Uudessa Minissä paljon vikoja?

Ministeri

Tuumailin työkaverille, että olen harkinnut uuden Minin hankintaa. Hän taas muisteli lukeneensa jostain suomalaisesta lehdestä (TL, TM, Moottori?) että Minissä on ollut paljon vikoja. Muistaako kukaan muu moista lukeneensa? Mikä lehti?

Ei huvittaisi ostaa 25000 euron autoa sen vuoksi että se pitää vaihtaa heti takuuajan jälkeen johonkin Corollaan että saa viattoman kiesin.

5

1896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaide

      Kuulemma ( jopa autokauppias sen myönsi ) on ihan faktaa että kyseessä ei ole mikään viaton laite vaikka taustalla häärää BMW. Briteissä kasattu auto jossa on brasilialainen tekniikka ei kuitenkaan voi olla aito BMW ;-) Siitäkin huolimatta tilasin Cooper S.n . Siinä on paaaljon sellaista joka antaa anteeksi pienet temppuilut...Muita epäluotettavia ja hauskoja autoja on mm. Ferrari ja Lambo, niillekin on silti kysyntää. Minin vioista sa käsituksen lukemalla www.mini2.com foorumia.

    • muailma

      VM:llä on Cooper S parhaillaan 50000km kestotestissä. Valitettavasti heillä ei ole tapana juurikaan kertoa väliaikatietoja, joten salaisuus paljastuu vasta kun koko matka on ajettu (alkuvuodesta 2004?).

    • Minimies

      Aivan ensimmäisissä oli vikoja ja ne on myönnetty. Ilmeisesti nyt laatuongelmat on saatu poistettua.

    • sitikka

      Se on jännä, että kun kertoo jollekin lähimmäiselle aikovansa ostaa jonkun merkkisen/mallisen auton, niin juuri siinä merkissä on kuulemma esiintynyt todella pahoja vikoja (mistä tämä on kuultu/luettu, ei kyllä muisteta). Olisiko tuo kateutta vai mitä inhimillistä "auttamishalua"? Minulle kävi niin, että kun sitten olin ostanut sen auton kuin olin aikonutkin, lähimmäinen "muistikin", että ne viat olikin esiintyneet juuri toisessa merkissä/mallissa.
      Parhaan kommentin kuulin viisaalta vanhalta mieheltä, joka sanoi ei nykyisin tehdä huonoja autoja ollenkaan. Ja onhan se niinkin, että kaikissa autoissa on joskus jotain vikaa, niinhän meissä ihmisissäkin.

    • Malli

      Itse ostin Mini One:in vuosi sitten, auto on ollut korjaamolla 7 krt vuoden aikana. Ikkunat ei toimi, sahkokatto ei kunnolla asennettu, istuimet (Sport mallia) nitisee ja natisee liitoksissaan elektroniikka pettaa. Auto on ihana ajaa enka halua siita luopua, tosin ajattelin vuoden paasta vaihtaa sen toiseen, takuu loppuu ja luulisi etta, toisaan nama "vauva" taudit olisi jo korjattu. Asun muuten espanjassa ja maksoin Mini One mallista 18,000 Euroa. Siina on paljon extroja, mm katto, sport istuimet, klimatisointi (en tykkaa), hands free, ratissa radion CDn saato "traccion trasera" eli olisko suomeksi joku takapyorien vakaus laite??? Mutta olisi kiva verrata hintaa? Tav mallin saa 15,000 E, tosin en tieda onko Mini One suomessa myynnissa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      140
      2311
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      394
      1929
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      29
      1820
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1240
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1129
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      102
      1123
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1053
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1034
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1007
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe