Minulla on -99 mallin Laguna manuaalilaatikolla ja ajattelin vaihtaa siihen uudet öljyt. Osaako joku kertoa millaista öljyä olisi hyvä käyttää ja paljonko on laatikon öljytilavuus?
Kiitos jo etukäteen.
Vaihelaatikonöljyt?
6
853
Vastaukset
- huhhahheijarelluapullo
googlaa rellukerhon sivuille tai kysy esmes relluosasta, joku merkin harrastefirma tietääkseni
- öljytyypit
Renuun. Katso linkkiä siinä on asiaa vaihteistoöljyistä. (http://renaultkeskustelu.net/foorumi/index.php?topic=536.0)
- Renu ropailija
sitä ELFiä ei saa joka kaupungista ja ei kiinnosta hae merkkihuollosta kauheeseen hintaa. Noihin JB3/JC5-laatikoihin menee öljyä reilu 3Litraa. Itse laitoin viimeksi Total BV 75W 80:stä, joka Motonetissa 9.90e/L. On mulla sitä Elf:n TRJ:täki ollut, mutta ei löytyny tähän hätään mistään tilaamatta.
Kai sieltä sitten 5 neulalaakerointi leipoo kohta kiinni.
- öljyää
Tarkistappa CASTROL TAF X sopivuus. Muistaakseni sopii
- Lagupekka
Itse laitoin Teboilin 75w 90 laatikkoöljyä ja toimii ihan hyvin. Ennen viitosvaihde hyppi toisinaan pois päältä, mutta öljynvaihdon jälkeen ongelma katosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell492359Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1501940Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581875- 411747
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1151569Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551191- 721152
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831115Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.142916Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103901