Tämä tapahtui noin vuonna -91.
Olin silloisella miesystävälläni yötä.Nukuin melko sikeästi,mutta sitten heräsin voimakkaaseen epämiellyttävään hajuun....avasin silmäni ja kauhistuin.
Vieressäni ei suinkaan maannut ystäväni,vaan jotain aivan muuta!
Se hohti vihreää valoa,silmät olivat viirumaiset ja ilkeät,myös hänellä olivat kulmkarvat kasvaneet yhteen ja hiusten joukosta pilkisti esiin kaksi mustaa pientä sarvea,haju oli oikeasti kuvottava!
Sitten,kuin huomaten minun heränneen tämä sanoi:"sano nyt hyvästi rakkailles"ja heti tämän "olennon" kasvot alkoivat muuttua,ensin näin niistä mummini kasvot,sitten papan,veljeni,äidin ja isän kasvot.Tämän jälkeen minulta meni(todennäköisesti)taju,koskapa en muuta muista tästä kyseisestä yöstä.
Joka tapauksessa aamulla herättyäni olin niin iloinen ja onnellinen että minusta aivan "tuntui"
kuin olisin tullut taivaaseen.
Herätin mieskaverini ja kerroin hänellekkin miltä minusta tuntui,mutta hän vain hymyili,eikä osannut kommentoida asiaa sen enempää.Vaikka tästä tapauksesta on aikaa jo todella kauan,se ei taatusti IKINÄ minulta unohdu!
Sellaisia tuntemuksia,että on tullut(oikeasti) taivaaseen olen kokenut koko elämäni aikana jo 3 kertaa.Onko muilla ollut samantapaisia kokemuksia?
Onko taivasta(kuolemanjälkeistä elämää)ja paholaista teidän mielestänne oikeasti olemassa?
Kuinkas sitten kävikään?
Mymmeli74
0
327
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021717
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 781351
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741111- 691011
- 38982
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975