Onko kukaan viettänyt joulua Toscanan alueella tai pohjoisemmassa? Etenkin kiinnostaisi tietää, että miten totaalisesti paikat ovat kiinni ja kulkevatko julkiset.
Hyviä majoitusvinkkejä ja yleistä tietoa joulusta Italiassa otetaan myös vastaan. :)
joulu toscanassa
2
1831
Vastaukset
- Italiassa
Ollaan vietetty kaksi joulua Italiassa. Joulu Italiassa on aivan ihana, jos ei välitä tästä Suomessa harrastettavasta amerikkalaistyylisestä hössötyksestä.
Joulu Italiassa kestää kaksi päivää; joulupäivän ja Tapaninpäivän. Aatto on normaali arkipäivä. Baarit ja ravintolat ovat yleisesti avoinna myös jouluna. Rajoituksia aukioloon kyllä on, joten jos mielesi tekee jouluyönä vaikkapa shoppailla, ei taida onnistua ;)
Julkisten kulkuneuvojen kulkemisest en ole ihan varma, muta voit testata asiaa vaikkapa Italian rautateiden sivuilla trenitalia.it, jossa voit katsoa joulunpyhien aikataulut.
Itse tykkääme majoittua vuokrataloissa/huoneistoissa, joissa itse valmistamme ateriat. Tulee myös edullisemmaksi kuin hotellit ja ulkona syöminen.
Taloja/huoneistoja vuokraa vaikka kuinka moni yritys. Yhtenä tunnetuimmista Interhome. Netistä vuokranantajia löytyy tuhansittain. Jos osaat vielä yhtään italiaa, vaihtoehdot moninkertaistuvat, sillä monet nettisivut ovat vain italiaksi.- joulumatkaaja
kiitos vastauksesta.
tarjontaa kun olen selaillut niin varmaan johonkin huoneistoon päädytäänkin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220