vanhempasi silmin, niin mitä näet?
Siis mitä "hyvää" näet itsessäsi?
Jos katsot itseäsi hyvän
11
414
Vastaukset
- yhtään mitään....
se seikka ei ole jatkunut omaan lapeen...kehuttu on!
- olen sen verran
vanhanaikainen ettei tuo itsensä kehuminen oikein istu luonnolle. Mutta sanotaan että paljon huonomminkin voisivat asiat olla.
Olen suunnannut suurimman osan kaikesta energiastani lapsille, niin omille kuin vieraillekkin, aivan kuten vanhempanikin eläessään tekivät. He, siis molemmat, sisäistivät elämänkatsomuksensa minulle.
Mitäpäs sinä?Hyvä vanhempani on niin oikeudenmukainen,
että olen taas hampaitani myöten kusessa
sen vuoksi. Just nyt, taistellaan siitä,
kumpi on oikeassa ja sen päättävät loppupeleissä
ne, jotka Suomen lakia parhaiten tulkitsevat.
Kysymys ei ole minun oikeudesta, vaikka pidän
siitäkin hyvää huolta :)
No ei vaisinkaan, minun vanhempi näkee maailman
sellaisena kuin se on. Siinä maailmassa on
paljon pieniä ja tärkeitä asioita, joista osaan
kerätä ne hyvät puolet unohtaen sen tuskan,
jolle en mitään voi.- Pirre*
, onneksi - myös :)
- Meriläinen
mussa täytyy hyvääkin olla kun viihdyn hyvin itseni kanssa. Kavereitakin olisi ja puhelin varmasti soisi jos itse soittelisin mutta kun en soittele niin se on aika hiljaa (hyvä niin).
Mutta alkaa luetteloimaan sitä. Jos tarkoitat luonteenpiirteitä niin,: rauhallinen, ihmisiä kuunteleva, iloinen, optimistinen, säästeliäs voi voi voisin jatkaa mutta juuri heränneenä ei aivot kulje ja koska olen myös hyvä työntekijä täytyy kohta alkaa valmistautua töihin.
Joku muuten kääntäisi kaikki nuo hyvyydet minua vastaan.
On myös toisenlaista hyvyyttä siitäkin tulisi pitkä tarina. - RosaLiiin
...näen hänen esikoisensa, ainoan tyttären, ujohkon, oikuttelevan, urheilevan ja taiteellisen isäntytön.
Ai että, kaipaan isääni. - aina nousta
kaikesta huolimatta.
Joskus tulee se päivä että niin ei käykään. - Mie , mie ja mie
Näen nirppa nokan , pisamat ja hullun lailla hauskan ihmisen. Mie mittää jätä mihinkään , ahne olen , otan kaiken mukkaan mihin sitten menenkiin.Paljon vaikeampaa on, kuules, kattoa ja nähdä se paha , mitä ittessä on!Miepä kattonkiin vaan sitä hyvää!
- säästän
kaikki tyhjät jogurttipurkit lapsilleni.
- susa51
Tavallisen ihmisen iloineen ja suruineen.
Olen ainakin empaattinen ja hyvä kuuntelija, lapsuuden ujous on myö säilynyt, minkä voi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869