Kultainen ase

Akseli.s

Maalasin tässä joku päivä sitten pistoolini kultaiseksi ja Famasin akku ja hop up kannen ja lippaan tumman vihreeksi. Haluaisin vain tietää millä te maalaatte, ja mitä. Itse käytän revelin emali maaleja.

6

449

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m3tsAEp31kk0

Viimeisimmän maaluakseni olen tehnyt Krylon spray maaleilla. Aseen runkoja maalailen monovärisiksi ja digitaalikuvioisiksi. Ensin hion vanhan maalin pois alta ja sitten aloitan laittamalla uutta pohjaväriä ohuina kerroksina.

• maalari69

Ite maalaillen aina kynäruiskulla.. Viimeks maalasin hienot lieskat helmiäishohtopunasella mustalle pohjalle.. On noi kaverit maalaillu niit aseita iha robbarin perus spray maaleilla...

• Akseli.s

Minä maalan aseet vain käytännöllisesti eli en mitään stipejä tai flameja. Mä maalaan aseet niin että otan lähistölle tärpätin ja paperia.Kuivaan ne viemällä pariksi tunniksi ulos katokseen tai tupsuttelen pumpulilla vaikka siitä voi jäädä tai jää tuppoja irtoaa ne muutaman käyttö kerran jalkeen. No mua vaan kiinnostaa että mitäs te ootte maalaillu?

• täyspaskaentiedä

Anteeksi jos olen täysin tietämätön paskaanaama ,mutta onko se siis niin että semmoisella maalilla voi vain maalata koko aseen ,eikä se vaikuta yhtään aseen toimintaan?

• ahlamsahlam

Et saa anteeks!

• No jos spray maalilla maalaa niin se ei vaikuta toimintaan jos sitä ei päästä liikkuviin osiin/toiminnan kannalta tärkeisiin osiin. Spray maalikin saattaa jumittaa jotkut ruuvit ja yms jos sitä pääsee niihin. Kannattavinta maalaamisen kannalta on purkaa koko ase ja ulkokuoret maalata sillain niin sitä ei pääse hop up säätö ruuveihin yms tärkeisiin osiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1429
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1077
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1046
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      900
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      838
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe