Pieni hetki elämässä
ehkä kovin lyhytkin
- tapasivat -
kosminen säteily
kemiallisen väreen
löysivät maailmalta toisensa
- sanoitta -
vain välitön ja voimakas
- tunnetilaan osuva säde -
osui tuohon ohikiitävään
hetkeen johon sopi
- kaksi maailmaa
yhdeksi -
Rakkaudeksi,
jossa sisäinen tuli
saa roihunsa tunnevirroista
lyömään
Sunnuntaiaamun kellot
soimaan
- uskosta ikuiseen
rakkauteen -
Hääkellojen kutsu soi
hunnutetun rakkauden
ikuiseen lepoon
- yksinäisyyden
kahleista.
Hääkellot.
10
323
Vastaukset
- runo64-1
...hämäävää tuo kellojen soitto
runosi tunnelmassa,surullisissa sävyissä.
tulee pikemmin mieleen sielunkellojen soitto.
taidolla olet runosi koonnut
ja tämä kosketti jotenkin...syvältä minua.
hienoa,haikeaa kerrontaa!!!
hyvä dolan!!!Tarkoituksella laitettuja sanoja,jossa
kieltämättä on ehkäpä pientä
"ristiriitaisuuden"makua,mutta harkitusti
kuitenkin laitoin tälläiseen muottiin.
Näin minä sitä alkuyön tunteina
mielessäni "räknäilin"tänne,jotta
mitähän piiskaa tuleman pitää.
Hyvä huomionti Sinulta ja siitä:
Kiitän auringonpaisteen kera.
On se niin ihanaa
kun rakkaus yllättää
soinnun yhteisen
kun kaksi löytää saa.
Usko ikuiseen rakkauteen
usko aamun koittoon
suureen onnen tunteeseen
joka johtaa hääkellojen soittoon!
Juuri niin, niin kuin runossasi kaksi maailmaa yhdistyi, hyvin kirjoitettu, pidin!Lausut niitä sanoja tunnelmoiden
kuin minä tarkoitin ja
Sinä tulkatessa runoani.
Näinhän se on uskottava
rakkauteen joka maailmaa
kantaa.
Kiitän Sinua suuresti ja
toivotan hyvää kuluvaa
päivää.
- Mysteriet
"löysivät maailmalta toisensa..." - niin, miten pienestä se on kiinni...
Jokin vaan naksahtaa kohdalleen juuri siinä paikassa ja kaikki on sen jälkeen oikein ja helppoa.
Kaunis runo.Aamua ja päiviä myös Sinulle Mysteriet.
Niin...- se on usein niin pienestä
ja sattumuksistakin kiinni - se Oikea.
Oikeastaan vasta sen jälkeen
alkaa todellisuus,ja jos sen
voittaa molemmat,niin se
kertoo - Käytännön.
Tuo kemia se on ydinpommiakin
vahvempi...Elämälle ja Luonnolle
- ystävällisempi kuin
rakastettavampi.
Antaudun kauneutesi
sanoihin ja annan
auringon paistaa- Kiitos.
- lindalinda1
tämän runosi ainekset löytyy lähes jokaisen mei-
dän elämästä erilaisin värisävyin.
Minusta tuo kosminen säteily ja kemiallinen väre
antaa oman mausteensa tähän, joista pidän.
Ainoa asia joka taas kerran minua häiritsee, on
nuo ranskalaiset viivat. Mielestäni joku sana tai
lause on hyvä tavallaan korostaa ja sisällyttää
kahden niiden väliin. Mutta niitä on ehkä tässä
hiukan liikaa. Toivottavasti et nytKÄÄN loukkaan-
nu suorasukaisuudestani, koska ne eivät suinkaan
millään muotoa heikonna runosi sielua.Kovin myöhään tämä vastaukseni
nyt taas tulee.
Jotain säteilyä kun kemiaa
pitää olla,jotta roihu
syttyy tai löytää toisensa
- jopa sanoitta.
Kuule - en minä loukkaannu,kun
tuotakin mietin tehdessäni
runoa ja jostain sinne vain
joku suunnittelematonkin
france löytyi...olen samaa
mieltä kanssasi..."liekö
köyhän miehen koristuksia".
Asiasta ja asiallisesti olet
huomautellut minua,kai se
menee jääräpäisyyden piikkiin.
Kiitän kommentistasi,siis ihan
vilpittömästi,ole huoleta...hyvät yöt.
- padme_amidala
..soi korvisani, kun luen runoasi uudellen ja uudelleen. Tuo loppu on ihana ja muutenkin runo tempaiseen mukaansa tunnelmaan, joka on NIIN suloinen.
En voi avata palstaa lukematta ensin runoasi.
Kiitos kauheasti, kun laitoit tään tänne luettavaksi.Tervehdys myös Sinulle,sillä ei
kovin usein tavata näissä merkeissä.
Usein olen runojasi lukenut,vaikka
vastaamiseni on jäänyt,niin mielessäni
olet ollut tänäänkin tai paremmin
eilen.
Tarkoituksella en ketään ns.kierrä,
ehkä saattaa tulla sellainen tunne,
mutta tarkoitus se ei ole.
Nyt lausuit niin ylitse vuotavia
sanoja,että tehdessäni tätä,en
millään uskonut että joku näin
voi tästä pitää.
Helpottaako jos sanon tai olen jo
sanonutkin Sinulle,että Sinun
runoissasi kukkii lämmin
positiivisuus,joka myös osaltaan
on vaikuttanut toisinaan minunkin
runoihini.
Nöyrä ja Kaunis Kiitos lämpimistä
sanoistasi...sillä palautteet olkoot
ne mitä hyvänsä,ovat auttaneet
minua jäsentämään eri seikkoja tässä
harrastuksessani täällä ollessa. Kiitos !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
