esim. aloeveratuotteita, mutta ovat melko
kalliita, enkä tiedä sopivatko kuitenkaan
iholleni.
Olisiko kenelläkään kokemusta niistä tai
yleensä hyviä neuvoja herkän ja helposti
ärtyvän ihon hoitotuotteiksi?
Luonnonkosmetiikka
9
345
Vastaukset
- naisellinen nainen
Virolaista kosmetiikkaa tuotesarjaa: Puhas Loodus.
Itse käytän tätä. On edullista, saa Apteekista. Itse olen käyttänyt jo monta vuotta. Suosittelen.
t.friidu- naisellinen nainen
sama.
- haluaisin kokeilla,
naisellinen nainen kirjoitti:
sama.
mutta käyn todella harvoin Tallinnassa,
ei taida Suomesta löytyä vastaavaa.
Onhan apteekissa tuotteita myynnissä, mutta
ei viitsisi tuhlata rahaa, jos eivät olekaan hyviä.
Kokeilupakkaukset olisivat käteviä, jos niitä löytyisi.
Nahka meillä jokaisella on niin omanlaisensa, että mikä yhdelle sopii, ei toiselle passaa ollenkaan. Mulle sopii Lumenen tuotteet. En ainaskaan minkään aatteen vuoksi ala vaihtamaan tuotemerkkiä. Tärkeintä on kun jotain rasvaa vetelee ettei rypistytä ennenaikojaan. Eikä polteta tupakkaa. Siinä ne tärkeimmät
- haluaisin kokeilla,
eivät sovi minulle ollenkaan.
Hirveitä paukamia nousee kasvoihin, kun olen
niitä kokeillut.
Tuolla on monta purkkia, vähän käytettyinä, kalliiksi käyvät kokeilutkin.
- kehuttu tuote
sitä on todellakin kehuttu hyväksi
aineeksi, en sitten tiedä, käykö kasvoille.- vahingossa
hammastahnanakin....hyvä tuli...ihmettelin kyl rypyttömiä hampaitani kun selvisi mitä harjas oli!
- kehuttu tuote
vahingossa kirjoitti:
hammastahnanakin....hyvä tuli...ihmettelin kyl rypyttömiä hampaitani kun selvisi mitä harjas oli!
vei rypyt, heti huomenna lähden
etsimään Tummelia.
Saakohan sitä muualta kuin maatalousmyymälästä? kehuttu tuote kirjoitti:
vei rypyt, heti huomenna lähden
etsimään Tummelia.
Saakohan sitä muualta kuin maatalousmyymälästä?Sitä muuten ennen mainostettiin iloisen emännän nännivoiteena.
Sopii se muuhunkin käyttöön...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231028- 43875
- 37707
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html155705- 42646
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114546
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521