Mustat enkelit

Kaukainen tanssi muistojen
kesäillassa ja
pyörähdys lavan
ympyröissä

lauantai aurinko
loiste siivilöi
pehmeitä katseitamme

miljöö ympäröi meitä
musiikillaan
hiljaisuuden sielujamme

arkoina sanaset saivat
viitteitä sydäntemme
kukkamerestä

kuin sanattomat tunteet
pelokkaine hyväilyineen
olisivat saaneet siivet
tähän hetkeen:

- jakamaan nuo tunteet -

jotka kuin varkain lukittujen
porttien takaa avautui

- uudelle vuosituhannelle -

katsomaan yhteistä elon tanssiamme,
jossa....Mustat enkelit musisoivat...


Mutta on vain - Tyhjää -

kaikki ovat poissa ja

Mustat enkelitkin kadonneet ja
minä elän menneisyyden
mustassa aukossa

- ja kuitenkin.

Minä elän.

6

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runo64-1

      ...saa sentään elää uudestaan aikoja
      onnen,ilon ja rakkauden.
      tämä on todella hienoista rakennuspalikoista
      koottu
      taidolla kasattu.
      vaikuttaa kovin henkilökohtaiselta
      ja nään yhtymä kohtia niihin uurna runoihin.
      hyvin hyvä,hyvä dolan!!!

      • Nyt on aika sanoa,että perustuu
        tositapahtumaan.
        Joka on säilynyt kauniina muistona
        elämässäni ja tavallaan
        eläenkin.
        Ehkä vaatinee vielä runollista
        lisää...- myöhemmin,vain
        ehkä.

        Sanasi ovat hyvin
        lohdullisia joista
        - Kiitos.


    • Mysteriet

      "Mutta on vain - Tyhjää -

      kaikki ovat poissa ja

      Mustat enkelitkin kadonneet ja
      minä elän menneisyyden
      mustassa aukossa

      - ja kuitenkin.

      Minä elän."

      On kuin kaikki tarkeä olisi jo sanottu...

      Minä vaan nyökyttelen tässä - ja olen samaa mieltä!

      Hieno!

      • Sinä saatoit minua tälle
        menneisyyden saralle
        siivouksen kanssa,ja
        tavallani matkaan tätä
        sarkaa kanssasi.

        Minä nöyrästi Kiitän
        sanoistasi jotka
        lämmittävät
        minua syyssäissä.

        Lämmin tunne Sinulle
        - juuri nyt.


    • 'm-p'

      Auringon kultaiseen
      säteeseen kaksin käsin
      ja anna sen vetää sinut
      mustanaukon imusta vapauteen

      Hyppää kuunsäteiden sillalle
      ja johdattaa askeleesi
      yli synkän virran tyrskyjen
      kultaisten hiekanjyvien rannalle.

      Levähdä hetki ja ravitse
      itsesi rannan puiden hedelmillä.
      Etsi polku, tasainen ja
      kukkasten viitoittama ja
      anna askeltesi viedä sinut kotiin.

      Lämmöllä, ystäväsi runopalstalla.

      • Jos minä jotenkin tietäisin
        sanojesi perimmäisen
        ajatuksen,mutta ethän
        voi tietää edes runoni
        todellisuus perää,jotta
        voisit aidosti ottaa
        runon haltuusi
        - todellisuutena -
        ja nykylaidan.

        Enhän kerro runossani
        sitä ja arvoitushan
        olen tällä palstalla.

        Sinun kirjoitus yleensä
        aina on kuin hyvin
        kypsynyttä viljaa puhtaassa
        maaperässä.

        Kiitos m-p minä Kiitän
        ystävyydestäsi ja yritän
        olla Sinun arvoisesi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe