Onko Tonylla lapsia? Vaimoa? Olen vaan utelias tietämään.
Onko Tonylla lapsia?
7
1776
Vastaukset
- Harvest
Ei ole lapsia, mutta vaimo löytyy. Näkeehän sen keikoilla ja kuvistakin kun Tontsa pitää aina sormustakin sormessa.
- sonata
joo kyl sil on lapsii... vissii kolme
- ole...
sonata kirjoitti:
joo kyl sil on lapsii... vissii kolme
Vaimo ja novascotiannoutaja.
- omnom
ole... kirjoitti:
Vaimo ja novascotiannoutaja.
Oletko tästä koirastakaan varma? Meinaan Unia-levyllä sattuu olemaan biisi Under Your Tree, joka kertoo lemmikin menettämisestä. Olisiko sitten hankkinut uuden koiran, vai..?
Miten tahansa onkin, olen onnellinen Tonyn puolesta jos hänellä sattuu lapsia, vaimo ja lemmikkejä olemaan :) - näin se menee tosiasiassa
omnom kirjoitti:
Oletko tästä koirastakaan varma? Meinaan Unia-levyllä sattuu olemaan biisi Under Your Tree, joka kertoo lemmikin menettämisestä. Olisiko sitten hankkinut uuden koiran, vai..?
Miten tahansa onkin, olen onnellinen Tonyn puolesta jos hänellä sattuu lapsia, vaimo ja lemmikkejä olemaan :)Tonylla ja sen vaimolla Outilla (ihana pari!) on koira, juuri sellainen noutaja, joka jo aiemmin mainittiin. Lapsia ei vielä ainakaan ole..
- omnom
näin se menee tosiasiassa kirjoitti:
Tonylla ja sen vaimolla Outilla (ihana pari!) on koira, juuri sellainen noutaja, joka jo aiemmin mainittiin. Lapsia ei vielä ainakaan ole..
Mukavaa kuulla että heillä menee hyvin (:
- Shönggö
näin se menee tosiasiassa kirjoitti:
Tonylla ja sen vaimolla Outilla (ihana pari!) on koira, juuri sellainen noutaja, joka jo aiemmin mainittiin. Lapsia ei vielä ainakaan ole..
tyttökoira joka on vielä nuori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996