Mitä tarkoittaa lause: "How to shoot somebody who`d out drew ya."?
Kiitos jo näin etukäteen.
voisko joku
7
2000
Vastaukset
- Holster
Se kohta menee oikeasti näin: "How to shoot somebody who outdrew you"
Eli suunnilleen: kuinka ampua joku joka veti aseen ennen sinua.
http://www.musicsonglyrics.com/J/jeffbuckleylyrics/jeffbuckleyhallelujahlyrics.htm- tuon samaisen
kappaleen kohta: "The minor fall, and the major lift", tarkoittaa? Onko kyseessä musiikkitermit molli ja duuri?
- tietysti tuolle
on seuraava: kuinka ampua joku, joka vetäisisi nopeammin (kuin sinä).
Eli alkuperäinen lause kirjakielellä:How to shoot somebody who would out drew you.
Vanhaa villin lännen sanailua.- korjaus
Väärin: "How to shoot somebody who would out drew you."
Oikein: "How to shoot somebody who would out draw you." - Helinä77
korjaus kirjoitti:
Oikein: "How to shoot somebody who would out draw you."Tietysti tämä voidaan nähdä runollisemmassa mielessä ja "All he learned from love is how to shoot at somebody who outdrew you". Eli tässä ei puhuta luodeista, vaan pariskunnan välisestä riitelystä ja toisen loukkaamisesta. Esim. nainen on nalkuttanut miehelle ja loukkaantunut mies loukkaa vuorostaan naista. Eli ihan oikeaoppista englantia tämä on.
(Saman haavoittunut voisi tehdä aseellaan. Eihän se että joku vetää aseen nopeammin ulos tarkoita sitä että vastapuoli on kuollut, vai tarkoittako?)
Ja niin, outdraw on yhdyssana. - noin se piti ollakin
korjaus kirjoitti:
Oikein: "How to shoot somebody who would out draw you."Ei aina kaikkeeen ehdi kiinnittämään huomiota...
- Anonyymi
Outdrew on käytännössä 'vetää puoleensa'. Kyse ei nyt kuitenkaan ole oikeista luodeista, eiköhän tällä kuvainnollisteta syvästi rakastunutta henkilöä ja henkilöä kun ei tunne enään samoin. Kiitos ja kuitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289