POLIISIVALTIO = suomi

espoon kilon poliisi

Outoa että Suomessa voidaan pitää pidätettynä 1 vrk ilman mitään henkilön omaa lääkitystä. EU-KANSALAISTA!!!

11

2478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poisu siitä maasta jos sinu...

Ei missään muussa EU-maassa voi tapapahtua vastaavaa. Mutta ei suomi taidakkaan olla eu-maa?????????????????????

• puuupää

Onpas mahdoton tapaus. Miten tässä maailmassa tuollaista voikaan tapahtua?

Että sentään, pienet ovat huolesi!

• Täyttääkö mitään EUn lakia!

Kaikki ohikulkevat ihmiset olivat sitä mieltä että vartijan toiminta oli kidutusta, soraa pannaan suuhun jne. Keskellä kirkasta päivää!!! vartija kertoi että hän on kidutuksen pitkän aijan ammattilainen. Minä olin menossa kirkoon, Espoon tuomiokirkkoon

• ei elyä yhtään

Jos sinulla ei ole yhtään älyä, olet täysin tyhmä, niin pääset vartijaksi.

• mahdollisuudet

päästä vartijaksi. Olet siihen hommaan täydellinen.

• Tutkintojohjaja. me ei edes...

mutta meidän pitää valehdella sillä tavalla. vaikka itse henkilöltä ei ole kysytty mitään, kun ei ole vielä paikalla, me otamme häneltä ne valtuudet. Niin ne vain valtuudet siirtyy poliisivaltiossa, Kohta hirtetään. siihen se johtaa,

• putkaa putkaa enemmän putkaa

Britanniassa terroriepäiltyjä EU-kansalaisia voidana pitää poliisiputkassa 28 päivää. Monet ihmisoikeusryhmät ja poliittiset tahot ovat kritisoineet käytäntöä. Pidätysaikaa haluttiin hiljattain jopa nostaa, 42 päivään, mutta lakimuutos ei mennyt läpi. Että ota siitä mallia Suomeen!

PS Tosin en tiedä koskeeko tämä lääkityksen vai ilman lääkitystä. Mutta joka tapauksessa.

• poliisivaltio

Eikös se suomessa ole se kuukausi kun saavat pitää??

• Bert Teli

Niinpä , Suomi on valumassa samaan suuntaan pidätysaikojen kanssa kuin muu EU eli pidentämässä aikoja ja yhä vähäpätöisimmissä epäilyissä henkilö pidätetään.Suomi on ollut yleensä melko inhimillinen valtio ,mutta liittyessämme EU:n kuvioihin yhä enemmän tulee uusia kieltoja ja rajoituksia ,jotka koskettavat tavallista kansalaista eli vanha kunnon fasismi orastaa jo Keski- ja Etelä Euroopassa ja ottaa jalansijaa myös Suomessa. Fasismiksi mielletään kiihkonationalismi , mutta näköjään EU on jonkun porukan "isänmaa" eli niiden ,joilla pääoma on perstaskussa eikä korvien välissä.Poliisivaltio voi sijaita ns. oikeusvaltion sisällä eli moni kakku päältä kaunis... jne.

Bert Teli

• Ilman lääkitystä

Kerran jouduin putkaan kun sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä eikä ollut lääkitys kohdallaan. tosin olin humalassa riehunut vaikka tämä ei ole mitenkään tapana. joka tapauksessa sanoin että minun on pakko saada lääkkeet eivätkä poliisit ottaneet sitä kuuleviin korviin. Aika rankka kokemus ja minun mielestäni näin ei saisi tapahtua oikeusvaltiossa. vai onko suomi oikeusvaltio? Huonosti olisi voinut käydä. sain putkassa pahanlaatuisen paniikkikohtauksen ja poliisit uhkasivat vielä sakottaakin. aikani riehuin ja hakkasin paniikkikohtauksessa ovia eikä mikään auttanut....

• Larski-åoqjerum, hy

kunniaa steen kristeensenille vain siksi että valtion koirat ei tiedä tai muista keidenkä rahoista koostuukaan palkansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1463
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1284
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1281
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1144
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      1019
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1012
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      276
      922
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe