Minua askarruttaa tuo Carina E.n valmistus eri maissa. Japanilaisen sanotaan olevan parempi, tosin wikipedia moittii välillä 92-94 tehdyt autot, jotka lienee juuri nuo japsit? Ja vuodesta 96 sitten parannultu näkö ja ohjaus? Olen ostamassa autoa itselleni ja luottopeli pitäisi löytää. Sarjanumeron alku ilmoittanee valmistusmaan, mutta onko niitä tehty koko ajan 92-97 sekä Japanissa että Englannissa? Tällä hetkellä ajossa carina II ja se ainakin on loistava ajettava, etten ainakaan huonompaan vaihda.
Carinan valmistus ?
4
821
Vastaukset
- HHJJJ
Kirjoitat yli 10 vee autoista kuin ne olisivat uusia.Kun ostat noin vanhaa autoa,ne ovat yksilöitä ja ne tulee tutkia yksilöinä.Kaikki ovat jo hieman väljiä,toinen enemmän ja toinen vähemmän.
Lopuksi, pidät carina II:n ajettavuutta loistavana...oletko ajanut muita autoja koskaan?Ton auton ajettavuus on kaukana loistavasta,ihanaikuisten oikeesti.- satsatzaa
Kyllä, ihan aikuisten oikeasti olen ajanut myös muita autoja (jopa töissä), mutta eipä siitä sen enempää. Ikävä jos tyyli jolla kirjoitin "vanhoista" autoista, ei miellytä, mutta eipä tuossa vastauksessakaan ollut mitään siihen varsinaiseen asiaan jota kysyin.Ehkäpä joku osaa keskittyä olennaiseen.
- facelift
Vuoden -96 aikana tehtiin parannuksia melko paljon, kolariturvallisuus parani, airbag ja abs-jarrut vakiona, ohjaus ja ajettavuus paranivat, nämä ainakin muistan. Uuden mallin tunnistaa siitä, että keulassa toyotan merkki on konepellissä vanhemmissa keulamaskissa. Vuonna -96 myytiin vielä tätä vanhaa mallia eli pelkkä -96 malli ei välttämättä ole se paranneltu versio. Valmistusmaasta englannin osalta ei ole tietoa.
- päällä niin tutkaile
minkä merkkiset valot on. Olisko japsissa koito ja britissä joku euromerkki.
Se ero mikä valmistusmaillla on on juuri toi alihankkijat. Esim just valot ostetaan läheltä ku tulee halvemmaks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875