Heips!
Olen lähdössä Kanadaan ja Calgaryyn vuodenvaihteen jälkeen, muutamaksi viikoksi. Eka kertaa noin kauas, ja yksin. Pikkasen jännittää jo tässä vaiheessa. Mutta itsepäisyys kunniaan, sinnepä menen!! Keinolla jos toisella. Hieman kyselisin ja pyytelisin apuja, millaisia kokemuksia teillä kaikilla muilla olisi. Kentiltä, lentoyhtiöiltä yms. Esim. Jaiks, Mitä mä teen Heathrowilla muuta kuin olen pallo hukassa..
Kiitos paljon!!! jos joku pystyy valaisee/ kertoon kokemuksiaan hieman. Voi olla vaik kuin tärkeä osa mun elämässä!
Kauas matkalla..
Moona-Maaria
2
1066
Vastaukset
- hukassakohan?
Lentokentillä on helpointa kulkea nokka pystyssä. Ei niinkään ylimielisyyttä vaan ihan tiedonjanon takia. Katonrajassa neuvotaan nuolilla, minne tarttee mennä. Rohkeasti vain seuraat niitä. Ja tietysti osaat kysyä, sillä englantia puhutaan aika laajasti maailmalla. Onnea matkallesi!
- Moona-Maaria
kiitoksia, siis "nenä pystyyn"
LIKINÄKÖISYYS TUSKIN HAITTAA :D
kattotaa minne meitsi päätyy!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2432808- 1011164
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231131Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell21065Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 64964
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 63861
- 132858