Eräät henkilöt

Mä vaan

olsi kiva tietää keitä nää herrat on

Muutamissa Popedan biiseissä vuosien varrella on mainittu tekijäksi salanimeä Mister Spirit käyttävä henkilö. Kukahan tuo on?

Sitten on joku Viitalan Matti joka on väsännyt Liian kiltti mies biisin. Ihan tuntematon tapaus?

Sitten muutaman 80- ja 90-luvun biisin sävellys tai sanotus on Ari Ahosen. Tää jätkä on Yöllekin tehnyt biisejä. Kukas heebo tää on?

Entäs ketäs on muutaman biisin tehneet Säppi Hakasalo ja Kattilakoski(Kotiin ja Selma)?

6

3124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JimiZero

Mr Spirit= MIka Sundqvist äänittäjäguru joka oli Popedan taustalla kaasua levyltä asti ns. kultaiset vuodet...

Ari Ahonen= Kuntosalimies..ainakin entiseltä Atleticolta tuttu

• Pässi_

Säppi, eli oikealta nimeltään Seppo Hakasalo, luotsasi 80-luvulla Säppi -nimistä orkesteria. Hän kuoli muistaakseni vuonna 2002 tai 2003. Hän teki vielä tämän vuosituhannen puolella yhden soololevyn, sekä soitteli sitä ennen yhdessä niin ikään jo manan majoille siirtyneen Popeda-basisti Ilpo Ainialan kanssa Bonanza -nimisessä bändissä. Säpin ja Popedan välillä oli toki yhteyksiä myös siinä, että Rautajoen Arska rumpaloi Säppi-bändissä jo 80 -luvulla, sekä myös myöhemmin 2000-luvulla. Säppi toimi kitaristina muistaakseni jossain välissä myös Juicenkin pumpussa. Käsittääkseni ei kuitenkaan kovin pitkää aikaa.

• Anonyymi

juu..ei soittanu Juicen poppoossa..vaan Tuomisen Eetu soitti Säppi bändissä..Eetu oli soitellu 70-luvulla Kontra Virtasessa ja Juicen kanssa

• Anonyymi

Terv.B-One Suhonen..samasta bändistä

• Anonyymi

Eräätpuguu kirkko aina parhaalla paikalla,Nyt on yksityinen lääkäri talot vallanneet kaupungin.
      Joensuu sitä mieltä on Aija itsekin mennä kyytiin

• Anonyymi

matti viitala joo näkkyy tekijätiedoissa mun 500cc kasetilla ja CD:llä mutta ei mitään hajua herrasta kuka on ja mitä tekee.

Ari ahosen muistan myös historiasta yön kanssa että avittanut Yötä.

mister spirit nimi myös jos oikein muistan on osunut Yönkin levylle vai muistankoha oikein ?? Sen tiiän että mister spiritin nimen takana on Sundqvistin mika kuten joku aiemmin mainitti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      67
      17507
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      43
      5321
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      303
      2906
    4. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      37
      2373
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      167
      2341
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      24
      1854
    7. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      5
      1717
    8. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1708
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1682
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      411
      1628
    Aihe