Luonnonkosmetiikka

haluaisin kokeilla

esim. aloeveratuotteita, mutta ovat melko
kalliita, enkä tiedä sopivatko kuitenkaan
iholleni.
Olisiko kenelläkään kokemusta niistä tai
yleensä hyviä neuvoja herkän ja helposti
ärtyvän ihon hoitotuotteiksi?

9

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisellinen nainen

      Virolaista kosmetiikkaa tuotesarjaa: Puhas Loodus.
      Itse käytän tätä. On edullista, saa Apteekista. Itse olen käyttänyt jo monta vuotta. Suosittelen.

      t.friidu

      • naisellinen nainen

        sama.


      • haluaisin kokeilla,
        naisellinen nainen kirjoitti:

        sama.

        mutta käyn todella harvoin Tallinnassa,
        ei taida Suomesta löytyä vastaavaa.
        Onhan apteekissa tuotteita myynnissä, mutta
        ei viitsisi tuhlata rahaa, jos eivät olekaan hyviä.
        Kokeilupakkaukset olisivat käteviä, jos niitä löytyisi.


    • Nahka meillä jokaisella on niin omanlaisensa, että mikä yhdelle sopii, ei toiselle passaa ollenkaan. Mulle sopii Lumenen tuotteet. En ainaskaan minkään aatteen vuoksi ala vaihtamaan tuotemerkkiä. Tärkeintä on kun jotain rasvaa vetelee ettei rypistytä ennenaikojaan. Eikä polteta tupakkaa. Siinä ne tärkeimmät

      • haluaisin kokeilla,

        eivät sovi minulle ollenkaan.
        Hirveitä paukamia nousee kasvoihin, kun olen
        niitä kokeillut.
        Tuolla on monta purkkia, vähän käytettyinä, kalliiksi käyvät kokeilutkin.


    • kehuttu tuote

      sitä on todellakin kehuttu hyväksi
      aineeksi, en sitten tiedä, käykö kasvoille.

      • vahingossa

        hammastahnanakin....hyvä tuli...ihmettelin kyl rypyttömiä hampaitani kun selvisi mitä harjas oli!


      • kehuttu tuote
        vahingossa kirjoitti:

        hammastahnanakin....hyvä tuli...ihmettelin kyl rypyttömiä hampaitani kun selvisi mitä harjas oli!

        vei rypyt, heti huomenna lähden
        etsimään Tummelia.
        Saakohan sitä muualta kuin maatalousmyymälästä?


      • kehuttu tuote kirjoitti:

        vei rypyt, heti huomenna lähden
        etsimään Tummelia.
        Saakohan sitä muualta kuin maatalousmyymälästä?

        Sitä muuten ennen mainostettiin iloisen emännän nännivoiteena.
        Sopii se muuhunkin käyttöön...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe