Hankin DNA-Kotimokkulan.
Sähköpostini on joku.joku(a)pp.nic.fi ja
joku.joku(a)pp.inet.fi.
Kun nyt luovun Sonerasta, niin mitä minun on tehtävä sähköpostiosoitteilleni? Kuinka saan ne pelaamaan Mokkulan kautta.
Lisäksi minulla on sähköposti "joku(a)wippies.com.
Onko tämäkin uusittava?
Sonerasta olen jo saanut riittävästi harmia ! ! !
Vaihto Sonerasta >Dna /sähköposti
16
1058
Vastaukset
Tuo @pp.inet.fi -päätteinen lakkaa toimimasta ja voit halutessasi ottaa käyttöön sen DNA:n oman. Wippies on erillinen viritelmä, joten sen osoitteeseen ei muutos vaikuta, joskin jos olet siirtymässä Soneran ADSL-liittymästä DNA:n mobiiliin, niin Wippies-tilisi käsittääkseni raukeaa, koska et enää kaistaa jaa.
Sekä DNA että Wippies varmasti neuvovat mielellään.- mitään..
kaistan jakoa vaadi. Mullakin wippies ja taatusti en jaa kaistaani.
mitään.. kirjoitti:
kaistan jakoa vaadi. Mullakin wippies ja taatusti en jaa kaistaani.
Sitä joko maksaa tai on pummi. ;)
- Kotimokkula
Kollimaattori kirjoitti:
Mitähän Kollimaattori tarkoitit? Meni yli hilseen.
- ei, mutta..
Kollimaattori kirjoitti:
mulla kuitenkin on wippies.com sähköposti osoite, verkonjakaminen on vähän hankalaa kun lähin naapuri ei ole ihan nurkan takana.
- väärää tietoa
"Tuo @pp.inet.fi -päätteinen lakkaa toimimasta ja "
Tämä toki totta.
"voit halutessasi ottaa käyttöön sen DNA:n oman."
Dnalla ei mokkulaliittymiin ole sähköpostitiliä vaan se pitää hankkia erikseen toisinkuin kiinteissä dna-laajakaistoissa joissa hintaan sisältyy 5 meilitiliä, toki smtp-palvelin löytyy ja mokkulaliittymissä se on smtp.dna044.com , poiketen kiinteiden liittymien smtp:stä joka on muotoa smtp.dnainternet.net
"Wippies on erillinen viritelmä, joten sen osoitteeseen ei muutos vaikuta, joskin jos olet siirtymässä Soneran ADSL-liittymästä DNA:n mobiiliin, niin Wippies-tilisi käsittääkseni raukeaa, koska et enää kaistaa jaa. "
Ei raukea. Ei ole pakko jakaa kaistaa ja sekin kaistanjako koskee vain Wippies HOME BOXEJA JA WIFIBOXEJA eikä niidenkään kanssa ole pakko jakaa kaistaa. Se että jos ei sitä boksia käytä, niin silloin sen joutuu maksamaan. Sitäpaitsi eihän aloittaja sanonut mitään tuollaisesta Wippies-boksista, hänhän sanoin vain omaavansa Wippies-sähköpostin ja sitähän ei tarvis jakaa!!! Eikä saakaan jakaa. Kaikki kun eivät käytä kaikkia tarjolla olevia Wippies-palveluita vaan vain osaa niistä.
Toisinsanoen se mitä puhut tuossa wippiesistä on suoraan sanottuna ja anteeksi nyt vaan, silkkaa tuubaa! Ehkä ne ohjeet tuli luettua sulla huonosti? väärää tietoa kirjoitti:
"Tuo @pp.inet.fi -päätteinen lakkaa toimimasta ja "
Tämä toki totta.
"voit halutessasi ottaa käyttöön sen DNA:n oman."
Dnalla ei mokkulaliittymiin ole sähköpostitiliä vaan se pitää hankkia erikseen toisinkuin kiinteissä dna-laajakaistoissa joissa hintaan sisältyy 5 meilitiliä, toki smtp-palvelin löytyy ja mokkulaliittymissä se on smtp.dna044.com , poiketen kiinteiden liittymien smtp:stä joka on muotoa smtp.dnainternet.net
"Wippies on erillinen viritelmä, joten sen osoitteeseen ei muutos vaikuta, joskin jos olet siirtymässä Soneran ADSL-liittymästä DNA:n mobiiliin, niin Wippies-tilisi käsittääkseni raukeaa, koska et enää kaistaa jaa. "
Ei raukea. Ei ole pakko jakaa kaistaa ja sekin kaistanjako koskee vain Wippies HOME BOXEJA JA WIFIBOXEJA eikä niidenkään kanssa ole pakko jakaa kaistaa. Se että jos ei sitä boksia käytä, niin silloin sen joutuu maksamaan. Sitäpaitsi eihän aloittaja sanonut mitään tuollaisesta Wippies-boksista, hänhän sanoin vain omaavansa Wippies-sähköpostin ja sitähän ei tarvis jakaa!!! Eikä saakaan jakaa. Kaikki kun eivät käytä kaikkia tarjolla olevia Wippies-palveluita vaan vain osaa niistä.
Toisinsanoen se mitä puhut tuossa wippiesistä on suoraan sanottuna ja anteeksi nyt vaan, silkkaa tuubaa! Ehkä ne ohjeet tuli luettua sulla huonosti?Nyt niin sanotusti nussit pilkkua: oletetaan, että minulla on auto. No, en käytä sitä, joten en joudu maksamaan autoveroa enkä katsastamaan, autonpito on siis ilmaista. Tai ehkäpä olen hankkinut vain Audin etupenkit; palstalla ilmoitan kuitenkin minulla olevan Audin. DNA:lta saa muuten sähköpostin myös mokkulaan, jos olet huomannut. Sinulle tarkennukseksi joutuu ilmoittamaan ja toistamaan, että se on maksullinen, siis lisämaksullinen, niin kuin jo itse ilmoitit mutta et ymmärtänyt edes itse kirjoittamaasi. Minähän kirjoitin, että DNA:n omaakin sähköpostia voi käyttää. ;)
Hyvää päivän jatkoa.
- Nii-i.
Avaa mokkulakäyttöön sovinnolla esim. gmail.
- Kotimokkula
Näinhän minä sitä eppäilinki.
Kyllä mulla tuo Gmail.com myös löytyy asennettuna.
Jäi vain mainitsematta, kun on ollut vähemmän käytössä.
>pp.nic. ja >pp.inet. ovat olleeta MS Outlookissa eniten käytössä.
Hämärän peitossa on kuinka ne korvataan.
On ilmeisesti luovuttava vallan näistä s-postiosoitteista?
Muuten. Onkohan tuo Kotimokkula niin hyvä kuin sen mainonta kertoo. Asun aivan 3G:n peittoalueen rajamailla. - Ai ai ai sentäs.
Kotimokkula kirjoitti:
Näinhän minä sitä eppäilinki.
Kyllä mulla tuo Gmail.com myös löytyy asennettuna.
Jäi vain mainitsematta, kun on ollut vähemmän käytössä.
>pp.nic. ja >pp.inet. ovat olleeta MS Outlookissa eniten käytössä.
Hämärän peitossa on kuinka ne korvataan.
On ilmeisesti luovuttava vallan näistä s-postiosoitteista?
Muuten. Onkohan tuo Kotimokkula niin hyvä kuin sen mainonta kertoo. Asun aivan 3G:n peittoalueen rajamailla." Asun aivan 3G:n peittoalueen rajamailla."
Ei voi kun voivotella tuohon asiaan.
3G-mokkulayhteys ei ole nopeudeltaan lähelläkään ADSL:ää vaikka asuisi tukiaseman juurella.
Soneran pp.inet.fi sinulla lakkaa.
pp.nic.fi lienee ammoin ollut Saunalahden tunnus. Liekö käytössäkään enää.
Niistä joudut luopumaan.
http://palsta.saunalahti.fi/index.php/topic,2431.0.html - voi hyvin
Ai ai ai sentäs. kirjoitti:
" Asun aivan 3G:n peittoalueen rajamailla."
Ei voi kun voivotella tuohon asiaan.
3G-mokkulayhteys ei ole nopeudeltaan lähelläkään ADSL:ää vaikka asuisi tukiaseman juurella.
Soneran pp.inet.fi sinulla lakkaa.
pp.nic.fi lienee ammoin ollut Saunalahden tunnus. Liekö käytössäkään enää.
Niistä joudut luopumaan.
http://palsta.saunalahti.fi/index.php/topic,2431.0.htmlEdelleen pp.nic.fi -päätteisiin osoitteisiin voi laittaa postia (nimimerkillä omakin on).
Eli tuo osoite pysyy kunnes Saunalahti sen lopullisesti sulkee - ???
voi hyvin kirjoitti:
Edelleen pp.nic.fi -päätteisiin osoitteisiin voi laittaa postia (nimimerkillä omakin on).
Eli tuo osoite pysyy kunnes Saunalahti sen lopullisesti sulkeeJa nyt on Sonera.
Vai onko se pp.nic.fi Saunalahden webmail? - pp|nic|fi
??? kirjoitti:
Ja nyt on Sonera.
Vai onko se pp.nic.fi Saunalahden webmail?pp on Saunalahden webmail
- aloitus, mun
pp|nic|fi kirjoitti:
pp on Saunalahden webmail
mielestäni aloittaja sanoi että hänellä on sekä @pp.inet.fi (joka on Soneran) että @pp.nic.fi (joka taas on Saunalahden, entinen NIC:n osoite)
Eli hänellä on siis sekä Saunalahden posti että Soneran posti, Soneran posti lakkaa toimimasta, Saunan ei niinkauan kun Sauna ylläpitää ja miksei ylläpitäisi niinkauan kun on maksavia asiakkaita (vaikka eihän noi kylläkään maksa, olivat noi NIC:t aikoinaan pelkällä 300 markan liittymismaksulla avattavia ja sen jälkeen ei tarvinnu maksaa mitään moniin vuosiin).
- sähkööpostitili
Esim. Wippies, Gmail tms tai vaikka joku hyvä mutta edullinen maksullinen joka ainakin on varmempi koska maksulliset kyllä pidetään kunnossa.
Niin ja sitten sun pitää imuroida kaikki meilit omalle koneelle sieltä Soneran postista ennenkuin katoavat lopetuksen myötä, tai sit lähetät ne uuteen meiliisi forward eli edelleenlähetys/jatkolähetys toiminnolla.
Sähköpostiohjelmaan laitat sitten lähtevän postin palvelimeksi smtp.dna044.com (jota mokkulayhteyksissä käytetään) ja sitten jos sulla on vaikka Wippies-tili niin saapuvaan postin imap/pop3-palvelimeksi pop.wippies.com - zxcvbnm
Liity IKI ry:n jäseneksi niin saat "ikuisen" osoitteen. http://www.iki.fi
Kyseessä ei ole postipalvelin, josta posti haetaan. Se välittää postin kulloinkin käytössä olevaan postilaatikkoon. Postilaatikko voi vaihtua vaikka joka päivä ja posti tulee aina samalla osoitteella oikeaan paikkaan kunhan käväisee hallintasivulla merkkaamassa uuden postilaatikon osoitteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1573250EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121535
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1501264Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601037
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 43896
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23893