Onko?

Hermione-11

Onko jollaki teistä huone täynnä Potteriin ja taikuuteen liittyviä tavaroita? Mulla on!!!!

17

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HP-pöpi

      ...ei ainakaan oo muuta kun kirjat ja dvd:t.

    • Hanki elämä..

      *kuorsaa*

    • kelly*

      No, mitäs kaikkee sulla on??

    • pikkuinen

      Ei oo muuta ku potter kirjat hyllys, ja videot tietty pölyttymässä jossai :P

    • Mr Flibble

      Ruahahahaa! Voi luoja, lakkaa nyt lähettämästä noita tyhmiä muutamana rivin viestejä...
      Vaikka niistä aina saaki hyvät naurut, ni sääli nyt vähän meitä... Hra Jumala...

    • ONN

      ...:D

    • Hermione-11

      Harry ptter herätyskello, ainaki 10 julistetta seinällä, Harry Potter tapetit, ja seinällä komeilee Rupertin, Emman, ja danielin Nimmari kuvalla varustettuna nätisti kehystettyinä, ja sit mun seinällä on 5 Harry Potter taulua, ja mul on sängyn päällä Harry Potter päiväpeite, ja on sen päiväpeitteen alla tietenkin Harry Potter pussilakanasetti, ja mulla on niitä settejä yhteensä 6, tietenkään mulla ei ole kuitenkaan 6 pussilakana settiä päällekkäin, vaan aina yks, ja sit mun lattialla on 2 Harry Potter Mattoa, Ja sit mul on Harry Potter verhot, Ja mun sängyn päällä on 4 tosi suurta Harry Potter pöllö pehmolelua, 1 valkonen, 1 ruskea, 1 harmaa, ja 1 musta, ja sit mulla Komeilee lukollisessa lasi vitriinissä 4 Harry Potter kirjaa, ja kohta 0n 5, Ja sit kirja hyllyssä on 2 Harry Potter videota, eli salaisuuksienkammio ja viisatenkivi, ja sit mulla on 10 Harry Potter kansiota kirjahyllyssä, ja sit mulla on vaikka mitä! Mä en jaksa luetella!

      • HP-pöpi

        ...No huh huh!! Mä tulisin tollasessa huoneessa hulluks.


      • Keiju

        Tollases huonees tosissaan tulis hulluks. Kannattaisko tehdä siit vai.. PERSOONALLINEN?? *nauraa* Tai siis kai toiki nyt jotain persoonaa on, mut.. xD Hey get a life!


      • LiZZie

        .. on olemassa muutakin kuin harry potter :D :D :D Mä en *ei millään pahalla* vois olla noin potterimaisessa huoneessa.
        Liika on aina liikaa..


      • Fawkes

        mut mä en usko puoliakaan. sut olis raahattu jo mielisairaalaan (toisaalta se vois olla helpotus niin ei tarttis näitäkään turhia viestejä lukea).
        ei millään pahalla, mutta sä oot tärähtänyt.


      • Expelliarmus!

        oi mistä ees löydät noita kaikkia!?!?!?

        Mulla on yhet lakanat (haluisin toiset et vois niitä sitte vaihdella::D), kirjat 1, 5, 6 & 7 ekuks ja 1, 2 &3 suomeks enkuks huispaus kautta aikojen, ihmeotukset ja niiden olinpaikat siuntio siloskeen tarinat...leffat 1, 2, 3, 4, 7 &7p2 DVDinä ja kaikki leffat bluerayna. sitten löytyypi potter, hermione ja ron nukkeina, taikasauva, kuoleman varjelukset - kaulakoru ja korpinkynsi-kravaatti julisteita toki seinillä.... ja eiköhän ne ollu siinä :D


      • JustLikeYouButMe

        Mistä pussilakanat?


      • Mecavaa

        Mistä kaupasta oot löytäny ja paljon makso?


    • harry potter

      Mistä saa harry potter pussilakanasetin?

    • Harry Potter fani

      mistä sä oot niitä löytänyt?

    • mulla on kaikkea sauvoja kirjoja dobby pienoismalli lippu tylypahkaan tetoa loitsuista ja liemistä hiinokka kirjoja pitty popprja ja normi poppeja kaikkea mitä löytyy suomalaisista kaupoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4474
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      243
      2469
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      191
      1191
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1086
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1021
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe