Karateko

tehokas laji?

9

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      Mutta ei tuon perusteella voi yleistää et nyrkkeily ois paras laji, varsinkin tuo taekwondo-hemmo oli varmaan ihan hukassa sen suhteen mitä saa tehdä potkujen ja lyöntien suhteen, sitäpaitsi millä säännöillä tässä itse asiassa matsattiin?

      Itse tykkään lajeista joissa nimenomaan EI matsata tai kilpailla, kuten aikido. Ainoa kilpailullinen kamppailulaji jota voisin harkita jos olisi lajin seura täällä missä asun olisi Savate.

      • Lajit yleensä

        Mistä kävi ilmi, että kysessä oli Karateka ? selväksi kävi kuitenkin, että wondoka siellä pyöri kumminkin. Mites muuten nyrkkeilijät ovat pärjänneet esim. vapaaotteluissa =) ???
        Sekin vielä mikä tyylisuunta monista on Karatessa kyseessä vaikuttaa lopputulokseen aika paljon. Muuten hauska clippi....


    • hahahahaha
    • selkeä

      Ne sai nenuun, kun ne oli ihan luokattoman huonoja molemmat. Myös nyrkkeilijä oli aivan surkea. Hyvin treenattu kamppailija vetäisi kaikkia tossa videossa esiintyviä nekkuun kerralla. Ei ole kiinni lajista, vaan siitä osaako jotain. Tossa videossa kukaan ei osannut matsata.

      - noloa katottavaa -

      • ghgghgh

        Ei tuo nyrkkeilijä huono ollut.
        Hyvin liikkui ja iskutkin olivat kelvollisia.
        Nuo muut olivatkin sitten täysiä pellejä.


    • ihan hauskaa katseltavaa

      Mua huvitti tossa videossa lähinnä nuo päähän suunnatut potkut, kokeneempi tuskin lähtisi kokeilemaan korkeita potkuja etenkään nyrkkeilijää vastaan. Käsittääkseni nyrkkeilijä suojaa lähinnä yläkroppaa, joten alapotkut olisivat saattaneet olla ehkä astetta tehokkaampia. Eikä tuossa ollut muutenkaan minkäänlaisia kombinaatio yrityksiä.

    • SURGEON

      monia.

      1.Kukaan ei tiedä olivatko nuo "nenuun" saaneet karatekoja(itse kokemuksesta näyttävät tyyliltään taekwondo harrastajilta)
      2."Karate" miehet eivät saaneet lyödä kunnolla, koska heillä ei ollut hanskoja lainkaan
      3.Nyrkkeilijät ja "karate" ottelijat videolla olivat aloittelijoita ja aivan surkeita
      4."karate" ottelijat käyttivät taekwondon omaisen huonoa suojausta päähän ja arastivat pääkontaktia

      Selkein vastaus on, että tuo oli itse asiassa TAEKWONDO VS NYRKKEILY

    • vetää peruskaratella

      tappiotonta listaa vapaaottelussa..
      Osaa kyllä bjjtä muttei ole juuri tarvinnut käyttää koska on peittoaa karatellaan pystyottelussa mennentullen useimmat vastustajansa..

    • ---ä---

      noviiseja koko porukka, saisivat selkäänsä kokeneemmalta karatekalta tai nyrkkeilijältä. karatella alivoima sinänsä että eivät saa lyödä päähän kun ei ole hanskoja, aika tyhmästi järjestetty ottelu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2022
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1245
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe