Onko Tonylla lapsia? Vaimoa? Olen vaan utelias tietämään.
Onko Tonylla lapsia?
7
1795
Vastaukset
- Harvest
Ei ole lapsia, mutta vaimo löytyy. Näkeehän sen keikoilla ja kuvistakin kun Tontsa pitää aina sormustakin sormessa.
- sonata
joo kyl sil on lapsii... vissii kolme
- ole...
sonata kirjoitti:
joo kyl sil on lapsii... vissii kolme
Vaimo ja novascotiannoutaja.
- omnom
ole... kirjoitti:
Vaimo ja novascotiannoutaja.
Oletko tästä koirastakaan varma? Meinaan Unia-levyllä sattuu olemaan biisi Under Your Tree, joka kertoo lemmikin menettämisestä. Olisiko sitten hankkinut uuden koiran, vai..?
Miten tahansa onkin, olen onnellinen Tonyn puolesta jos hänellä sattuu lapsia, vaimo ja lemmikkejä olemaan :) - näin se menee tosiasiassa
omnom kirjoitti:
Oletko tästä koirastakaan varma? Meinaan Unia-levyllä sattuu olemaan biisi Under Your Tree, joka kertoo lemmikin menettämisestä. Olisiko sitten hankkinut uuden koiran, vai..?
Miten tahansa onkin, olen onnellinen Tonyn puolesta jos hänellä sattuu lapsia, vaimo ja lemmikkejä olemaan :)Tonylla ja sen vaimolla Outilla (ihana pari!) on koira, juuri sellainen noutaja, joka jo aiemmin mainittiin. Lapsia ei vielä ainakaan ole..
- omnom
näin se menee tosiasiassa kirjoitti:
Tonylla ja sen vaimolla Outilla (ihana pari!) on koira, juuri sellainen noutaja, joka jo aiemmin mainittiin. Lapsia ei vielä ainakaan ole..
Mukavaa kuulla että heillä menee hyvin (:
- Shönggö
näin se menee tosiasiassa kirjoitti:
Tonylla ja sen vaimolla Outilla (ihana pari!) on koira, juuri sellainen noutaja, joka jo aiemmin mainittiin. Lapsia ei vielä ainakaan ole..
tyttökoira joka on vielä nuori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994