Tekstin pätkä. (:

yep

Tää on mun eka teksti jonka kirjoitan, ja toivon että arvostelisitte Rehellisesti ja sanoisitte kannattaisiko jatkaa. (:
Kestä kyllä kovankin kritiikin.

Tyttö juoksi sateessa. Hän halusi vain mahdollisimman kauas kodista. Kyyneleet, ja sade sekoittuivat hänen kasvoillaan, ja hän maistoi suolaiset pisarat jotka valuivat hänen poskillaan. Hän tuskin näki mitään turvonneilta silmiltään.
Tyttö horjahti ja kaatusi asvaltille. Hänen kätensä olivat veressä. Tyttö nousi horjahdellen pystyyn. Käsissä tykytti ja kyyneleet ja veri maistuivat suussa.
"Haluan vain kuolla pois" hän ajatteli itsekseen. Sateen ja hernerokkasumun läpi näkyi silta. Hän lähti horjahdellen ja hytisten kävelemään siltaa. Käsiä kirveli.

Tyttö seisoi sillan laidalla. Hänen silmissään näkyi hänen vanhempiensa kasvot ja hänen kasvoistaan heijastui puhdas viha. Hän kaatui.

9

2566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iha ok

      hyv'ä muute mut vähä outo se "hernerokka sumun"...
      Muute hyvä, jatka vaa samaan mallin

    • samaa

      yritä kirjoittaa persoonallisemmin.. tuota samaa näkyy kaikkialla..
      yritä löytää erikoisia adjektiivia kuvaamaan tunteita, ja yritä kuvata tunteita omaperäisemmin.

      keksi yllätyksellinen juoni, että lukija ei osaa arvata mitä tulee tapahtumaan..

      kirjoita syvistä tunteista, harvinaisista tunteista.

      itse kun oon joskus kirjoittanut nii kirjoitan jostain tosi erikoisesta asiasta, en yleisistä rakkaus draamoista yms

      hyvä teksti :)

    • rallatilallaa en

      Pari kirjoitusvirhettä siinä oli, mutta ehkä ne oli typoja? Muuten tuo oli minusta ennalta arvattavaa ja tuntui kun se olisi lukenut miljoona kertaa aiemminkin.

    • hemuli1979

      Joo. Ihan ok alku. Ei oikein voi paljoa kommentoida kun oli aika lyhyt tarina. Mutta kyllä mun mielenkiinto heräs. Miksi kädet oli veriset ja sitä rataa. Kannattaa jatkaa tarinaa

    • mansikkasuu

      Ihan hyvältä kuullostaa, mutta älä käytä noin paljon horjahdella sanaa.. Sitä on tungettu liikaa joka paikkaan.. Joka tapauksessa kannattaa jatkaa!

      • hjebwerw

        mun mielestä tuo kuulosti ihan hyvältä mutta toi oli kyllä semmosta miljoonakertaa kuultua ! siis toi tarina......


    • by: minäminäminä

      Niin. Kirjoittelen itsekin, ja haluan kuulla mahdollisimman rehellistä kritiikkiä. Tuo oli tosiaan miljoonakertaa kuultua, sateessa murehtimista, sillalle menemistä. Joo. Eli en erityisemmin tykännyt. Eikä jokaisen "ja"-sanan perään tule pilkkua. Olen perfektionisti tälläisten suhteen, sorry! Koita kehitellä omaperäisiä ideoita ja sitten muokkailet vaan tekstin ulkoasua, paranna kirjoittamistasi parhaasi mukaan. Minä ainakin tykkään sellaisista tarinoista, joiden juoni on omaperäinen eikä ennalta-arvattava. Tämän tarkoitus ei ole haukkua tarinaasi lyttyyn, päinvastoin, tarkoitus on antaa rakentavaa kritiikkiä. Toivottavasti kirjoittelet jatkossakin :)

    • ArtProfit

      Haluan olla rehellinen:

      Tuo tarina ei ole edes kuvauksellinen.
      Tyttö juoksi sateessa. Itki. Kyynelet kertoivat surusta. Kasvoilta heijastui tuska. Tytön mielen ympäröi hernerokkasumu eikä hän kyennyt näkemään elämälleen jatkoa. Hänet oli petetty. .....


      Lisäksi voisit tavoitella jotain joka on totuudenmukaista psykologiaa ei sitä Lintu lensi oksalle ja oksassa oli kauniita vihreitä lehtiä. Oli kesä. Laulaisinko ....ajatteli lintu....pälä pälä..

      • scavdbn

        "Hmm... laulaisinko", ajatteli lintu. En mä ainakaan mihinkään novelleihin kirjoita, mitä linnut ajattelee, ei eläinten mietiskelyjä tarvi kirjoittaa. Mutta oisin voinu kuvailla jotain muuta. Maisemia, tunteita, kuvailla miten tyttö juoksi ja sillä tavalla. Mutta jatka ihmeessä, odottelen täällä jatkoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe