nastola rasitit

dreamcather

minä muutin perheeni kanssa puoli vuotta sitten nastolaan.nyt minä haluan muuttaa nastolasta kauas pois,olemme maahanmuuttajia tulimme nigeriasta ja meillä oli hyvä koti aluksi heinolassa,työn takia tulimme nastolaan, odotukset oli hyvät muuton suhteen..perheeni joutuu joka päivä rasistien huutelun ja pilkan kohteeksi.kadulla koulussa kaupassa joka paikassas..minut ja 16 vuotias poikani on pahoinpidelty 2 kertaa tämän aikana minkä olemme täällä olleet.poliisi on voimaton ei saa pahoinpitelijöitä kiinni eikä muutenkaan kitkettyä rasismia.luulen että nastolan poliisikin hieman rasisti.heinola oli ihan eri maata siellä sai kävellä ihan vapaasti ei täällä,muutto pois on ainut vaihtoehto tai sitten rasistit vankilaan loppuelämäksi.

13

941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omias juttelet....

Tai pahoja unia katselet.
      Tää on niin ihana...idyllinen pieni kunta,missä kaikki eriväriset ihmiset elääpi sulassa sovussa keskenään.
      Elä sie ala mollimaan ensinkään meiän kylää,nuorekasta Nastolaa:))
      Höpsö.

• on,

suomen persereikä.kun jumala loi ihmisen ja porasi sille persereikää ni poran lastuista tehtiin nastolalaiset...

• Mitäs läksit???

Mitäs läksit???

• Hyvää matkaa.

Mitähän jos pakkaisit kamas ja muuttaisit takas sinne Afrikkaa niin ei tarvis valittaa. Tee palvelus ja vie kaveriskin samalla.

• - nastolalainen

Nastolassa on valitettavan pitkät perinteet rasismissa. Tämä harmi vain muutaman toimettoman hullun vuoksi. Virkavaltaa en sen sijaan syyttelisi. Yleisestikin taitaa rasismi olla pahinta pienillä maaseutupaikkakunnilla varsinkin taantuneilla teollisuuspaikkakunnilla. Suurissa kaupungeissa on jo totuttu kansainväliseen ja monikulttuuriseen katukuvaan.

• ding ding

Näin on, juntit on juntteja näillä pikkupaikkakunnilla...........Isoille paikkakunnille kanttaa täällä muuttaa.

• tavat

Mun puolesta voitte palatta sinne mistä ootte lähtenykki,jos teil ei kerran oo muuta hommaa ku valittaa kuin huonosti menee.Tässä maassa menee monella muulla paljon heikommin ja ne ei siitä turhia jupise.

• Nimim. Erkki

...jos jollakin menee huonommin kuin muilla,
        niin nämä 'muut' saavat tyytyä kohtaloons?

Siis kunhan tämä epäonnenlintu vain pitäytyy jupisemasta turhia.

Varsin erikoinen tapa ajatella.

-Oletko ajellut hiuksesi pois? Tulipahan rivien välistä sellainenkin tuulahdus.

• Anonyymi

Nastolaiset hokee olevansa osaavia jos osaa trukkia ajaa minkä nyt osaa kaikki.

• Anonyymi

Toivottavasti nigerialainen on jo poistunut maastamme. Tai ainakin ns. poistunut keskuudestamme.

• Anonyymi

ai työn perässä aika huono provo oli toi nigerialais kirjeen aloitus

• Anonyymi

Nastolan rasismi kunniaan. Nigerialaiset sun muu paskasakki hävitettävä.

• Anonyymi

Toivottavasti kaikki nigerialaiset sun muut kaltaisensa kiertävät kaukaa Nastolan ja Suomen. Emme halua maahamme tuota tummaa roskasakkia. Toivotan nigerialaisille sun muille matkaa helvettiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      846
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      766
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe