Toimiiko hyvin?
Vesimies nainen ja härkä mies
3
1070
Vastaukset
- epäile..
turhaan....molemmat hieman salaperäisiä ja arvaamattomia. ..vesimiesnaisena haluaat paljon ymmärystä ja hyväksyntää.. härkämies voi sitä hetken antaakin..mutta pitemmän päälle tulet turhautumaan hänen itsepäisyydestä.
- Vesimiestyttö81
Meillä toimii pääasiassa tosi hyvin suhde. Muutamia riitojakin on ollut, mutta missäpä suhteessa niitä ei olisi?
Härkä mies antaa turvallisuutta ja sillä on muutenkin rauhoittava vaikutus vesimieheen. Härkämies on huolehtiva mikä saattaa tietty joitain vesimiehiä ärsyttää, nämä kun haluavat tehdä kaiken itse ja omalla tavallaan.
Joissain asioissa voi härkämies olla itseppäinen mutta ei kaikessa. Olen kyllä saanut pitää omankin pääni ja sitäpaitsi härät ovat kilttejä jos olet itse kiltti niille. Itseppäisen ja hankalan saat härästäsi jos olet itse ilkeä, oikea tyyli lähestyä härkämiestä on ymmärtäväinen ja järkevä.
Härkämiehen luottamusta on vaikea ansaita, joten ei kannata hätäillä sen suhteen, saat hänet avautumaan kun olet kärsivällinen ja kannattaa välttää juoruilua. Ollaan molemmat mustasukkaisia toisistamme ja omistushaluisia. Itse olen tosi tyytyväinen omaan sonnikaiseeni ja en vaihtais pois. Alussa saattaa tuntua, että ei saa yhteyttä jos härkä ei ole avoin asioistaan, mutta jos jaksat odottaa niin kyllä sekin puoli löytyy. Ps...petipuuhatkin sujuu loistavasti ;)... - hampaaton
Molemmilla samat toiveet. Läheisyys ja loitontuneisuus a ja b. Mustasukkaisia pyörii ympärillä, mutta älkää sen antako haitata pieniä herkkiä hetkiänne:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992