kertokaa KalaNaiset

miten on

oletteko paljon vai hirveeeen mustasukkaisia kumppanistanne? Riippuen seurusteluajan pituudesta.. jos on seurustelt kuukausi, puolivuotta tai 3 vuotta?

miten Msukkaisuus ilmenee?

nimm. haluaa ymmärtää

6

1430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat n

mä olen ainakin vähän mustasukkainen jos vaan oikeesti rakastaisin mun miestä, vaikka olen seurustellut jo 3 kk yhden miehen kanssa mut kun mulla on niin vahvat tunteet häntä kohtaan, kyl olen mustasukkainen jos epäilen jotain ynm. minä kalat naisena en näytä sitä helposti, aina vitsinä kerron kaikki mun miehelle miltä must tuntuu, mut tarkoitan sitä oikeesti. toivottavasti tästä olisi vähän apua:-)

• vuoden

jälkeen en ole enää ollenkaan mustasukkainen. No, onko se luottamusta vai onko se on muuttunut välinpitämättömyydeksi...vaikee sanoo. Joskus nuorempana ensin hillitsin itseni ja tarkkailin tilannetta, että miten etenee ja sitte jos oli aihetta räjähdin täysillä. Ei tainnu jäädä kellekään epäselväksi, että missä mennään.

• kalanainen myös

ei liene horoskooppiin liittyvä ominaisuus...
      Vaan, jos on mustasukkaiuus on lievää, voi miettiä:
      - oletko antanut aihetta (flirttiä sinne tänne)?
      - onko hän joutunut aiemmin petetyksi?
      - onko jäänyt pienenä ilman huomiota/ rakkautta?

Ja graavissa tapauksessa (mustasukkaisuus ilmenee esim. raivareina, "läpsimisenä" tai kyttäämisenä eli kertakaikkiaan patologinen tapaus) on syy päästä mahdollisimman pian eroon..

• nainenkala

Kalathan on hyvin sinisilmäisiä ja luottaa liiankin helposti partneriinsa, ja tulee myös saamaan lokaa niskaan helposti juuri ko. syystä. Mä en lähtis hirveesti yleistämään että on mustasukkainen, mutta varmasti monesti pettyneet kalat voi kantaa vanhoja pettymyksiä mielessä ja tuoda ne uusiin suhteisiin...?
        Itse kalanaisena menetin hermot partneriini (ex) koska olin huomannut vuoden ajan erään naisen liiallisen kiinnostuksen miestäni kohtaan. Puhuimme asiasta ja mies ei tietenkään ollut huomannut mitään (tai sit oli??). Kuitenkin, mies oli tietoinen mun fiiliksistä, niin silti hän kerran jauhoi kyseisestä naisesta mulle 2 päivää!!! Kertoi kaikki mitä hänestä tiesi ja mitä sille kuului jne (on läheisiä ystäviä). En tiedä tekikö se sen kiusallaan vai mitä, mutta ois voinut vähän rajoittaa sitä vaahtoomista. No, nyt se mies on ex, (erottiin muista syistä) ja hän saa jauhaa naisesta niin paljon kun haluaa. =). Se, että onko tuo sit mustasukkaisuutta kalanaiselta, että ei pitänyt keskustelusta...?

• just noin
        nainenkala kirjoitti:

Kalathan on hyvin sinisilmäisiä ja luottaa liiankin helposti partneriinsa, ja tulee myös saamaan lokaa niskaan helposti juuri ko. syystä. Mä en lähtis hirveesti yleistämään että on mustasukkainen, mutta varmasti monesti pettyneet kalat voi kantaa vanhoja pettymyksiä mielessä ja tuoda ne uusiin suhteisiin...?
        Itse kalanaisena menetin hermot partneriini (ex) koska olin huomannut vuoden ajan erään naisen liiallisen kiinnostuksen miestäni kohtaan. Puhuimme asiasta ja mies ei tietenkään ollut huomannut mitään (tai sit oli??). Kuitenkin, mies oli tietoinen mun fiiliksistä, niin silti hän kerran jauhoi kyseisestä naisesta mulle 2 päivää!!! Kertoi kaikki mitä hänestä tiesi ja mitä sille kuului jne (on läheisiä ystäviä). En tiedä tekikö se sen kiusallaan vai mitä, mutta ois voinut vähän rajoittaa sitä vaahtoomista. No, nyt se mies on ex, (erottiin muista syistä) ja hän saa jauhaa naisesta niin paljon kun haluaa. =). Se, että onko tuo sit mustasukkaisuutta kalanaiselta, että ei pitänyt keskustelusta...?

liika avoimuus kalanaiselta on huono homma sellaisen törkyturvan kanssa, joka käyttää sitten hyväkseen tietoja jotka koskettaa kalanaisen muutenkin epävarmaan olemukseen. pelien pelaamista, joilla tuhotaan mustasukkaisuuden ?toivossa? parempaa intohimoa???
        Intohimoa voi hakea muutenkin kuin kiusaamalla toista ihmistä, kun ensin saadaan se avautumaan. Ihmetteln tätä piirrettä monessa, millä yritetän saamaan riippuvuussuhde aikaiseksi ja sehän tiedetään miten siinä käy.
        kun ei ole vapaa rakastamaan, se rakkaus kuolee...
        Mustasukkaisuus on tarpeetonta tehdä enempää kuin mitä sitä monilla jo on.
        Kukahan sinä on tosiaan se mustis loppujen lopuksi? :-D

• FisuNainen^^

heh.. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72