Onko kokemusta, pitäiskö marjatuomipihlaja (saskatoon) suojata talveksi verkolla. Hyvää syksyä kaikille!
saskatoon
6
1736
Vastaukset
En ole suojannut omia saskatoonejani talveksi millään lailla,ovat saaneet olla rauhassa pupuilta.
- kiitokset
sulle, näin sitten teenkin
- suojannut
Minä olen kyllä suojannut, koska epäilen, että rusakot ainakin katkovat oksia. Jos ne tuhoavat tyrnitkin niin mikseivät myös saskatoonit.
- Marjatuomipihlajat
Omat marjatuomipihlajat olen suojannut verkoilla, kun ne ei muuten saa kasvaa isoiksi... Isotuomipihlajan vieressä olen jättänyt suojaamatta, kun siitä ne ei välitä.
Tänä syksynä jo oli syöty oksia & suojasin ne verkoilla pari viikkoa sitten (asun II-vyöhykkeellä ja lumesta ei ole vielä tietoa).
Tyrnejä ja orapihlajaa kanssa syödään eli kannattaa suojata.
Myyrät sitten syö alhaaltapäin, että pelkkä jänisverkko ei riitä marjatuomipihlajalle.
ei ole tarvinnut Koillismaan korkeudella.
- huvimaja
Espoossa puput syö kaikki mikä näkyy, orapihlaja, juhannusruusu, kataja kaikki kelpasi. Kaikki kukkapenkit, kasvimaa ja puut ovat talvella aidattuja. Silti rohkeimmat nousevat etutassuillaan verkon päälle kurottaakseen aidan taakse. On joku päässyt hyppäämään 90 cm aidan ylikin >>> nyt aivat ovatkin vähintään 120 korkeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827