Karateko

tehokas laji?

9

1392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

Mutta ei tuon perusteella voi yleistää et nyrkkeily ois paras laji, varsinkin tuo taekwondo-hemmo oli varmaan ihan hukassa sen suhteen mitä saa tehdä potkujen ja lyöntien suhteen, sitäpaitsi millä säännöillä tässä itse asiassa matsattiin?

Itse tykkään lajeista joissa nimenomaan EI matsata tai kilpailla, kuten aikido. Ainoa kilpailullinen kamppailulaji jota voisin harkita jos olisi lajin seura täällä missä asun olisi Savate.

• Lajit yleensä

Mistä kävi ilmi, että kysessä oli Karateka ? selväksi kävi kuitenkin, että wondoka siellä pyöri kumminkin. Mites muuten nyrkkeilijät ovat pärjänneet esim. vapaaotteluissa =) ???
        Sekin vielä mikä tyylisuunta monista on Karatessa kyseessä vaikuttaa lopputulokseen aika paljon. Muuten hauska clippi....

• hahahahaha
    • selkeä

Ne sai nenuun, kun ne oli ihan luokattoman huonoja molemmat. Myös nyrkkeilijä oli aivan surkea. Hyvin treenattu kamppailija vetäisi kaikkia tossa videossa esiintyviä nekkuun kerralla. Ei ole kiinni lajista, vaan siitä osaako jotain. Tossa videossa kukaan ei osannut matsata.

- noloa katottavaa -

• ghgghgh

Ei tuo nyrkkeilijä huono ollut.
        Hyvin liikkui ja iskutkin olivat kelvollisia.
        Nuo muut olivatkin sitten täysiä pellejä.

• ihan hauskaa katseltavaa

Mua huvitti tossa videossa lähinnä nuo päähän suunnatut potkut, kokeneempi tuskin lähtisi kokeilemaan korkeita potkuja etenkään nyrkkeilijää vastaan. Käsittääkseni nyrkkeilijä suojaa lähinnä yläkroppaa, joten alapotkut olisivat saattaneet olla ehkä astetta tehokkaampia. Eikä tuossa ollut muutenkaan minkäänlaisia kombinaatio yrityksiä.

• SURGEON

monia.

1.Kukaan ei tiedä olivatko nuo "nenuun" saaneet karatekoja(itse kokemuksesta näyttävät tyyliltään taekwondo harrastajilta)
      2."Karate" miehet eivät saaneet lyödä kunnolla, koska heillä ei ollut hanskoja lainkaan
      3.Nyrkkeilijät ja "karate" ottelijat videolla olivat aloittelijoita ja aivan surkeita
      4."karate" ottelijat käyttivät taekwondon omaisen huonoa suojausta päähän ja arastivat pääkontaktia

Selkein vastaus on, että tuo oli itse asiassa TAEKWONDO VS NYRKKEILY

• vetää peruskaratella

tappiotonta listaa vapaaottelussa..
      Osaa kyllä bjjtä muttei ole juuri tarvinnut käyttää koska on peittoaa karatellaan pystyottelussa mennentullen useimmat vastustajansa..

• ---ä---

noviiseja koko porukka, saisivat selkäänsä kokeneemmalta karatekalta tai nyrkkeilijältä. karatella alivoima sinänsä että eivät saa lyödä päähän kun ei ole hanskoja, aika tyhmästi järjestetty ottelu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      119
      2744
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      87
      2411
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1880
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1807
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      172
      1785
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1586
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1576
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1393
    9. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      388
      1311
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1279
    Aihe