Onko kokemusta, pitäiskö marjatuomipihlaja (saskatoon) suojata talveksi verkolla. Hyvää syksyä kaikille!
Vastaukset 6
En ole suojannut omia saskatoonejani talveksi millään lailla,ovat saaneet olla rauhassa pupuilta.
- kiitokset
sulle, näin sitten teenkin
- suojannut
Minä olen kyllä suojannut, koska epäilen, että rusakot ainakin katkovat oksia. Jos ne tuhoavat tyrnitkin niin mikseivät myös saskatoonit.
- Marjatuomipihlajat
Omat marjatuomipihlajat olen suojannut verkoilla, kun ne ei muuten saa kasvaa isoiksi... Isotuomipihlajan vieressä olen jättänyt suojaamatta, kun siitä ne ei välitä.
Tänä syksynä jo oli syöty oksia & suojasin ne verkoilla pari viikkoa sitten (asun II-vyöhykkeellä ja lumesta ei ole vielä tietoa).
Tyrnejä ja orapihlajaa kanssa syödään eli kannattaa suojata.
Myyrät sitten syö alhaaltapäin, että pelkkä jänisverkko ei riitä marjatuomipihlajalle.
ei ole tarvinnut Koillismaan korkeudella.
- huvimaja
Espoossa puput syö kaikki mikä näkyy, orapihlaja, juhannusruusu, kataja kaikki kelpasi. Kaikki kukkapenkit, kasvimaa ja puut ovat talvella aidattuja. Silti rohkeimmat nousevat etutassuillaan verkon päälle kurottaakseen aidan taakse. On joku päässyt hyppäämään 90 cm aidan ylikin >>> nyt aivat ovatkin vähintään 120 korkeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831119
- 73932
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut139791- 57680
- 43605
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.179594- 30592
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4586Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555