esim. aloeveratuotteita, mutta ovat melko
kalliita, enkä tiedä sopivatko kuitenkaan
iholleni.
Olisiko kenelläkään kokemusta niistä tai
yleensä hyviä neuvoja herkän ja helposti
ärtyvän ihon hoitotuotteiksi?
Luonnonkosmetiikka
9
302
Vastaukset
- naisellinen nainen
Virolaista kosmetiikkaa tuotesarjaa: Puhas Loodus.
Itse käytän tätä. On edullista, saa Apteekista. Itse olen käyttänyt jo monta vuotta. Suosittelen.
t.friidu- naisellinen nainen
sama.
- haluaisin kokeilla,
naisellinen nainen kirjoitti:
sama.
mutta käyn todella harvoin Tallinnassa,
ei taida Suomesta löytyä vastaavaa.
Onhan apteekissa tuotteita myynnissä, mutta
ei viitsisi tuhlata rahaa, jos eivät olekaan hyviä.
Kokeilupakkaukset olisivat käteviä, jos niitä löytyisi.
Nahka meillä jokaisella on niin omanlaisensa, että mikä yhdelle sopii, ei toiselle passaa ollenkaan. Mulle sopii Lumenen tuotteet. En ainaskaan minkään aatteen vuoksi ala vaihtamaan tuotemerkkiä. Tärkeintä on kun jotain rasvaa vetelee ettei rypistytä ennenaikojaan. Eikä polteta tupakkaa. Siinä ne tärkeimmät
- haluaisin kokeilla,
eivät sovi minulle ollenkaan.
Hirveitä paukamia nousee kasvoihin, kun olen
niitä kokeillut.
Tuolla on monta purkkia, vähän käytettyinä, kalliiksi käyvät kokeilutkin.
- kehuttu tuote
sitä on todellakin kehuttu hyväksi
aineeksi, en sitten tiedä, käykö kasvoille.- vahingossa
hammastahnanakin....hyvä tuli...ihmettelin kyl rypyttömiä hampaitani kun selvisi mitä harjas oli!
- kehuttu tuote
vahingossa kirjoitti:
hammastahnanakin....hyvä tuli...ihmettelin kyl rypyttömiä hampaitani kun selvisi mitä harjas oli!
vei rypyt, heti huomenna lähden
etsimään Tummelia.
Saakohan sitä muualta kuin maatalousmyymälästä? kehuttu tuote kirjoitti:
vei rypyt, heti huomenna lähden
etsimään Tummelia.
Saakohan sitä muualta kuin maatalousmyymälästä?Sitä muuten ennen mainostettiin iloisen emännän nännivoiteena.
Sopii se muuhunkin käyttöön...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898