Toimiiko hyvin?
Vesimies nainen ja härkä mies
3
1142
Vastaukset
- epäile..
turhaan....molemmat hieman salaperäisiä ja arvaamattomia. ..vesimiesnaisena haluaat paljon ymmärystä ja hyväksyntää.. härkämies voi sitä hetken antaakin..mutta pitemmän päälle tulet turhautumaan hänen itsepäisyydestä.
- Vesimiestyttö81
Meillä toimii pääasiassa tosi hyvin suhde. Muutamia riitojakin on ollut, mutta missäpä suhteessa niitä ei olisi?
Härkä mies antaa turvallisuutta ja sillä on muutenkin rauhoittava vaikutus vesimieheen. Härkämies on huolehtiva mikä saattaa tietty joitain vesimiehiä ärsyttää, nämä kun haluavat tehdä kaiken itse ja omalla tavallaan.
Joissain asioissa voi härkämies olla itseppäinen mutta ei kaikessa. Olen kyllä saanut pitää omankin pääni ja sitäpaitsi härät ovat kilttejä jos olet itse kiltti niille. Itseppäisen ja hankalan saat härästäsi jos olet itse ilkeä, oikea tyyli lähestyä härkämiestä on ymmärtäväinen ja järkevä.
Härkämiehen luottamusta on vaikea ansaita, joten ei kannata hätäillä sen suhteen, saat hänet avautumaan kun olet kärsivällinen ja kannattaa välttää juoruilua. Ollaan molemmat mustasukkaisia toisistamme ja omistushaluisia. Itse olen tosi tyytyväinen omaan sonnikaiseeni ja en vaihtais pois. Alussa saattaa tuntua, että ei saa yhteyttä jos härkä ei ole avoin asioistaan, mutta jos jaksat odottaa niin kyllä sekin puoli löytyy. Ps...petipuuhatkin sujuu loistavasti ;)... - hampaaton
Molemmilla samat toiveet. Läheisyys ja loitontuneisuus a ja b. Mustasukkaisia pyörii ympärillä, mutta älkää sen antako haitata pieniä herkkiä hetkiänne:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728