Miksi Pösöt

ovat...

aina eri automerkkien luotettavuus-testeissä viimeisiä. Näin on, kysellään sitten vaikka omistajien tyytyväisyyttä, katsatus-, tiepalvelutilastoja tielle jääneistä. Eikös vaan Pösöt muiden Ranskalaisten kanssa ole viimeisiä.
Tästä tietysti järkevä autoilija huomaa että taitaapa kyseisellä merkillä olla jotain pahasti pielessä ja rupeaa katselemaan luotettavampia automerkkejä.

11

1285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ei-tojokuski

Siinäpä taas tyypillinen esimerkki Pösökuskin heikosta itsetunnosta. Aina kun käydään keskustelua Peugeotin laadusta, Pösökuski kääntää aiheen Toyotaan, tai siihen, että toinen keskustelija on mielenterveysongelmainen, ts. hullu, tai muuten vain tyhmä. Mitäpä tämä kertoo tällaisesta Pösökuskista?

Mitä itse aiheeseen tulee, oma mielipiteeni on, että Peugeot keskittyy enemmän autojensa ajo-ominaisuuksiin ja muihin seikkoihin, kuin laatuun tai luotettavuuteen joitakin poikkeuksia lukuunottamatta.

• itse ajelet?
        ei-tojokuski kirjoitti:

Siinäpä taas tyypillinen esimerkki Pösökuskin heikosta itsetunnosta. Aina kun käydään keskustelua Peugeotin laadusta, Pösökuski kääntää aiheen Toyotaan, tai siihen, että toinen keskustelija on mielenterveysongelmainen, ts. hullu, tai muuten vain tyhmä. Mitäpä tämä kertoo tällaisesta Pösökuskista?

Mitä itse aiheeseen tulee, oma mielipiteeni on, että Peugeot keskittyy enemmän autojensa ajo-ominaisuuksiin ja muihin seikkoihin, kuin laatuun tai luotettavuuteen joitakin poikkeuksia lukuunottamatta.

Kyllä sinuakin Peugeotot kiinnostavat, kun täällä kirjoittelet. Minulla on Peugeot, johon olen erinomaisen tyytyväinen. Ei minua kiinnosta kirjoitella tyhmiä toisten merkkien sivuille. Peugeototovat omankokemukseni mukaan todella mainioita autoja. Jo kolmas alla ja ei taida olla viimeinen Pösö minulla - sen verran hyvät kkemukset nistä on. Että näin huono itsetunto....

• aivan selvä
        ei-tojokuski kirjoitti:

kysymys siitä mikä sitten olisi kirjoittajan mielestä se "järkevä" auto jos Pösö ei kirjoittajan mielestä ole sellainen - Tojoko johon selvästi vanhojan tilastojen perusteella vihjataan.
        Auton laatuun kuuluu myös ajo-ominaisuudet ja mukavuus, jopa ulkonäkökin jne. Jos pelkkä luotettavuus riittäisi laaduksi niin hyvä vaihtoehto olisi militaria käyttöön suunniteltu umpirauta jeeppi.

• Ei-tojokuski
        itse ajelet? kirjoitti:

Kyllä sinuakin Peugeotot kiinnostavat, kun täällä kirjoittelet. Minulla on Peugeot, johon olen erinomaisen tyytyväinen. Ei minua kiinnosta kirjoitella tyhmiä toisten merkkien sivuille. Peugeototovat omankokemukseni mukaan todella mainioita autoja. Jo kolmas alla ja ei taida olla viimeinen Pösö minulla - sen verran hyvät kkemukset nistä on. Että näin huono itsetunto....

Tervehdys. Itse ajelen 90-luvun Nissanilla. Se ei ole täydellinen auto mutta osoittautunut mielestäni laadukkaaksi ja luotettavaksi. Epäilemättä Pösöissä on paremmat ajo-ominaisuudet keskimäärin, en väitä vastaan. No se minun autosta, nyt oli kyse Pösöistä. Peugeotitkin minua kiinnostavat siinä missä lähes kaikki muutkin merkit, tulee seurattua monien eri merkkien palstoja ihan uteliaisuuttaan ja "tiedon" vuoksi. Hölmöähän se olisi jäädä vain oman merkin asioita seuraamaan. Varmasti Pösöissäkin on hyviä yksilöitä niinkuin kaikissa, nuo vikatilastot ja ihmisten kokemukset ei vaan aina tunnu tukevan sitä... Mutta en epäile, etteikö Pösösi olisi ollut luotettava ja laadukas, hyvä niin jos on. Kyllästyttää vaan tämä ainainen idioottimainen muu merkki vs. Toyota -riitely - todella lapsellista ja typerää kun asiat käännetään aina johonkin %¤#%% Toyotaan jos joku puhuu vaikka vioista. Että semmosta. Illanjatkoja kaikille.

• huomannut
        Ei-tojokuski kirjoitti:

Tervehdys. Itse ajelen 90-luvun Nissanilla. Se ei ole täydellinen auto mutta osoittautunut mielestäni laadukkaaksi ja luotettavaksi. Epäilemättä Pösöissä on paremmat ajo-ominaisuudet keskimäärin, en väitä vastaan. No se minun autosta, nyt oli kyse Pösöistä. Peugeotitkin minua kiinnostavat siinä missä lähes kaikki muutkin merkit, tulee seurattua monien eri merkkien palstoja ihan uteliaisuuttaan ja "tiedon" vuoksi. Hölmöähän se olisi jäädä vain oman merkin asioita seuraamaan. Varmasti Pösöissäkin on hyviä yksilöitä niinkuin kaikissa, nuo vikatilastot ja ihmisten kokemukset ei vaan aina tunnu tukevan sitä... Mutta en epäile, etteikö Pösösi olisi ollut luotettava ja laadukas, hyvä niin jos on. Kyllästyttää vaan tämä ainainen idioottimainen muu merkki vs. Toyota -riitely - todella lapsellista ja typerää kun asiat käännetään aina johonkin %¤#%% Toyotaan jos joku puhuu vaikka vioista. Että semmosta. Illanjatkoja kaikille.

mistä tällainen yleensä alkaa. Oli palsta minkä merkkinen tahansa niin siellä käydään kehuskelemassa nimenomaan sitä T:llä alkavaa merkkiä maasta taivaaseen mm. premiumiksi ja samalla mollataan muita merkkejä yleensä stetson-menetelmällä eräisiin vanhoihin tilastoihin perustuen. Senpä takia tuollaiset tai siihen vähänkin viittaavat viestit saavat yleensä välittömästi aikaan tietynlaisia vastakommentteja. Tätä on myös ruokkinut sheriffien toiminta Tojo-palstalla. Taitavat nämä kehujat loppujen lopuksi tehdä enemmän hallaa kehumalleen merkille. Hupinsa kullakin.

• merkki.

kisassa suomessa, jonka järjesti Tuulilasi ei Peugeot ollut viimeinen vaan keskikastia.

Huonosta sijoituksesta kertoo että Peugeot kuskit ovat vaativia autonsa suhteen ja vaativat täydellistä suoritusta ja itse sitten laiminlyödään auton huollot.

• jatkuvasti?

miksi esim. Toyota Avensis ei pärjää tielle jättämistilastossa Peugeot 407:lle? Miksi, kerro? Miksi esim. 607 on pärjännyt myös hyvin? Osaatkohan sinä lukea tilastoja lainkaan...

• ei vouhkaa esim

fiiatistille?

Se kun painii samassa sarjassa pösilön kanssa...

Miksi pitää provoilla tojotasta, vituttaako noin paljon elättää korjaamoa?

• huolto ei elätä
        ei vouhkaa esim kirjoitti:

fiiatistille?

Se kun painii samassa sarjassa pösilön kanssa...

Miksi pitää provoilla tojotasta, vituttaako noin paljon elättää korjaamoa?

605 sli vm.1995, 90tkm 2 kertaa korjaamolla muun kuin määräaikaishuollon takia.

• Anonyymi

kkiu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5298
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3782
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      50
      3180
    4. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3055
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3055
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2393
    7. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      148
      1902
    8. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1835
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe