Jo toisen kerran tuli vastaani kalamies, joka ei osannut vaihtaa autoon renkaita. Ja muutenkin, nuo kalamiehet tuntuvat kädettömiltä. Eivät jaksa edes muuttohommissa olla, vaan pakenevat paikalta. Melkein samanlainen on skorpiooni. Uhoavat kyllä, mutta tosipaikantullen perääntyvät.
Onko muilla kokemusta kalamiesten avuttomuudesta?
Kalamiehet avuttomia?
3
1192
Vastaukset
- avulias kala
onneks en ole syntynyt peukalo kämmenestä :).
Mekaniset vempeleitä korjan ja melkein kaikki muutakin ilman apua.
ja jos olen sanonut että autan muutohommisssa tai jotain muuta, olen siellä sovitetuna ajassa.- kärsinyt...
Ainakin kehuu tekevänsä paljonkin kotihommia. Ollaan normaalisti ihan hyviä kavereita, mutta joka kerta joissakin työpaikan pippaloissa hän alkaa lähentelemään mua, kuiskuttelemaan korvaan jne. Ärsyttää kun on naimissaoleva ihminen ja samoin minä. En ole kuitenkaan viitsinyt sanoa selvinpäin mitään. Taidan kuitenkin jättää seuraavat pikkujoulut väliin:(
- Lohikäärme
Yleensä jos jotain lupaan niin pidän sen lupauksen. Autan kotona paljon ja teen muutenkin kaikenlaista mekaanista. Kuten vaikkapa sitten auton renkaiden vaihdon tai mitä tahansa. Muuttohommissakin auttelen tarpeen tullen jos se vain on tarpeen ja mahdollista. Teknisiin vempaimiin on jokin käsittämätön mielenkiinto. heh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2497581Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1423991Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1182237Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261687- 471530
- 331402
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421224Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411022Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8973Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23958