Huomiota exälle?

bobido

Kuinka paljon ja kauan eron jälkeen? Millaisen sallitte?

Pukkaa nääs onkkelmaa siin mielessä..

6

387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestäni

kun on erottu,on erottu.mitä siinä enää mitään huomioita antamaan,typerää kissahiirileikkiä.kavereita voi olla mutta siinä ne velvoitteet olikin.

• Samaa mieltä. Exille ei yhtään mitään, he saivat jo mahdollisuutensa.

• bobido

minäkin. Mutta miten sanoa se toiselle hän kun ei näe siinä mitään kummallista. Jopa sanonut exälle, että mikään ei muutu...mun mielestä pitäis paljonkin muuttua. Pitää osata luopua entisestä. Tunnetyö ei ollutkaan näköjään tehty.

• Molemmille kaikkea hyvää. Tiedän, että olen
      antanut matkalle jotain hyvääkin.

• pitää olla,mutta ei muuta.

Hän on lasteni isä,ei muuta,lapsista jutellaan jos asiaa ilmenee.En osta lapselle lahjoja että voisi antaa isänsä merkkipäivänä isälle jne..
      Lapsille jotain kimpassa voidaan ostaa mutta,yleensä kumpikin hoitaa lapselle itse kaikki jutut.
      Hänen elämänsä on hänen ja ei kuulu minulle,samoin toisin.

• lapsia

on annettava huomiota jossain määrin ja oltava "edes" puheväleissä.
      Jos tarkoitat nykyisen kumppanisi exää, siinä on vedettävä linjaveto mutta jos kysymys lapsista, kommunikointi sallittua tiettyyn pisteeseen saakka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4254
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      99
      3694
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3389
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2950
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2438
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2399
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2142
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1776
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1597
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1572
    Aihe