Kysyisin miten näkee esim blue1:nnin vaatimukset lentoemännille. Onko mitään sivuja missä kerrottaisi ja mistä voisi lähettää työhakemuksen. Olen käynyt sivuilla, mutta se on ohjannut sas:n sivuille ja olen aina painanut send applicationia ja ei tapahdui mitään joka ohjaisi hakemukseen tai johonkin muuhun. Tietääkö kukaan minne pitäisi mennä?
Blue1 Matkustamo henkilökunta
2
1652
Vastaukset
- lähestyä...
...henkilöstöosastoamme myös sähköpostitse: [email protected]"
- etkä menetä mitään
Ei ne kuule tarvi nyt henkilökuntaa, kun päinvastoin saattavat vähentää porukkaa. Siinä firmassa et menetä mitään, lue vanhoja viestejä esim. tältä palstalta, niin tiedät. Kaikki kynnelle kykenevät ovat hakeneet ja hakevat jatkossakin Finnairille. Pulu on menettänyt viimeisen parin vuoden aikana yli 20 emoa Finskille, yli 50 emoa on lähtenyt takaisin omiin vanhoihin töihin eli se kertoo firmasta kaiken. (emoja firmassa noin 200, eli prosentuaalisesti hurja määrä) Finnairilta ei lähdetä kuin eläkkeelle ja Finnairin koko luokka kuitenkin huomattavasti suurempi kuin Pulun. T. Tyytymätön ex Blue 1 emo, nykyään hyvin tyytyväinen Finnairin emo.
Neuvoni on: odota seuraavaa Finnairin hakua, vaikeampi päästä kuin pululle, mutta kaikki on sen arvoista.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978