Pitkänpitkä työpäivä

Margei

Koko pitkän päivän olen odottanut miestäni kotiin töistä. Miten voikaan tunnit tuntua näin pitkiltä..Jo monta kertaa olen melkein harhautunut sormineni pillulleni ja ajatellut tyydyttää itse itseni, mutta sitten päättänyt odottaa seuraa. Hieman kiusoitellen olen sormeillut itseäni, hieronut ja pyöritellyt klitoristani, kokeillut kuinka pilluni kostuu, mutta päättäväisesti jättänyt menemättä loppuun asti. Ei menisi enää kauan..
Menen suihkuun viilentymään. Sivelen rintojani ja vartaloani joka puolelta. Pillukarvani ovat siistityt, mutta päätän poistaa kaikki. Levitän suihkugeeliä ympäriinsä ja varovasti alan ajella karvoja viemäriin, tästä mieheni pitäisi. Miten siloiselta se nyt tuntuukaan..Kuivaan itseni ja siirryn makuuhuoneeseen pukeutumaan.
Laitan mieheni suosikkistringit jalkaan ja vedän valkoisen paitapuseron päälleni, rintsikoita ei nyt tarvita. Laitan vain keskimmäisen napin paidastani kiinni, sopivasti jää näkyville. Ei menisi enää kuin muutama minuutti, kun ovi kävisi. Menen vessaan kuivailemaan hiuksiani ja ”piiloon” kotiin tulijaa..
"Moi!" kuuluu eteisestä jo ennen kuin ovi on edes kiinni..kuulen miehen menevän jääkaapille juomaan ja hipsin keittiöön. Jääkaapin ovi on auki niin, ettei mieheni nää minua ennen kuin sulkiessaan oven. Ja ilme on näkemisen arvoinen. Silmiin syttyy heti himokas katse, kun hän katsoo minua päästä varpaisiin. Hän kysyy, mitä kullalla on mielessä, mutta eikös se ole päivänselvää..en vastaa, vaan tartun hänen käteen ja vien makuuhuoneeseen. Istun sängyn laidalle ja alan riisua miestä..Ensin pitäisi hänenkin käydä suihkussa pesemässä metallipölyt pois iholtaan.
Johdatan alastoman miehen suihkuun ja laitan veden valumaan. Itse en ole riisunut ollenkaan..Otan sienen ja saippuaa ja alan pestä miestä. Nännini kovettuvat paidan kastuessa ja näkyvät selvästi märän paitani läpi. Huomaan tämän kiihottavan miestäni..Kyykistyn siirtyessäni pesemään hänen alavartaloaan ja suutelen ympäri alavatsaa ja nivusia. Miehen hengitys käy raskaammaksi..Nuolaisen myös terskan päätä, jolloin mieheni meinaa horjahtaa seinää vasten. Noustessani ylös pakotan miehen nojaamaan seinään ja painan itseni ihan häneen kiinni, niin että hän tuntee jäykät nännini. Suutelen huulia ja sitten korvaa, näykin korvan lehteä ja kysyn hiljaa, joko siirryttäisiin makuuhuoneen puolelle. Mies on valmis..Kuivaan hänet vielä pyyhkeeseen, oiva tilaisuus kiusoitella kyrpää vähän.
Istun sängyn laidalle ja vedän miehen eteeni seisomaan. Kiusoittelen kielelläni taas alavatsaa ja nivusia, pallejakin nuolaisen. Siirryn terskan päätä kielaroimaan, imaisen vähän. Pikkuhiljaa koko kyrpä on suussani ja rupean imemään. Mies nauttii ja pitelee hiuksistani kiinni. Välillä pysähdyn nuolemaan terskaa ja sitten taas liian hyvältä tuntuessa otan koko kyrvän suuhuni. Imen ja nuolen vähän aikaa, sitten vetäydyn makaamaan sängylle selälleni. Mies tulee päälleni aukaisten paitani ja suudellen rintojani. Hän heittää märän paidan pois ja suutelee minua ympäri ylävartaloa. Viekkaasti hän siirtyy aina vain alemmas..toiveistani huolimatta hän ei pysähdykään klitorikselleni eikä ota stringejäni pois vaan suutelee reisiä. Kun hän on varpaissa, hänen kätensä nousevat lantiolleni ja hitaasti alkavat riisua stringejä. Mies pysähtyy hetkeksi havaitessaan karvojen kadonneen..hän hymyilee ja rupeaa hitaasti kiusoitellen suuntamaan varpaista ylöspäin.
Tunnen jo lämpimän hengityksen pillullani ja kohta kosteat huulet. Sitten tulee kieli ja nytkähdän vaistomaisesti hieman, niin hyvältä se tuntuu. Mies nuolee pehmeästi ja taitavasti..välillä hän pyörittelee klitoristani kielellään ja sitten taas imee,tuntuu kuin orgasmi tulisi millä hetkellä tahansa. Mutta se vasta kutkuttelee mahan pohjassa..Mies nuolee ja imee ja kiusoittelee, en voi kuin sulkea silmäni ja nauttia taitavasta kielenkäyttäjästä. Mies pitää lantiostani kiinni ja myötäilee liikkeitäni, kun perseeni alkaa pyörimään ja vatkaamaan kasvavan kiihkon tahdissa. Tartun miestä kädestä ja puristan lujaa, yritän vielä hetken kestää..Mutta kohta en voi mitään. Tunnen kuinka kihelmöivä tunne alkaa vatsanpohjastani nousten kohisten pilluuni ja laukean. Huudan ja inisen, lantioni nousee patjasta ja mies seuraa pilluani kieli edelleen lipoen. Tunne kestää kauan ja tuntuu taivaallisen hyvältä. Olen ihan voipunut ja olo on raukea, kun mies irtaantuu pillustani.
Hän hieroo kyrpäänsä ja katselee märkää, kiimanesteitä valuvaa pilluani. Pyydän hänet päälleni ja otan kyrvän sisääni. Mies on haltioissaan lätinästä, joka tulee märästä, tiukasta ja kuumasta pillustani hänen työntyessä sisääni. Haluan hänen naivan minua kovaa, niin että voin nauttia vielä orgasmin jälkitunteesta miehen osuessa sopivasti häpykummulleni. Kun huomaan miehen olevan melko lähellä laukeamista, ehdotan että minä tulen päälle. Tahtia voi näin hidastaa ja mieskin nauttii pitempään…Taivun suutelemaan hänen kaulaansa ja kuiskin hänen korvaan, kuinka ihana kyrpä hänellä on ja kuinka hyvältä se tuntuu pillussani. Kun mies sanoo, ettei kestäisi enää kovin kauan, nousen hänen päältään ja siirryn perse pystyssä hänen viereen. Mies tulee taakseni ja työntyy sisääni..hitaasti aloittaen hän kasvattaa vielä himoaan ja sitten alkaa naimaan kunnolla. Huoneen täyttää kunnon panon äänet, kun miehen vatsa läiskähtelee persettäni vasten ja pilluni lotisee miehen naidessa minua rajusti. Tuntuu kuin olisin lähellä toista orgasmia ja yllytän miestä naimaan vielä kovempaa. Pian hän rupeaa murisemaan ja nytkähtelemään ja laukeaa sisälleni, painaen kyrpänsä, jos mahdollista, vieläkin syvemmälle. Tyhjennettyään itsensä täysin, hän kaatuu vierelleni makaamaan ja minä menen kainaloon. Siinä vaiheessa muistan kysyä, minkälainen työpäivä oli ollut..Vastaukseksi saan tyytyväisen hymyn.

1

5286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hilu

      siis kertakaikkiaan.... jotain ihan käsittämätöntä miten joku osaa kertoo noin upeesti!!!!.... :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1659
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1461
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1129
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1091
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1082
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      991
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      950
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      944
    Aihe