Eli mihin korjaamoon/kenelle kannattaa viedä vanha auto katsastustusta/huoltoa varten laitettavaksi?
Autokorjaamo?
7
2502
Vastaukset
ja vähän ympäri "kylää":
Autoasennus T.Savolainen Ky,Oravinmäki/Tupala, Puh. 015-224 151 / 050-337 0518
Autohuolto ja Peltityö T.Parkkinen, Otava/Tokero,
Puh. 015-170 167
Automaalaus ja hitsaus,Pellosniemi(Lappenranta/Kouvola risteys,Nestettä vastapäätä), Puh. 015-667 170 / 050-360 7694- r342fdsgdsgd
Enpä veisi autoani Savolaiselle. Huonoja kokemuksia. Mikkelissä Fixus ainakin hintatasollaan houkuttelee.
- Tiedän
HEI;Tiedän ainakin yhden huoltoaseman,jossa hyvä palvelu.
Kyseleppä autosi korjaus asioihin liittyvää,korjausta esim.
Mikkelin Tiikeri Shop oy:ltä Nyk.nimi taitaa olla ST1.
Mannerheimintie/Mikkeli. - ..
Volkkarit huoltaa parhaiten ja korkeimmalla tietämyksellä savilahden auto, siitä ei pääse mihinkään. Olen itse käyttänyt auton siellä monta vuotta, ja joka kerta hommat on hoidettu esimerkillisesti.
- ????????????????????
Savilahden autossa on taas niin kova hintataso,että kannattaako vanhaa folkkaria siellä käyttää..
- ..
???????????????????? kirjoitti:
Savilahden autossa on taas niin kova hintataso,että kannattaako vanhaa folkkaria siellä käyttää..
Eipä se kauhean kalliiksi tule kun sopii etukäteen mitä tehdään, niinkuin tuollaisen vanhan auton kanssa kannattaa tehdä.
- njiokm
EI AINAKAAN KARLAAN!! Ammattitaidotonta porukkaa! Sekä huono asiakaspalvelu. Ei soiteta vaikka luvataan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947653- 374047
- 473596
- 2433054
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402712- 452562
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212534- 1322491
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292439Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292388