Heips!
Olen lähdössä Kanadaan ja Calgaryyn vuodenvaihteen jälkeen, muutamaksi viikoksi. Eka kertaa noin kauas, ja yksin. Pikkasen jännittää jo tässä vaiheessa. Mutta itsepäisyys kunniaan, sinnepä menen!! Keinolla jos toisella. Hieman kyselisin ja pyytelisin apuja, millaisia kokemuksia teillä kaikilla muilla olisi. Kentiltä, lentoyhtiöiltä yms. Esim. Jaiks, Mitä mä teen Heathrowilla muuta kuin olen pallo hukassa..
Kiitos paljon!!! jos joku pystyy valaisee/ kertoon kokemuksiaan hieman. Voi olla vaik kuin tärkeä osa mun elämässä!
Kauas matkalla..
Moona-Maaria
2
1025
Vastaukset
- hukassakohan?
Lentokentillä on helpointa kulkea nokka pystyssä. Ei niinkään ylimielisyyttä vaan ihan tiedonjanon takia. Katonrajassa neuvotaan nuolilla, minne tarttee mennä. Rohkeasti vain seuraat niitä. Ja tietysti osaat kysyä, sillä englantia puhutaan aika laajasti maailmalla. Onnea matkallesi!
- Moona-Maaria
kiitoksia, siis "nenä pystyyn"
LIKINÄKÖISYYS TUSKIN HAITTAA :D
kattotaa minne meitsi päätyy!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418