Ladyline

kokemuksia..

Hei kuntosalilla kävijät, millanen paikka tämä ladyline kuntosali on? Millanen hintataso jne?
Mietin tässä kummanko valitsis, kunnonsali vai ladyline....

22

2297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuntoilijakaarina

että kunnonsalille kannattaa mennä...olen kuullut aikapaljon negaa leadylinen toiminnasta =(

• tarkastaja

kannattaa käydä itse katsomassa ja kuulostelemassa molemmat paikat. molemmista on kuulunut hyvää ja pahaa, niinkuin asiaan aina kuuluu! Itse pidän mukavia ohjaajia paikan sieluna, joten eikun jututtamaan!! =)

• Kunnonsalilla

jotain jumppia vedä tämä entinen tangokuningas ja nykyinen laulava näyttelijä Petri H.? Wau, mikä mainosvaltti! Nyt kaikki eronneet ja karanneet naiset kuntoa kohottelemaan! Kuningashan otti ja erosi vaimostaan...

• Molemmilla treenannut.
        Kunnonsalilla kirjoitti:

jotain jumppia vedä tämä entinen tangokuningas ja nykyinen laulava näyttelijä Petri H.? Wau, mikä mainosvaltti! Nyt kaikki eronneet ja karanneet naiset kuntoa kohottelemaan! Kuningashan otti ja erosi vaimostaan...

Kannattaa mennä,halvemmat hinnat ja takuulla monipuolisempi ohjaus,sekä työntekijät motivoituneempia. Palveluala se on salibisneskin ja rahalle on saatava vastinetta. Kunnonsalilla myös tosi rento ilmapiiri.

• juoruilijaaaaaaaaaaa
        Kunnonsalilla kirjoitti:

Mutta eikös ne kuningas ja kuningatar ole taas yhdessä? Saivat vauvankin? Hyvä mainosvaltti silti ja taitaa olla Marianne Kettunenkin siellä hommissa, jos silmäniloa miehillekin kaivataan...

• mun mieleen.

Hei,olen käynyt kummassakin ja tykkäsin enemmän kunnonsalista.Kunnonsalilla on rauhallista treenata mihin aikaan päivästä tahansa.Se on sekasali, mut itse näen sen positiivisena asiana.Hinnat ovat lisäksi halvemmat ja ammattitaito varmaan yhtä hyvä kuin Ladylinella.

• Kunnonsali Warkaudessa.

Olen saanut hyvää palvelua Kunnonsalilta.Kaikki pienetkin toiveet on otettu ilolla vastaan ja asiakasta palveltu hymysuin:)
      Voin suositella lämpimästi.Hinnatkin ovat ihan kohtuulliset.

• Huijausta

Ei missään nimessä Ladylineä. On tullut oltua asiakkaana muutama vuosi ja palvelu on huonontunut jatkuvasti. Hyvät ohjaajat ovat lähteneet ja samoin minä.

• ketju vuodelta

2008... Turha siis rynnätä Kunnonsalille Peetrin vuoksi :-D Muutoin kyllä.

• Ei kannata mennä

Vanhoja akkoja tupa täynnä pyllistelemässä. (eivät tajua itsekään kuinka kurttuisia ovat)
      Nuoressa vara parempi.

• pettynyt

Tota.. ehdottomasti Kunnonsali! Kävin joskus Ladylinella työhaastattelussa ja päällikkö sano mua laiskaks, vaikka musta mitään tiedäkään. Nyt sitten otin painostuksen alaisena jäsenyyden vuodeksi ja sopimus alkaa VASTA marraskuussa. Enpä saanu purettua. Samainen päällikkö sanoi, että joko maksat tai sitten itket ja maksat. Että eipä siinä. Noin kohtelias päällikkö on paikassa.

• opiksi ottanut

Eihän sopimuksia niinvain äkkiseltään pureta, ainahan niissä irtisanomisajat on määritelty. Jos kesken sopimuskauden haluaa lopettaa, yleensä täytyy sanktioita maksaa, vaikkei haluaisikaan. Kannattaa siis harkiten tehdä pidempiaikaisia sopimuksia, jollei ole satavarma, että sopimuskumppani on just' se oikea, myös pidemmän päälle. Ettei pettyis.

• ssaallii
        opiksi ottanut kirjoitti:

Eihän sopimuksia niinvain äkkiseltään pureta, ainahan niissä irtisanomisajat on määritelty. Jos kesken sopimuskauden haluaa lopettaa, yleensä täytyy sanktioita maksaa, vaikkei haluaisikaan. Kannattaa siis harkiten tehdä pidempiaikaisia sopimuksia, jollei ole satavarma, että sopimuskumppani on just' se oikea, myös pidemmän päälle. Ettei pettyis.

kunnonsali on mennyt alaspäin ei korjata rikkoutuneita laitteita...juoksumatotkin olleet jo pitkään rikki ja hierontatuolit kai siirrettiin Kuopion uudelle salille ja muutenkin on mennyt alaspäin koko toiminta....pettynyt...en käy enää

• kuntoillaanko?
        ssaallii kirjoitti:

kunnonsali on mennyt alaspäin ei korjata rikkoutuneita laitteita...juoksumatotkin olleet jo pitkään rikki ja hierontatuolit kai siirrettiin Kuopion uudelle salille ja muutenkin on mennyt alaspäin koko toiminta....pettynyt...en käy enää

Jos Ladyline ja Kunnonsali molemmat ovat huonossa huudossa, missäs täällä Varkaudessa on semmonen kuntosali, johon voisi mennä. Tietääkseni uimahallilla ja Kuntorannassa on kuntosalit, mutta millaisia ovat laitteet? Kuka on noissa käynyt, voisitko valaista asiaa?

• miks3
        ssaallii kirjoitti:

Kuopion sali on kokoajan kehittynyt ja alkaakin olla jäsenmäärän noustessa ajoittain ahtaanpuoleinen, lupailivat että tuhannen kantiksen jälkeen seuraa laajennus, mutta nyt on menty reilustu jo sen yli. Olen pääpiirteittäin tyytyväinen salin kehitykseen, mutta hygienian taso ei ole enää hyväksyttävä, bakteerikuormitus noin aktiivisella salilla on erittäin suuri. Asiakkaiden terveydellä ei saa leikkiä, olen tästä maininnut heille useaan otteeseen, mutta parannusta ei vielä ole ollut näkyvissä. Välineet, laitteet ja penkit sekä pukuhuoneiden istumatasot sekä saunat tulisi ehdottomasti puhdistaa ja pyyhkiä päivittäin, penkit mieluiten useasti päivässä. Siivoojia seuratessani tämä on ollut hyvin ylimalkaista ja puhdistus tarkoittaa käytännössä nurkkien imurointia. Näihin kun kiinnittävät huomiota, niin ei paljon voi enää parantaa.

• kumpikampi

Vanha keskustelu, mikähän mahtaa olla tilanne nykyään? Ladyline ainakin uusiutunut paikkana valtavasti viime aikoina, johtoa myöten. Tarjonta ja palvelut ainakin näyttää netin perusteella paljon kattavammalta ladylinella kuin kunnonsalilla. Ladylinella voi myös käydä pelkään kuntosalilla eikä jumpista vissiinkään tarvis maksaa jos ei niissä käykään?

• Naistenpaikka

Aloitin Ladylinella asiakkaana joskus v.2010 ja olin muutaman vuoden. Reilu vuosi sitten palasin takaisin ladylinelle ja on paikka kokenut mahtavan muutoksen, ihan eri paikka mitä ennen! Henkilökuntakin on näyttänyt vaihtuneen ja nyt huomaa että on ammattilaiset asialla! Sydämmellistä palvelua ja ammattitaitoiset ohjaajat ihan huiput! Ja tosiaan, nykyisin palvelutarjonta tosi laaja ja maksat vain siitä mitä käytät! Suosittelen!!

• kojonkoskiulos

Rahastusta, ja mikä määrittelee ns, ammattitaitoisen,. niitä o varmaan pilvin pimein, ihan niinkun suomen olympiakomiteasta lähtien

• maijamaar

No ei siellä voi paskasti mennä jos aletaan olympiakomiteaan vertaan :D Eikös yrityksen kuulukin "rahastaa"?? Pääasia et rahalle saa vastinetta.

• pitskulainen

Tyylikäs ja erittäin siisti sali jossa rento ja mukava ilmapiiri, osaava nuorekas ja nauravainen porukka töissä. Joka päivälle paljon erilaista tarjontaa, kivat, energiset vetäjät. Voin vain suositella, toimii!

• iuski

kuulemma hyvä paikka

• Satupeikkonen

Paikan omistaja on koppava ja ylimielisen oloinen. Kuntosalilta osan laitteista voisi upottaa jokeen. Muuten paikka jees, ryhmäliikunta mainiota, osaavat ja mukavat ohjaajat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1060
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1036
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      965
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      779
    Aihe