Ravut!

-rapufiilistelijä--

Rapunainen:

mysteerinen, kiehtova henkilö joka on hankala iskeä (sanokaa jos ne on helppo iskee). Ne osaa olla viekkaita ihmisiä ovelilla piirteillään.
Luova ja hoitava persoona. yliluonnollisia kuunlapsia, kauniita pyöreäsilmäisiä, empaattisia naisia. Oman tiensä kulkijoita, joiden eteen ei saa sivuttain asettua. SIlmistä hohtaa elämänhalu, rakkaus ja luotettavuus....















Mä en ymmärrä sitä että ne on VÄKIVALTASIA!








enneku mä sain ittelleni rapunaiseni, se oli ku joku hito ninja. mustelmilla olin ku yritin iskee sitä.

enkä kyllä oo saanu rapunaista vieläkää... :(

8

1791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapufiilistelijä

      rapunaiset on outoja ja mielikuvittekkaita...

      Mä oon sitäpaitsi jousimies. Onks se epäpätevä ravun suhteen?

      • kaksonen888888

        En usko että jouskari sopii ravun kanssa, sanon sen siis omasta kokemuksestani. Jouskari on liian kova ja suora sanainen ravulle. Sen takia ootkin varmaan mustemilla. Kaksonen sopii sinulle parmmin. tai joku muu. ;)


      • höhöööö
        kaksonen888888 kirjoitti:

        En usko että jouskari sopii ravun kanssa, sanon sen siis omasta kokemuksestani. Jouskari on liian kova ja suora sanainen ravulle. Sen takia ootkin varmaan mustemilla. Kaksonen sopii sinulle parmmin. tai joku muu. ;)

        muille horoskooppimerkeille et soisi mitään merkkiä siksi sabotoit täällä.
        Sellainen se kaksoisnainen,mä eikä muut mitään.
        Oletko kateellinen muun horoskoopin omaavia naisia,pelkäätkö jotain.
        Ja miehenä voin sanoa etten kaksoisnaista huolisi vaikka tulisi lottovoitto mukanaan.
        Ovat senverran huuhaaa jakaja merkkiä että kierrän kaukaa ja forever!


      • kokemusta sulla jousimies j...
        kaksonen888888 kirjoitti:

        En usko että jouskari sopii ravun kanssa, sanon sen siis omasta kokemuksestani. Jouskari on liian kova ja suora sanainen ravulle. Sen takia ootkin varmaan mustemilla. Kaksonen sopii sinulle parmmin. tai joku muu. ;)

        Ootsä tsiikailu ku ne on ollu yhdessä?

        Kaikki kaksosnaiset samanlaisia.. huuhhuh..

        No totta se on et vesi ja tuli ei sovi yhteen mutt joissain tapauksissa se toimii. Kaikkihan ei horoskoopeista ole kii!


      • kaksonen888888
        höhöööö kirjoitti:

        muille horoskooppimerkeille et soisi mitään merkkiä siksi sabotoit täällä.
        Sellainen se kaksoisnainen,mä eikä muut mitään.
        Oletko kateellinen muun horoskoopin omaavia naisia,pelkäätkö jotain.
        Ja miehenä voin sanoa etten kaksoisnaista huolisi vaikka tulisi lottovoitto mukanaan.
        Ovat senverran huuhaaa jakaja merkkiä että kierrän kaukaa ja forever!

        Hahahahaha! ;D yritin antaa neuvoa omasta kokemuksestani, en kenenkään muun... niinku näköjään sinä. :D Ja lisäys siihen sun SOBOTOIMISEEN??? niin yritän kaikkea muuta kuin sitä... :D onko sulla oikeesti ees kokemusta kaksoisnaisista? anteeksi elämän iloisuus! ;)


      • aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh
        kaksonen888888 kirjoitti:

        En usko että jouskari sopii ravun kanssa, sanon sen siis omasta kokemuksestani. Jouskari on liian kova ja suora sanainen ravulle. Sen takia ootkin varmaan mustemilla. Kaksonen sopii sinulle parmmin. tai joku muu. ;)

        olen rapu nainen ja ollut jouskarin kanssa naimisissa 29v


      • kaatoa väkivallalla


      • ellu.
        premiata kirjoitti:

        kaatoa väkivallalla

        oon rapu nainen ja voin myöntää etten ole helposti iskettävissä. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe