Voiko kissa allergia tulla vaikka

_kissarakas_

olis ollu kissoja koko ajan ?
Kun siis mulla nyt viime viikon maanantaina alko tuntua painetta poskessa ja sitten vähän tukkosuutta oli/on ,no kävin lääkärissä ni turvotusta on kuulemma nenänlimakalvoilla.. Lääkäri määräs duactia ja nasonexia ,joista tosin kyllä ei kauheesti oo ollu apua tai no siis nenä aukee aika hyvin mutta toi hemmetin paineentunne senkun vaan on :/ ja toi paineentunne on just kaikista ärsyttävin .. Niin ja lääkäri määräs myös amoxin kuurin jos noilla allergia lääkkeillä ei tää vaiva mee ohi ni täytyy sit syödä penisiliini kuuri... Tulehdus arvot ei kyllä ollu koholla ni tuntuu hassulta syödä joku tollanen kuuri... Mutta miltä tää mun vaiva teijän mielestä kuulostaa??

5

827

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi puhjeta

vaikka aiemmin ei olisi ollut mitään vaikeuksia. Ja puhkeaminen ei ikää katso.
      Paineentunne voi viitata poskiontelotulehdukseen, ultrattiinko sun poskiontelot?
      Ei se serppi välttämättä sen kummosemmin nouse tuollaisissa.

• _kissarakas_

Lääkäri katto sellasella laitteella et onko mul poskiontelon tulehdus mut ei näkyny muutakun turvotusta .. eli vissiivki se on just se ultra :D Enään mulla ei tunnu painetta poskessa :) mutta nenä on ihan tukossa eikä siihen tunnu oikei noi mun lääkkeet auttavan :(

• nenään vai
        _kissarakas_ kirjoitti:

Lääkäri katto sellasella laitteella et onko mul poskiontelon tulehdus mut ei näkyny muutakun turvotusta .. eli vissiivki se on just se ultra :D Enään mulla ei tunnu painetta poskessa :) mutta nenä on ihan tukossa eikä siihen tunnu oikei noi mun lääkkeet auttavan :(

poskien päälläkö hän liikutti anturia?

• _kissarakas_
        nenään vai kirjoitti:

poskien päälläkö hän liikutti anturia?

liikutti sellasta konetta :D

• kissa-allergia
        _kissarakas_ kirjoitti:

liikutti sellasta konetta :D

Tekee myös silmä vaivoja.Kutiaa ja punoittaa. Voi tulla myös iholle ihottumaa eli allergiaa.Toivotaan ettet tarvitse luopua kisulistasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      92
      1383
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      83
      931
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      844
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      293
      763
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      82
      631
    6. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      46
      623
    7. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      621
    8. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      617
    9. 39
      569
    10. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      564
    Aihe