nastola rasitit

dreamcather

minä muutin perheeni kanssa puoli vuotta sitten nastolaan.nyt minä haluan muuttaa nastolasta kauas pois,olemme maahanmuuttajia tulimme nigeriasta ja meillä oli hyvä koti aluksi heinolassa,työn takia tulimme nastolaan, odotukset oli hyvät muuton suhteen..perheeni joutuu joka päivä rasistien huutelun ja pilkan kohteeksi.kadulla koulussa kaupassa joka paikassas..minut ja 16 vuotias poikani on pahoinpidelty 2 kertaa tämän aikana minkä olemme täällä olleet.poliisi on voimaton ei saa pahoinpitelijöitä kiinni eikä muutenkaan kitkettyä rasismia.luulen että nastolan poliisikin hieman rasisti.heinola oli ihan eri maata siellä sai kävellä ihan vapaasti ei täällä,muutto pois on ainut vaihtoehto tai sitten rasistit vankilaan loppuelämäksi.

13

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omias juttelet....

      Tai pahoja unia katselet.
      Tää on niin ihana...idyllinen pieni kunta,missä kaikki eriväriset ihmiset elääpi sulassa sovussa keskenään.
      Elä sie ala mollimaan ensinkään meiän kylää,nuorekasta Nastolaa:))
      Höpsö.

      • on,

        suomen persereikä.kun jumala loi ihmisen ja porasi sille persereikää ni poran lastuista tehtiin nastolalaiset...


    • Mitäs läksit???

      Mitäs läksit???

    • Hyvää matkaa.

      Mitähän jos pakkaisit kamas ja muuttaisit takas sinne Afrikkaa niin ei tarvis valittaa. Tee palvelus ja vie kaveriskin samalla.

    • - nastolalainen

      Nastolassa on valitettavan pitkät perinteet rasismissa. Tämä harmi vain muutaman toimettoman hullun vuoksi. Virkavaltaa en sen sijaan syyttelisi. Yleisestikin taitaa rasismi olla pahinta pienillä maaseutupaikkakunnilla varsinkin taantuneilla teollisuuspaikkakunnilla. Suurissa kaupungeissa on jo totuttu kansainväliseen ja monikulttuuriseen katukuvaan.

      • ding ding

        Näin on, juntit on juntteja näillä pikkupaikkakunnilla...........Isoille paikkakunnille kanttaa täällä muuttaa.


    • tavat

      Mun puolesta voitte palatta sinne mistä ootte lähtenykki,jos teil ei kerran oo muuta hommaa ku valittaa kuin huonosti menee.Tässä maassa menee monella muulla paljon heikommin ja ne ei siitä turhia jupise.

      • Nimim. Erkki

        ...jos jollakin menee huonommin kuin muilla,
        niin nämä 'muut' saavat tyytyä kohtaloons?

        Siis kunhan tämä epäonnenlintu vain pitäytyy jupisemasta turhia.

        Varsin erikoinen tapa ajatella.

        -Oletko ajellut hiuksesi pois? Tulipahan rivien välistä sellainenkin tuulahdus.


    • Anonyymi

      Nastolaiset hokee olevansa osaavia jos osaa trukkia ajaa minkä nyt osaa kaikki.

    • Anonyymi

      Toivottavasti nigerialainen on jo poistunut maastamme. Tai ainakin ns. poistunut keskuudestamme.

    • Anonyymi

      ai työn perässä aika huono provo oli toi nigerialais kirjeen aloitus

    • Anonyymi

      Nastolan rasismi kunniaan. Nigerialaiset sun muu paskasakki hävitettävä.

    • Anonyymi

      Toivottavasti kaikki nigerialaiset sun muut kaltaisensa kiertävät kaukaa Nastolan ja Suomen. Emme halua maahamme tuota tummaa roskasakkia. Toivotan nigerialaisille sun muille matkaa helvettiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      30
      5939
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3880
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      52
      3244
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      37
      3066
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      164
      2444
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2076
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      123
      1970
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1640
    9. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1609
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1597
    Aihe