Tietääkö kukaan, pitääkö lääkärin kirjoittama c-luokitusta puoltava lausunto lähettää sinne esikuntaan ennen kutsuntoja vai riittääkö, että ottaa sen mukaan kutsuntoihin?
kysymys lääkärinlausunnosta
7
1277
Vastaukset
- se lääkäri
lähetä sen sinne kun ainakin minun kohdallani ei tarvinnu ottaa mitään lausuntoja kutsuntoihin vaan kun keväällä kävin lääkärin tarkastukses niin se kirjoitti siellä C luokituksen ja se lausunto jäi sille lääkärille ja menin sitten syksyllä kutsuntoihin niin siellä kutsuntalauta kunta antoi C paperit, että ei kai sitä tartte mihinkää lähettää mut en ole ihan varmakaa.
- nörtti-pertti
kyseessä on yksityiseltä lääkäriltä hommattu lausunto, kun olin aikaisemmin saanut b-luokituksen kutsuntoja edeltävässä lääkärintarkastuksessa.
- olet hommannut
nörtti-pertti kirjoitti:
kyseessä on yksityiseltä lääkäriltä hommattu lausunto, kun olin aikaisemmin saanut b-luokituksen kutsuntoja edeltävässä lääkärintarkastuksessa.
nyt ennakko tarkastuksen jälkeen tuon C lausunnon, no minä luulisin että sinun täytyy viedä se varmaan aluetoimistoosi vai mitäs se lääkäri oli sitten sanonut? Että pitääkö se lähettää mihinkään vai ottaa vain kutsuntoihin mukaa?
- nörtti-pertti
olet hommannut kirjoitti:
nyt ennakko tarkastuksen jälkeen tuon C lausunnon, no minä luulisin että sinun täytyy viedä se varmaan aluetoimistoosi vai mitäs se lääkäri oli sitten sanonut? Että pitääkö se lähettää mihinkään vai ottaa vain kutsuntoihin mukaa?
lääkäri mitään siitä sanonut eikä tullut sillon mieleen kysyä. Kaipa lähetän siitä kopion ihan varmuuden vuoksi esikuntaan ennen kutsuntoja.
- voi olla
nörtti-pertti kirjoitti:
lääkäri mitään siitä sanonut eikä tullut sillon mieleen kysyä. Kaipa lähetän siitä kopion ihan varmuuden vuoksi esikuntaan ennen kutsuntoja.
parempi niin että lähettää sinne esikuntaan sen kopion ja ottaa alkuperäisen sitten kutsuntoihin ja näyttää siellä vielä sen.
- nörtti-pertti
voi olla kirjoitti:
parempi niin että lähettää sinne esikuntaan sen kopion ja ottaa alkuperäisen sitten kutsuntoihin ja näyttää siellä vielä sen.
Mitä eroa on aluetoimistolla ja sotilasläänin esikunnalla? Ja kumpaan se lääkärinlausunto pitäs sitten lähettää?
- nörtti-pertti
nörtti-pertti kirjoitti:
Mitä eroa on aluetoimistolla ja sotilasläänin esikunnalla? Ja kumpaan se lääkärinlausunto pitäs sitten lähettää?
MIL:n sivujen mukaan se tulee lähettää sotilasläänin esikuntaan, mutta sitten heräsi vielä toinen kysymys. Eli, pitääkö tuon lausunnon olla tehty puolustusvoimien sivuilta (http://www.mil.fi/asiointi/lomakkeet.dsp) löytyvään lomakkeeseen vai riittääkö sellanen lääkärin itse rustaama teksti, jonka itse olen hankkinut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680