... juttujanne seurailla.
En tunne yhtäkään merimiestä.
Itse myös kovalla maalla töissä.
Kyllä mä seilorin mieheksi ottaisin.
Nätti hymy Teille kaikille.
On ollut mukavaa
10
950
Vastaukset
- oikeamerimies
minkä ikäinen olet? mä oon 19v tai jotain tavataanko? Ja mä oon ihan oikeamerimies!
- Hymyleidi
Olen imarreltu ja otettu mut Metusalemin mummo suhun verrattuna olen.
47v
Silkkihymy kuitenkin.Kiitos. - oikeamerimies
Hymyleidi kirjoitti:
Olen imarreltu ja otettu mut Metusalemin mummo suhun verrattuna olen.
47v
Silkkihymy kuitenkin.Kiitos.Mitä sitte? ihmisille tulee pakostakin ikää? Sä oot muuten kymmenen v perässä!
- maskinisti
Tule messiin, esittelen kernaasti tatuointejani kuun valossa, se on paras valaistus. Monet niistä on muistaakseni kuun valossa tehtykin. Ja siltähän ne nykyään näyttävätkin...
Oli värit sen vaalenneet, himmenneet haaleeneet, vaan tuttu kai...- Hymyileidi
Kesällä kello kuus,jollei sada vettä?
- sfasfa
Hymyileidi kirjoitti:
Kesällä kello kuus,jollei sada vettä?
Hymyleidi=56 vee Jore!
- ootko varma
Että olet hymyleidi ettet ois vaan homoleidi?
- Ex-hymyleidi
Olet toki oikeassa,että netissä kaikki eivät ole välttämättä mitä väittävät.
En edes yritä vakuuttaa Sinua.
Kaksi poikaani kivulla tehneeni,vakuutan,että jos olisin ollut ikimaailmassa ollutkaan epätietoinen sukupuolestani ,siinä vaiheessa se kyllä tuli selväksi.
On se lapsenteko miehelle vaan niin paljon kivuttomampaa.
Pahoittelen aiheuttamaani hämmennystä.
Tyydyn tästedes seuraamaan keskustelua,enkä enää sekaannu siihen. Ex-hymyleidi kirjoitti:
Olet toki oikeassa,että netissä kaikki eivät ole välttämättä mitä väittävät.
En edes yritä vakuuttaa Sinua.
Kaksi poikaani kivulla tehneeni,vakuutan,että jos olisin ollut ikimaailmassa ollutkaan epätietoinen sukupuolestani ,siinä vaiheessa se kyllä tuli selväksi.
On se lapsenteko miehelle vaan niin paljon kivuttomampaa.
Pahoittelen aiheuttamaani hämmennystä.
Tyydyn tästedes seuraamaan keskustelua,enkä enää sekaannu siihen.hörhöjen höpinöistä. Anna pikkukundien soitella, aikanaan nekin tulee tähän ikään. Jatka meidän ilhduttamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18313718
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402863Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721707Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525