Tämä tapahtui noin vuonna -91.
Olin silloisella miesystävälläni yötä.Nukuin melko sikeästi,mutta sitten heräsin voimakkaaseen epämiellyttävään hajuun....avasin silmäni ja kauhistuin.
Vieressäni ei suinkaan maannut ystäväni,vaan jotain aivan muuta!
Se hohti vihreää valoa,silmät olivat viirumaiset ja ilkeät,myös hänellä olivat kulmkarvat kasvaneet yhteen ja hiusten joukosta pilkisti esiin kaksi mustaa pientä sarvea,haju oli oikeasti kuvottava!
Sitten,kuin huomaten minun heränneen tämä sanoi:"sano nyt hyvästi rakkailles"ja heti tämän "olennon" kasvot alkoivat muuttua,ensin näin niistä mummini kasvot,sitten papan,veljeni,äidin ja isän kasvot.Tämän jälkeen minulta meni(todennäköisesti)taju,koskapa en muuta muista tästä kyseisestä yöstä.
Joka tapauksessa aamulla herättyäni olin niin iloinen ja onnellinen että minusta aivan "tuntui"
kuin olisin tullut taivaaseen.
Herätin mieskaverini ja kerroin hänellekkin miltä minusta tuntui,mutta hän vain hymyili,eikä osannut kommentoida asiaa sen enempää.Vaikka tästä tapauksesta on aikaa jo todella kauan,se ei taatusti IKINÄ minulta unohdu!
Sellaisia tuntemuksia,että on tullut(oikeasti) taivaaseen olen kokenut koko elämäni aikana jo 3 kertaa.Onko muilla ollut samantapaisia kokemuksia?
Onko taivasta(kuolemanjälkeistä elämää)ja paholaista teidän mielestänne oikeasti olemassa?
Kuinkas sitten kävikään?
Mymmeli74
0
329
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2103879Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632465Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472233
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136