Toimiiko hyvin?
Vastaukset 3
- epäile..
turhaan....molemmat hieman salaperäisiä ja arvaamattomia. ..vesimiesnaisena haluaat paljon ymmärystä ja hyväksyntää.. härkämies voi sitä hetken antaakin..mutta pitemmän päälle tulet turhautumaan hänen itsepäisyydestä.
- Vesimiestyttö81
Meillä toimii pääasiassa tosi hyvin suhde. Muutamia riitojakin on ollut, mutta missäpä suhteessa niitä ei olisi?
Härkä mies antaa turvallisuutta ja sillä on muutenkin rauhoittava vaikutus vesimieheen. Härkämies on huolehtiva mikä saattaa tietty joitain vesimiehiä ärsyttää, nämä kun haluavat tehdä kaiken itse ja omalla tavallaan.
Joissain asioissa voi härkämies olla itseppäinen mutta ei kaikessa. Olen kyllä saanut pitää omankin pääni ja sitäpaitsi härät ovat kilttejä jos olet itse kiltti niille. Itseppäisen ja hankalan saat härästäsi jos olet itse ilkeä, oikea tyyli lähestyä härkämiestä on ymmärtäväinen ja järkevä.
Härkämiehen luottamusta on vaikea ansaita, joten ei kannata hätäillä sen suhteen, saat hänet avautumaan kun olet kärsivällinen ja kannattaa välttää juoruilua. Ollaan molemmat mustasukkaisia toisistamme ja omistushaluisia. Itse olen tosi tyytyväinen omaan sonnikaiseeni ja en vaihtais pois. Alussa saattaa tuntua, että ei saa yhteyttä jos härkä ei ole avoin asioistaan, mutta jos jaksat odottaa niin kyllä sekin puoli löytyy. Ps...petipuuhatkin sujuu loistavasti ;)... - hampaaton
Molemmilla samat toiveet. Läheisyys ja loitontuneisuus a ja b. Mustasukkaisia pyörii ympärillä, mutta älkää sen antako haitata pieniä herkkiä hetkiänne:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251414Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1081008
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 102672
- 76669