Armeijassa tapahtui minun ensimmäinen kunnon naintini.Olin silloin oikein hyvässä kunnossa, Cooper testissäkin meni 3.680 metriä.
No tämä tapahtui Porin prikaatissa -80 luvulla. Normaalin alokasajan jälkeen alkoi hiukan rauhallisempi aika ja mahdollisuus seurata mitä ympäristössä tapahtui.
Jokapäiväinen rutiinimme oli käydä syömässä ruokalassa, sielä oli tiskarina hyvä kroppainen Raija. Hän oli jo aikoja sitten huomannut trimmatun kehoni, eikä minun naamavärkkikään ihan rumimmasta päästä ollut. Tapana oli ryhmän jäädä auttamaan keittiötä tiskauksissa yms.
Niin kävi sitten minunkin ryhmälle eräs kerta. Käsky kävi ja mentiin keittiöön astioiden pesuun.
Jääkäri Aarne, Te sitten huolehditte ryhmänne toimista, eikä sitten ruuvailla keittiön naisten pilluja, kävi käsky!
Minä, joka olin ollut puutteessa jo kolme vuotta ja muna jökötti muutenkin tuvassa suuresti, monesti piti yölläkin mennä pesutupaan tumputtamaan. Nyt kun pääsi naisia näkemään tuli kunnon kiima päälle.
Tutustuin siinä pesuhommissa Raijaan, oli kuulemma juuri eronnut tyranni-miehestään, joka oli komppanian päällikkömme.
Lähetkö Raija joku kerta sotkuun munkkikahville, voitaisiin jutella, ja jos tuntuisi niin voitaisiin käydä katsomassa kyrpääni metässä.
Mikäs siinä Aarne, otanko ehkäisyvälineet mukaan, miusta vaan tuntuu Aarne, että sie oot ollu niin kauan puutteessa, että käviskö jotta hyväilisin tässä pöydän alta kyrpääsi, mee sitten sen jälkeen vessaan päästämään lasti pois. Tulis meinaan Aarne pitempi sessio sitten...
Mikäs siinä, pari minuuttia Raija siinä mua hoiteli, perhana tulikin sellainen laaki, että housut siinä kastui, spermaa valui pitkin lahkeita. Noloahan se oli, mutta luikittiin siitä nopeasti ulos. Tiesin, Raijan olevan sen verta kiimassa, että nopeasti vaan uusiksi.
Oltiin siinä metässä ulkosalla. Pyysin Raijaa menemään makuulteen mättäälle ja taivuttamaan jalkansa levälleen, vedin pikkuhousut nopeasti pois, pilluhan se sieltä pilkotti turpeena. Ei muuta kuin 11 cm kyrpäni mehukkaaseen pilluun, nytkytin siinä varmaan vartin, mutta ei multa tullut.
Raija tokaisi siihen, että ei se mitään ei edelliseltäkään mieheltä koskaan tullut.
Vähän kävi itseäni sääliksi kuten Raijaakin...
Armeijassa
Mättlä
1
23121
Vastaukset
- gaigenkogenud
vai haarat levälleen, ja sitten laskit pikkarit.. joo´joo
muute se 11 cm kasvaa vielä, jopa 10 cm, jos hyvin sattuu;)))
tulee mahdollisesti aika jolloinka unesi toteutuu jossain muodossa. toivon niin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845087Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j322771Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411311Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935