Malliksi liian lyhyt?

-----------------

Minulle on moni sanonut että näytän aivan mallilta ja olisin alasta kiinnostunut. Ongelma on, että mallien minimipituudesta (n. 172 cm) puuttuu varmaan 10 senttiä.

Olen kuullut että joihinkin mallijuttuihin ei ole pituus- ja kokovaatimusta. Onko tämä totta?

Jotenkin epäilyttää ulkonäköni kehujien mielipiteet. Pitäisikö uskoa peruskoulu-, lukio- ja yliopistokiusaajia jotka ovat minua haukkuneet rumaksi (kateutta?) vai niitä jotka ovat sanoneet kauniiksi ja/tai mallin näköiseksi?

3

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kannata kuunnella

      No huhhahhei, on minuakin kehuttu kauniiksi ja "mallin" näköiseksi, enkä kyllä oikeasti ole pätkääkään malliainesta!! Ihmiset sanovat mitä sylki suuhun tuo ja monella on tarve imarrella, tai sitten eivät nämä ihmiset itsekään tiedä mitkä mallien vaatimukset on.

      On varmasti jotain mallityyppisiä juttuja joissa ei ole pituusvaatimuksia, esim. käsimallit, jalkamallit, hiusmallit, jne...Mutta silloin pitää olla kyllä aivan erityisen upeat kädet, jalat tai hiukset.

      Jos oikeaksi malliksi haluaa niin sitä pituutta on oltava, on oltava laiha (alipainoinen), virheetön iho, hyvät hampaat, jne...ja tietenkin "sitä jotakin". Eli pitää olla tietyn näköinen ennenkuin mallitoimistojen mammat kiinnostuvat. Pelkkä kauneus ei riitä. Pelkällä tavallisella kauneudella voi päästä missiksi, mutta mallissa on oltava jotain erikoista.

      • mun pitää

        uskoo niitä jotka on haukkunut rumaksi. kiitos kiitos, täytyy varmaan mennä sitten viiltämään ne ranteet auki, jotten pelästytä kenenkään kersoja.


      • voi ihme katso peiliin
        mun pitää kirjoitti:

        uskoo niitä jotka on haukkunut rumaksi. kiitos kiitos, täytyy varmaan mennä sitten viiltämään ne ranteet auki, jotten pelästytä kenenkään kersoja.

        Eikai kukaan väittänyt että sun pitää niitä haukkujiakaan kuunnella tai uskoa. Älä ole tyhmä! Katso peiliin, sieltä katselee takaisin varmasti ihan kivannäköinen tyttö. En tiedä onko sinussa malliainesta koska et kertonut miltä näytät. Pelkkä pituus ei kerro vielä mitään. Mutta mallilla on oltava hyvä iho, hyvät hampaat, ja laiha on oltava...jos ei ole hyvät hampaat, niin sitten pitää olla ainakin muuten todella spesiaali (kuten vaikka Kate Moss).

        Mutta jos aina kuuntelet ja uskot sitä mitä muut sinusta sanot, rakennat minäkuvasi valheelle. Joku saattaa kyllä haukkua sinua, koska on kateellinen siitä että oikeasti ole nätti...ja joku saattaa kehua sinua kuvankauniiksi esim. siksi että haluaa imarrella sinua, olla ystäväsi, tai esimerkiksi päästä kanssasi sänkyyn.

        Se nyt vaan on fakta. Ihmiset ei aina sano totuutta. Se ei tarkoita että sinä olisit ruma. Mutta mallilla EI VOI OLLA HUONO ITSETUNTO. Mallin tehtävään kuuluu se, että on pakko pystyä ottamaan kritiikkiä vastaan. Asiakkaat sanovat suoraan mikä sinussa on heidän mielestään vikana, malli ei voi ottaa tuollaisia asioita itseensä. Mallilla on pakko olla hyvä itsetunto ja itsevarmuus, muuten malli ei kestä sitä työtä.


        Ja jos sinä olet valmis viiltämään ranteesi sen perusteella että joku joskus koulussa on haukkunut sinua, niin sanoisin ettet ole tarpeeksi vahva ollaksesi malli. Mallin on pakko olla vahva.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe