Miksei Popedalle

Mä vaan

voida tehdä kunnollisia virallisia nettisivuja.

Nyt ne on jonkun naispuolisen fanin tekemät ja webmaster on Costello.


Sivut on hyvin tökeröt ja näkee että ne on harastelijan tekemät: kaikki linkit ei toimi tai johtaa vääriin paikkoihin, kuvien katselu tahmeaa ja hidasta ja kaikki kuva-&musalinkit ei toimi tai niitä ei ole, paljon asioita kopioitu muilta Popeda sivuilta tai linkit johtaa sinne, Lacu Lahtisen tiedot puuttuu kokonaan, uusimmat sinkut puuttuu levytyslistalta ja uusin levy myös.

Albumin kuvaa klikkaamalla ei tuu levyjen kappaletiedot näkyviin ja muuteskin ulkoasu sivuissa on tökerö/halvalla tehdyn oloinen ja vieraskirja vanhan näkönen. Sivu myös jumittaa usein ja sitä selaillessa tulee usein teksti ei löydy ja sitten hetken päästä löytyykin.


Kun Popeda elää kunnon nostetta nyt ja bändi non huippu ja uusi levy rautaa niin viralliset nettisivut ois syytä uusia ja antaa homman tehdä jonkun ammatilaisen/yrityksen joka tekee niitä työkseeen.

Pari foorumia jotka käsittelee Popedaa on paljon onnituneemmat kuin viralliset sivut vaikka niissä ei ookkaan yhtä paljon sisältöä vielä...

6

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitähäh??

      Mistähän sieltä vieraskirjan mahdoit löytää???

      Käsittääkseni kyseinen vieraskirja poistettiin sivuilta muutama vuosi sitten häiriköinnin takia, eikä sitä sen jälkeen ole sinne palautettu?!
      costello kyllä aikanaan vastaili aktiivisesti sinne tulleisiin viesteihin.

      • Mä vaan

        siis viestitaulu mutta ei vieraskirjaa

        Kyseinen vieraskirja poistettiin ilmeisesti siksi koska siellä arvosteltiin bändiä silloin kun se perui jotain keikkoja tai ku Pate oli muutaman keikan kämmänny niin arvosteltiin Paten kuntoa&juomista. Kritiikin takia se ilmeisesti suljettiin.


    • koa

      Olen itsekin ihmetellyt tätä asiaa monesti!
      Olisi kiva, jos kuvia saisi lisää vuosien varrelta, ja musaa- osuuteen vaikka näyteitä kappaleista tms.
      Sanat & soinnut- osioon voisi lisätä uudet sinkut, ja kirjoituksia en ainakaan itse löytänyt, vaikka niistä linkit onkin..
      Kyllä saisi sivuja remontoida!

    • Karita-Pio

      Taitaa olla syy Popedan levy-yhtiössä Poko Recordsissa. Eikös siellä ole muitakin firman bändejä aivan kusisten nettisivujen varassa? Eppu Normaalikin laitettiin kuntoon vasta jokunen vuosi sitten.

    • koa

      ..ole päivitetty! (popeda.com)
      Luulisi, että jo kuukausi levyn ilmestymisen jälkeen se uusin albumi lisättäisiin nettisivuille, mutta se ei näy vieläkään discografiassa tms! Ihmettelen suuresti, miksei sivuja jo päivitetä...

      • Mä vaan

        Nettisvut on nimimerkki Kukkasen käsialaa joka on naispuolinen Popeda-fani ja ilmeisesti ihan harrastumielessä tekee noi sivut ja päivittää ku kerkee... Webmaster on itse Costello ja se nyt ei niiden sívujen kanssa paljoo kerkii puuhasteleen: tekee keikkaa Popedan kaa ja yksin ja tekee uusi biisejä, oleilee perheen kanssa. Ihan harrasteena on ollut mukana tekemässä noita sivuja.

        Ne sivut on hyvin kotikutoisen oloiset, yksinkertaiset ja tasoltaan semmoiset keskikertaiset. Ton tyylisiä sivuja tehdään koulussa Kauppiksen tunneilla ja jopa yläasteella.

        Toki on hienoa että bändillä on ees jonkinlaiset sivut, mutta Suomen suurin, vaikuttavin, virein ja pitkäikäisin rockbändi ansaitsis kyllä täysin eritasoiset nettisivut. Epävirallisilla Popeda-sivuilla on muutenkin enemmän sutinaa esim. nettikeskustelua enempi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe