvaa kaasariin..muuten ihan hyvä mutta kyseisessä mopossa on vaihteet, joten siinä ei ole variaattoria eikä niinikään variaattorin hihnaakaan. ja mitä vitun järkeä on suihkuttaa rasvaa kaasaariin?
kumma kun ei hiekkaa tulpanreiästä pyttyn. - Mul myös...
aggasags kirjoitti:
muuten ihan hyvä mutta kyseisessä mopossa on vaihteet, joten siinä ei ole variaattoria eikä niinikään variaattorin hihnaakaan. ja mitä vitun järkeä on suihkuttaa rasvaa kaasaariin?
kumma kun ei hiekkaa tulpanreiästä pyttyn.Voisko juhtuu siit että mopos saa liikaa bensaa...Koita käynnistää ilman ryyppyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882