Miksi pojat sai nokkiinsa :O
http://uk.youtube.com/watch?v=_1kqDgiZAII&feature=related
Karateko
9
1392
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Mutta ei tuon perusteella voi yleistää et nyrkkeily ois paras laji, varsinkin tuo taekwondo-hemmo oli varmaan ihan hukassa sen suhteen mitä saa tehdä potkujen ja lyöntien suhteen, sitäpaitsi millä säännöillä tässä itse asiassa matsattiin?
Itse tykkään lajeista joissa nimenomaan EI matsata tai kilpailla, kuten aikido. Ainoa kilpailullinen kamppailulaji jota voisin harkita jos olisi lajin seura täällä missä asun olisi Savate.- Lajit yleensä
Mistä kävi ilmi, että kysessä oli Karateka ? selväksi kävi kuitenkin, että wondoka siellä pyöri kumminkin. Mites muuten nyrkkeilijät ovat pärjänneet esim. vapaaotteluissa =) ???
Sekin vielä mikä tyylisuunta monista on Karatessa kyseessä vaikuttaa lopputulokseen aika paljon. Muuten hauska clippi....
- hahahahaha
hohohohoho
http://uk.youtube.com/watch?v=sBQn9cxFjwo&feature=related - selkeä
Ne sai nenuun, kun ne oli ihan luokattoman huonoja molemmat. Myös nyrkkeilijä oli aivan surkea. Hyvin treenattu kamppailija vetäisi kaikkia tossa videossa esiintyviä nekkuun kerralla. Ei ole kiinni lajista, vaan siitä osaako jotain. Tossa videossa kukaan ei osannut matsata.
- noloa katottavaa -- ghgghgh
Ei tuo nyrkkeilijä huono ollut.
Hyvin liikkui ja iskutkin olivat kelvollisia.
Nuo muut olivatkin sitten täysiä pellejä.
- ihan hauskaa katseltavaa
Mua huvitti tossa videossa lähinnä nuo päähän suunnatut potkut, kokeneempi tuskin lähtisi kokeilemaan korkeita potkuja etenkään nyrkkeilijää vastaan. Käsittääkseni nyrkkeilijä suojaa lähinnä yläkroppaa, joten alapotkut olisivat saattaneet olla ehkä astetta tehokkaampia. Eikä tuossa ollut muutenkaan minkäänlaisia kombinaatio yrityksiä.
- SURGEON
monia.
1.Kukaan ei tiedä olivatko nuo "nenuun" saaneet karatekoja(itse kokemuksesta näyttävät tyyliltään taekwondo harrastajilta)
2."Karate" miehet eivät saaneet lyödä kunnolla, koska heillä ei ollut hanskoja lainkaan
3.Nyrkkeilijät ja "karate" ottelijat videolla olivat aloittelijoita ja aivan surkeita
4."karate" ottelijat käyttivät taekwondon omaisen huonoa suojausta päähän ja arastivat pääkontaktia
Selkein vastaus on, että tuo oli itse asiassa TAEKWONDO VS NYRKKEILY - vetää peruskaratella
tappiotonta listaa vapaaottelussa..
Osaa kyllä bjjtä muttei ole juuri tarvinnut käyttää koska on peittoaa karatellaan pystyottelussa mennentullen useimmat vastustajansa.. - ---ä---
noviiseja koko porukka, saisivat selkäänsä kokeneemmalta karatekalta tai nyrkkeilijältä. karatella alivoima sinänsä että eivät saa lyödä päähän kun ei ole hanskoja, aika tyhmästi järjestetty ottelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1192744- 872411
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651880- 561807
- 1721785
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581586Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461576- 1231393
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3881311Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281279