Mikä on Kotkassa puolueilla tilanne? Laittakaa koko ehdokasmäärä/ maahanmuuttajat.
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/vasen/id102190.html
Maahanmuuttajaehdokkaat?
8
440
Vastaukset
- liisa987
kuubamammaa? tuskin kovin luotettava ehdokas....
- on yksi ehdokas
riveissään,joka ei osaa edes suomea.Kuka puhuikaan maahanmuuttajamarioneteista?
- leima on jo otsassasi
tunnetko tämän haukkumasi ihmisen vai mihin perustat perussuomalaisen näkemyksesi?
- leimaat keskustelijan
leima on jo otsassasi kirjoitti:
tunnetko tämän haukkumasi ihmisen vai mihin perustat perussuomalaisen näkemyksesi?
Perussuomalaiseksi? Vai onko Perussuomalaiset ainoa puolue joka edellyttää ehdokkailtaan edes kohtalaisen ymmärrettävää suomen kieltä?
- mihin sen rajan sit vetää
leimaat keskustelijan kirjoitti:
Perussuomalaiseksi? Vai onko Perussuomalaiset ainoa puolue joka edellyttää ehdokkailtaan edes kohtalaisen ymmärrettävää suomen kieltä?
jonkin verran vaikeaan tuntuu olevan suomen kanssa pesujenkin mamulla
- onhan Persuillakin
leimaat keskustelijan kirjoitti:
Freddy joka ei Suomea osaa kunnolla ei sitten mitenkään...
onhan Persuillakin kirjoitti:
Freddy joka ei Suomea osaa kunnolla ei sitten mitenkään...
Jos on oikein vaikea, Kotkassa on tulkkauskeskus, jokainen suomalainen voi tilaa tulkin jos
ei ymmärtää.
Vai oliko se tarkoitettu toisinpäin Juho voisi valistaa kun kerkiää.
No avaukseen vastaus, Kotkan perussuomalaisissa on ehdolla 2 ei syntyperäistä suomalaista.- Juho Eerola
wonterghem kirjoitti:
Jos on oikein vaikea, Kotkassa on tulkkauskeskus, jokainen suomalainen voi tilaa tulkin jos
ei ymmärtää.
Vai oliko se tarkoitettu toisinpäin Juho voisi valistaa kun kerkiää.
No avaukseen vastaus, Kotkan perussuomalaisissa on ehdolla 2 ei syntyperäistä suomalaista.Tosiaan.. Perussuomalaisilla on kaksi mamua ja 17 ehdokasta! Se on suhdeluku, johon muut eivät pääse. Eikä meidän tapauksessa voi puhua marionettimamuista, sillä Freddy on meidän Kotkan jaoston puheenjohtaja.
Olisi kiva, jos joka puolueesta otettaisiin juuri se maahanmuuttajaehdokas ja heidät pistettäisiin tiukkaan paneeliin, aiheena tämän kaupungin asiat. Freddy pärjäisi kyllä kevyesti ilman tulkkia ja muutenkin vaikka ihan per.. kantasuomalaistakin vastaan.
Tulkkiasioista en enää vastaa mitään. Keskityn "pelastamaan" kotikylää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905217
- 534076
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990