Mikä on Kotkassa puolueilla tilanne? Laittakaa koko ehdokasmäärä/ maahanmuuttajat.
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/vasen/id102190.html
Maahanmuuttajaehdokkaat?
8
461
Vastaukset
- liisa987
kuubamammaa? tuskin kovin luotettava ehdokas....
- on yksi ehdokas
riveissään,joka ei osaa edes suomea.Kuka puhuikaan maahanmuuttajamarioneteista?
- leima on jo otsassasi
tunnetko tämän haukkumasi ihmisen vai mihin perustat perussuomalaisen näkemyksesi?
- leimaat keskustelijan
leima on jo otsassasi kirjoitti:
tunnetko tämän haukkumasi ihmisen vai mihin perustat perussuomalaisen näkemyksesi?
Perussuomalaiseksi? Vai onko Perussuomalaiset ainoa puolue joka edellyttää ehdokkailtaan edes kohtalaisen ymmärrettävää suomen kieltä?
- mihin sen rajan sit vetää
leimaat keskustelijan kirjoitti:
Perussuomalaiseksi? Vai onko Perussuomalaiset ainoa puolue joka edellyttää ehdokkailtaan edes kohtalaisen ymmärrettävää suomen kieltä?
jonkin verran vaikeaan tuntuu olevan suomen kanssa pesujenkin mamulla
- onhan Persuillakin
leimaat keskustelijan kirjoitti:
Perussuomalaiseksi? Vai onko Perussuomalaiset ainoa puolue joka edellyttää ehdokkailtaan edes kohtalaisen ymmärrettävää suomen kieltä?
Freddy joka ei Suomea osaa kunnolla ei sitten mitenkään...
onhan Persuillakin kirjoitti:
Freddy joka ei Suomea osaa kunnolla ei sitten mitenkään...
Jos on oikein vaikea, Kotkassa on tulkkauskeskus, jokainen suomalainen voi tilaa tulkin jos
ei ymmärtää.
Vai oliko se tarkoitettu toisinpäin Juho voisi valistaa kun kerkiää.
No avaukseen vastaus, Kotkan perussuomalaisissa on ehdolla 2 ei syntyperäistä suomalaista.- Juho Eerola
wonterghem kirjoitti:
Jos on oikein vaikea, Kotkassa on tulkkauskeskus, jokainen suomalainen voi tilaa tulkin jos
ei ymmärtää.
Vai oliko se tarkoitettu toisinpäin Juho voisi valistaa kun kerkiää.
No avaukseen vastaus, Kotkan perussuomalaisissa on ehdolla 2 ei syntyperäistä suomalaista.Tosiaan.. Perussuomalaisilla on kaksi mamua ja 17 ehdokasta! Se on suhdeluku, johon muut eivät pääse. Eikä meidän tapauksessa voi puhua marionettimamuista, sillä Freddy on meidän Kotkan jaoston puheenjohtaja.
Olisi kiva, jos joka puolueesta otettaisiin juuri se maahanmuuttajaehdokas ja heidät pistettäisiin tiukkaan paneeliin, aiheena tämän kaupungin asiat. Freddy pärjäisi kyllä kevyesti ilman tulkkia ja muutenkin vaikka ihan per.. kantasuomalaistakin vastaan.
Tulkkiasioista en enää vastaa mitään. Keskityn "pelastamaan" kotikylää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532