... juttujanne seurailla.
En tunne yhtäkään merimiestä.
Itse myös kovalla maalla töissä.
Kyllä mä seilorin mieheksi ottaisin.
Nätti hymy Teille kaikille.
On ollut mukavaa
10
874
Vastaukset
- oikeamerimies
minkä ikäinen olet? mä oon 19v tai jotain tavataanko? Ja mä oon ihan oikeamerimies!
- Hymyleidi
Olen imarreltu ja otettu mut Metusalemin mummo suhun verrattuna olen.
47v
Silkkihymy kuitenkin.Kiitos. - oikeamerimies
Hymyleidi kirjoitti:
Olen imarreltu ja otettu mut Metusalemin mummo suhun verrattuna olen.
47v
Silkkihymy kuitenkin.Kiitos.Mitä sitte? ihmisille tulee pakostakin ikää? Sä oot muuten kymmenen v perässä!
- maskinisti
Tule messiin, esittelen kernaasti tatuointejani kuun valossa, se on paras valaistus. Monet niistä on muistaakseni kuun valossa tehtykin. Ja siltähän ne nykyään näyttävätkin...
Oli värit sen vaalenneet, himmenneet haaleeneet, vaan tuttu kai...- Hymyileidi
Kesällä kello kuus,jollei sada vettä?
- sfasfa
Hymyileidi kirjoitti:
Kesällä kello kuus,jollei sada vettä?
Hymyleidi=56 vee Jore!
- ootko varma
Että olet hymyleidi ettet ois vaan homoleidi?
- Ex-hymyleidi
Olet toki oikeassa,että netissä kaikki eivät ole välttämättä mitä väittävät.
En edes yritä vakuuttaa Sinua.
Kaksi poikaani kivulla tehneeni,vakuutan,että jos olisin ollut ikimaailmassa ollutkaan epätietoinen sukupuolestani ,siinä vaiheessa se kyllä tuli selväksi.
On se lapsenteko miehelle vaan niin paljon kivuttomampaa.
Pahoittelen aiheuttamaani hämmennystä.
Tyydyn tästedes seuraamaan keskustelua,enkä enää sekaannu siihen. Ex-hymyleidi kirjoitti:
Olet toki oikeassa,että netissä kaikki eivät ole välttämättä mitä väittävät.
En edes yritä vakuuttaa Sinua.
Kaksi poikaani kivulla tehneeni,vakuutan,että jos olisin ollut ikimaailmassa ollutkaan epätietoinen sukupuolestani ,siinä vaiheessa se kyllä tuli selväksi.
On se lapsenteko miehelle vaan niin paljon kivuttomampaa.
Pahoittelen aiheuttamaani hämmennystä.
Tyydyn tästedes seuraamaan keskustelua,enkä enää sekaannu siihen.hörhöjen höpinöistä. Anna pikkukundien soitella, aikanaan nekin tulee tähän ikään. Jatka meidän ilhduttamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448369Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462318Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262162- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811687- 341546
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai16917