Office2007-"Office-sovellusversio ei ole oikea"

mum22

Asensin koneelleni Office Home and Student 2007 -ohjelmistopaketin. Käyttöjärjestelmäni on Vista. Asennus sujui ongelmitta, mutta nyt joka kerta kun avaan jonkin officen ohjelmista, tulee varoitusviesti "Office-sovellusversio ei ole oikea". Sanoman voi kuitata OK:lla, ja sen jälkeen pääsee käyttämään ohjelmaa normaalisti. Mutta mistä tämä sanoma johtuu? Ärsyttävää kun se tosiaan tulee joka ikinen kerta... Kokemuksia?

5

1944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • mum22

        Asensin yllä olevan ohjelman, ja asennuksen päätyttyä tuli viesti: "Tämä päivitys on jo asennettu tai se on osa jo asennettua päivitystä." Ja edelleen officen ohjelmia avatessa tulee sama viesti kuin ennenkin...


      • ...
        mum22 kirjoitti:

        Asensin yllä olevan ohjelman, ja asennuksen päätyttyä tuli viesti: "Tämä päivitys on jo asennettu tai se on osa jo asennettua päivitystä." Ja edelleen officen ohjelmia avatessa tulee sama viesti kuin ennenkin...

        Kohdasta workaround:
        http://support.microsoft.com/kb/935569/


    • svantte tummenberg

      Käyttöjärjestelmä = Vista
      MS Office 2003 oli esiasennettuna, minkä poistin ennen Office Home and Student 2007-ohjelmistopaketin asennusta.

      Muistaakseni virheilmoituksen otsikossa luki jotain "BCM"...
      Poistin ko. Office Business Contact Manager sovelluksen (Käynnistä --> Ohjauspaneeli --> Poista ohjelman asennus --> BCM), niin se ratkaisi ainakin minun ongelmani. Ko. ohjelma oli tullut läppärin mukana, ja se oli esiasennettu, mikä ei ilmeisesti ole yhteensopiva Office Home and Student 2007 -ohjelmistopaketin kanssa.

      Muissa workaroundeissa tulee vain tietää mitä on asentamassa. Esimerkiksi SP2:sta ei voi asentaa, jos SP1 puuttuu tai päivitystä ei voi asentaa, jos varsinainen ohjelma puuttuu, tms.

      svantte tummenberg

      • ujfiyhokiugou

        ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4147
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3124
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3092
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2907
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2844
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2573
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2550
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      230
      2219
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2076
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2027
    Aihe