Tekstin pätkä. (:

yep

Tää on mun eka teksti jonka kirjoitan, ja toivon että arvostelisitte Rehellisesti ja sanoisitte kannattaisiko jatkaa. (:
Kestä kyllä kovankin kritiikin.

Tyttö juoksi sateessa. Hän halusi vain mahdollisimman kauas kodista. Kyyneleet, ja sade sekoittuivat hänen kasvoillaan, ja hän maistoi suolaiset pisarat jotka valuivat hänen poskillaan. Hän tuskin näki mitään turvonneilta silmiltään.
Tyttö horjahti ja kaatusi asvaltille. Hänen kätensä olivat veressä. Tyttö nousi horjahdellen pystyyn. Käsissä tykytti ja kyyneleet ja veri maistuivat suussa.
"Haluan vain kuolla pois" hän ajatteli itsekseen. Sateen ja hernerokkasumun läpi näkyi silta. Hän lähti horjahdellen ja hytisten kävelemään siltaa. Käsiä kirveli.

Tyttö seisoi sillan laidalla. Hänen silmissään näkyi hänen vanhempiensa kasvot ja hänen kasvoistaan heijastui puhdas viha. Hän kaatui.

9

2637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iha ok

hyv'ä muute mut vähä outo se "hernerokka sumun"...
      Muute hyvä, jatka vaa samaan mallin

• samaa

yritä kirjoittaa persoonallisemmin.. tuota samaa näkyy kaikkialla..
      yritä löytää erikoisia adjektiivia kuvaamaan tunteita, ja yritä kuvata tunteita omaperäisemmin.

keksi yllätyksellinen juoni, että lukija ei osaa arvata mitä tulee tapahtumaan..

kirjoita syvistä tunteista, harvinaisista tunteista.

itse kun oon joskus kirjoittanut nii kirjoitan jostain tosi erikoisesta asiasta, en yleisistä rakkaus draamoista yms

hyvä teksti :)

• rallatilallaa en

Pari kirjoitusvirhettä siinä oli, mutta ehkä ne oli typoja? Muuten tuo oli minusta ennalta arvattavaa ja tuntui kun se olisi lukenut miljoona kertaa aiemminkin.

• hemuli1979

Joo. Ihan ok alku. Ei oikein voi paljoa kommentoida kun oli aika lyhyt tarina. Mutta kyllä mun mielenkiinto heräs. Miksi kädet oli veriset ja sitä rataa. Kannattaa jatkaa tarinaa

• mansikkasuu

Ihan hyvältä kuullostaa, mutta älä käytä noin paljon horjahdella sanaa.. Sitä on tungettu liikaa joka paikkaan.. Joka tapauksessa kannattaa jatkaa!

• hjebwerw

mun mielestä tuo kuulosti ihan hyvältä mutta toi oli kyllä semmosta miljoonakertaa kuultua ! siis toi tarina......

• by: minäminäminä

Niin. Kirjoittelen itsekin, ja haluan kuulla mahdollisimman rehellistä kritiikkiä. Tuo oli tosiaan miljoonakertaa kuultua, sateessa murehtimista, sillalle menemistä. Joo. Eli en erityisemmin tykännyt. Eikä jokaisen "ja"-sanan perään tule pilkkua. Olen perfektionisti tälläisten suhteen, sorry! Koita kehitellä omaperäisiä ideoita ja sitten muokkailet vaan tekstin ulkoasua, paranna kirjoittamistasi parhaasi mukaan. Minä ainakin tykkään sellaisista tarinoista, joiden juoni on omaperäinen eikä ennalta-arvattava. Tämän tarkoitus ei ole haukkua tarinaasi lyttyyn, päinvastoin, tarkoitus on antaa rakentavaa kritiikkiä. Toivottavasti kirjoittelet jatkossakin :)

• ArtProfit

Haluan olla rehellinen:

Tuo tarina ei ole edes kuvauksellinen.
      Tyttö juoksi sateessa. Itki. Kyynelet kertoivat surusta. Kasvoilta heijastui tuska. Tytön mielen ympäröi hernerokkasumu eikä hän kyennyt näkemään elämälleen jatkoa. Hänet oli petetty. .....

Lisäksi voisit tavoitella jotain joka on totuudenmukaista psykologiaa ei sitä Lintu lensi oksalle ja oksassa oli kauniita vihreitä lehtiä. Oli kesä. Laulaisinko ....ajatteli lintu....pälä pälä..

• scavdbn

"Hmm... laulaisinko", ajatteli lintu. En mä ainakaan mihinkään novelleihin kirjoita, mitä linnut ajattelee, ei eläinten mietiskelyjä tarvi kirjoittaa. Mutta oisin voinu kuvailla jotain muuta. Maisemia, tunteita, kuvailla miten tyttö juoksi ja sillä tavalla. Mutta jatka ihmeessä, odottelen täällä jatkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe