Voiko kissa allergia tulla vaikka

_kissarakas_

olis ollu kissoja koko ajan ?
Kun siis mulla nyt viime viikon maanantaina alko tuntua painetta poskessa ja sitten vähän tukkosuutta oli/on ,no kävin lääkärissä ni turvotusta on kuulemma nenänlimakalvoilla.. Lääkäri määräs duactia ja nasonexia ,joista tosin kyllä ei kauheesti oo ollu apua tai no siis nenä aukee aika hyvin mutta toi hemmetin paineentunne senkun vaan on :/ ja toi paineentunne on just kaikista ärsyttävin .. Niin ja lääkäri määräs myös amoxin kuurin jos noilla allergia lääkkeillä ei tää vaiva mee ohi ni täytyy sit syödä penisiliini kuuri... Tulehdus arvot ei kyllä ollu koholla ni tuntuu hassulta syödä joku tollanen kuuri... Mutta miltä tää mun vaiva teijän mielestä kuulostaa??

5

816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi puhjeta

vaikka aiemmin ei olisi ollut mitään vaikeuksia. Ja puhkeaminen ei ikää katso.
      Paineentunne voi viitata poskiontelotulehdukseen, ultrattiinko sun poskiontelot?
      Ei se serppi välttämättä sen kummosemmin nouse tuollaisissa.

• _kissarakas_

Lääkäri katto sellasella laitteella et onko mul poskiontelon tulehdus mut ei näkyny muutakun turvotusta .. eli vissiivki se on just se ultra :D Enään mulla ei tunnu painetta poskessa :) mutta nenä on ihan tukossa eikä siihen tunnu oikei noi mun lääkkeet auttavan :(

• nenään vai
        _kissarakas_ kirjoitti:

Lääkäri katto sellasella laitteella et onko mul poskiontelon tulehdus mut ei näkyny muutakun turvotusta .. eli vissiivki se on just se ultra :D Enään mulla ei tunnu painetta poskessa :) mutta nenä on ihan tukossa eikä siihen tunnu oikei noi mun lääkkeet auttavan :(

poskien päälläkö hän liikutti anturia?

• _kissarakas_
        nenään vai kirjoitti:

poskien päälläkö hän liikutti anturia?

liikutti sellasta konetta :D

• kissa-allergia
        _kissarakas_ kirjoitti:

liikutti sellasta konetta :D

Tekee myös silmä vaivoja.Kutiaa ja punoittaa. Voi tulla myös iholle ihottumaa eli allergiaa.Toivotaan ettet tarvitse luopua kisulistasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      123
      3067
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      35
      1445
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1309
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1037
    5. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      135
      1037
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1027
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      957
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      767
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      743
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      730
    Aihe