Kysyisin miten näkee esim blue1:nnin vaatimukset lentoemännille. Onko mitään sivuja missä kerrottaisi ja mistä voisi lähettää työhakemuksen. Olen käynyt sivuilla, mutta se on ohjannut sas:n sivuille ja olen aina painanut send applicationia ja ei tapahdui mitään joka ohjaisi hakemukseen tai johonkin muuhun. Tietääkö kukaan minne pitäisi mennä?
Vastaukset 2
- lähestyä...
...henkilöstöosastoamme myös sähköpostitse: [email protected]"
- etkä menetä mitään
Ei ne kuule tarvi nyt henkilökuntaa, kun päinvastoin saattavat vähentää porukkaa. Siinä firmassa et menetä mitään, lue vanhoja viestejä esim. tältä palstalta, niin tiedät. Kaikki kynnelle kykenevät ovat hakeneet ja hakevat jatkossakin Finnairille. Pulu on menettänyt viimeisen parin vuoden aikana yli 20 emoa Finskille, yli 50 emoa on lähtenyt takaisin omiin vanhoihin töihin eli se kertoo firmasta kaiken. (emoja firmassa noin 200, eli prosentuaalisesti hurja määrä) Finnairilta ei lähdetä kuin eläkkeelle ja Finnairin koko luokka kuitenkin huomattavasti suurempi kuin Pulun. T. Tyytymätön ex Blue 1 emo, nykyään hyvin tyytyväinen Finnairin emo.
Neuvoni on: odota seuraavaa Finnairin hakua, vaikeampi päästä kuin pululle, mutta kaikki on sen arvoista.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202462Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401642Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83760Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71728