Hän lauloi laulunsa taivaalle
hän loi tähdet jokaiseen
sydämeen
sykkimään
hän soi rakkauden säveleet
jokaiseen mieleen
- tunteet yhdistymään -
kaikkoaa maiset murheet
voittaen särkyneet toiveet
puolelleen
kooten totuuden haaveet
yhteen
tähän uuteen aikaan elämään
nostaen lastaan sylissään
hän joka voitti arjen pyhään
kulkemaan
hän joka soittaa maailmalleen
Ave Mariansa:
- Elämänsä suurta sinfoniaa -
Ja kaikki rakastaa
tätä suurta
Elämää.
Elämänsä sinfoniaa.
4
175
Vastaukset
- kumpa*
kaikki olisi totta jokaiselle.
Kiitos viestistä,vaikka oli
niin kovin lyhyt,että voisin
jotain vastata takaisin...tai
edes yrittää jotain järkevää.
Haluan itse vain - edes yrittää,
piristää ja ehkä myös nostattaa
syksyistä tunnelmaa.
Eihän nuo ajatukset tunteineen
aina niin ruusun terälehdillä
elämistä ole,mutta jotain
lennokkuutta täytyy mahduttaa
arjenkin askeleisiin.
Toisaalta tälläiset voi myös
ärsyttää etenkin sellaisia,
joilla voi olla hyvinkin
vaikeaa...tarkoitukseni on
vain hyvää tarkoittava.
Kiitos kun luit ja vastasit,että
kaikesta huolimatta:
Hyvää Sunnuntaita.
- lindalinda1
rakastaa tätä päivää, ja kokea se sinfoniana.
Kunpa pystyisimmekin siihen,
mutta elämä ei aina anna siihen mahdollisuutta
vaan kouraisee kovalla kädellä.
Tämä;
tähän uuteen aikaan elämään
nostaen lastaan sylissään
hän joka voitti arjen pyhään
kulkemaan
hän joka soittaa maailmalleen
Ave Mariansa
oli parhain anti runossasi, jotenkin liikauttava.
Särkyneiden toiveiden katujahan tässä elämässä
on kuljettu, mutta toivonkin kujia.
Kiitos runostasi, hieman erilainen kuin ennen
mutta pidin.Hyvää maanantaipäivää ja Kiitokset
kommentistasi.
Eihän tuo elämä aina hyviä puolia
näytä kenellekkään,eikä ehkä
ole tarkoituskaan.
Mutta jos esim.erilaista pahoinvointia
jatkuu pitkään yhtäjaksoisesti,se on
jo vakavempaa ja uuvuttavaa.
Voidaan ehkäpä jo puhua elämän
mielekkyydestäkin.
Itse olen nyt kirjoituksissani
yrittänyt viljellä sitä
henkisesti rikkaampaa puolta,
jota itse koen tällä erää
tai jo pitempäänkin,mutta usein
taustatekijöitä on myös
sen ns.rikkauden ohuissa
säikeissä olevia epävarmuus
tekijöitä...niinkuin yleensä
jokaisen elämässä.
Jos kirjoittaa usein pehmeää
liirumlaarum tekstejä,niin
joilla on asiat huonosti tmv.
tekijöitä,saattavat kokea hellyyden
kehtoiset sanaset jopa ärsyttää
..."kateuden"tmv.tunne skaalan
omaa peilailua.
Toivon kuitenkin tunnerikasta
viikkoa Sinulle linda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
