... juttujanne seurailla.
En tunne yhtäkään merimiestä.
Itse myös kovalla maalla töissä.
Kyllä mä seilorin mieheksi ottaisin.
Nätti hymy Teille kaikille.
On ollut mukavaa
10
965
Vastaukset
- oikeamerimies
minkä ikäinen olet? mä oon 19v tai jotain tavataanko? Ja mä oon ihan oikeamerimies!
- Hymyleidi
Olen imarreltu ja otettu mut Metusalemin mummo suhun verrattuna olen.
47v
Silkkihymy kuitenkin.Kiitos. - oikeamerimies
Hymyleidi kirjoitti:
Olen imarreltu ja otettu mut Metusalemin mummo suhun verrattuna olen.
47v
Silkkihymy kuitenkin.Kiitos.Mitä sitte? ihmisille tulee pakostakin ikää? Sä oot muuten kymmenen v perässä!
- maskinisti
Tule messiin, esittelen kernaasti tatuointejani kuun valossa, se on paras valaistus. Monet niistä on muistaakseni kuun valossa tehtykin. Ja siltähän ne nykyään näyttävätkin...
Oli värit sen vaalenneet, himmenneet haaleeneet, vaan tuttu kai...- Hymyileidi
Kesällä kello kuus,jollei sada vettä?
- sfasfa
Hymyileidi kirjoitti:
Kesällä kello kuus,jollei sada vettä?
Hymyleidi=56 vee Jore!
- ootko varma
Että olet hymyleidi ettet ois vaan homoleidi?
- Ex-hymyleidi
Olet toki oikeassa,että netissä kaikki eivät ole välttämättä mitä väittävät.
En edes yritä vakuuttaa Sinua.
Kaksi poikaani kivulla tehneeni,vakuutan,että jos olisin ollut ikimaailmassa ollutkaan epätietoinen sukupuolestani ,siinä vaiheessa se kyllä tuli selväksi.
On se lapsenteko miehelle vaan niin paljon kivuttomampaa.
Pahoittelen aiheuttamaani hämmennystä.
Tyydyn tästedes seuraamaan keskustelua,enkä enää sekaannu siihen. Ex-hymyleidi kirjoitti:
Olet toki oikeassa,että netissä kaikki eivät ole välttämättä mitä väittävät.
En edes yritä vakuuttaa Sinua.
Kaksi poikaani kivulla tehneeni,vakuutan,että jos olisin ollut ikimaailmassa ollutkaan epätietoinen sukupuolestani ,siinä vaiheessa se kyllä tuli selväksi.
On se lapsenteko miehelle vaan niin paljon kivuttomampaa.
Pahoittelen aiheuttamaani hämmennystä.
Tyydyn tästedes seuraamaan keskustelua,enkä enää sekaannu siihen.hörhöjen höpinöistä. Anna pikkukundien soitella, aikanaan nekin tulee tähän ikään. Jatka meidän ilhduttamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511441
- 60869
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe41801- 49718
- 85667
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56638Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka25635Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi55633Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa34621Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39596