Heips!
Olen lähdössä Kanadaan ja Calgaryyn vuodenvaihteen jälkeen, muutamaksi viikoksi. Eka kertaa noin kauas, ja yksin. Pikkasen jännittää jo tässä vaiheessa. Mutta itsepäisyys kunniaan, sinnepä menen!! Keinolla jos toisella. Hieman kyselisin ja pyytelisin apuja, millaisia kokemuksia teillä kaikilla muilla olisi. Kentiltä, lentoyhtiöiltä yms. Esim. Jaiks, Mitä mä teen Heathrowilla muuta kuin olen pallo hukassa..
Kiitos paljon!!! jos joku pystyy valaisee/ kertoon kokemuksiaan hieman. Voi olla vaik kuin tärkeä osa mun elämässä!
Kauas matkalla..
Moona-Maaria
2
1019
Vastaukset
- hukassakohan?
Lentokentillä on helpointa kulkea nokka pystyssä. Ei niinkään ylimielisyyttä vaan ihan tiedonjanon takia. Katonrajassa neuvotaan nuolilla, minne tarttee mennä. Rohkeasti vain seuraat niitä. Ja tietysti osaat kysyä, sillä englantia puhutaan aika laajasti maailmalla. Onnea matkallesi!
- Moona-Maaria
kiitoksia, siis "nenä pystyyn"
LIKINÄKÖISYYS TUSKIN HAITTAA :D
kattotaa minne meitsi päätyy!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1182728- 872391
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651870- 561797
- 1681749
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581576Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461566- 1231383
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3871306Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281279