Tv-leffoihin lisää mainoksia

tulevaisuudessa

12

1582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tarvitse "kuulla jo...

Eipä tarvitse luottaa mihinkään kuulopuheisiin, kun asia on selvästi ilmaistu tekstissä, johon linkitit!!

"Tv-sarjoissa pitää olla 20 minuuttia ohjelmaa mainostaukojen välillä."

• On se kumma

Niin tuo 20 minuuttia on tällä hetkellä. Ei kyllä ehkä ihan toteudu käytännössä.

• mainoskatkojen välissä

miks sitten esim salatuuissa elämissä ja muissa 20 minuutin ohjelmissa on mainoskatko välissä eli vajaan 10 minuutin välein o.O

• listin asiaa.Tuon kylmän ihmisen etua.Varokaa oi valitut, meitä kiusataan pahojen voimien mainoksilla
      ja tuputetaan paskaa.Oi varokaa veljet ja sisaret.
      Paha saa aina palkkansa

• EML

Niitä kanavia joilta pursuaa kaupallisia tiedotteita ei ole pakko katsoa vaan niiden sijaan voipi katsella niitä kanavia joiden rahoituksesta huolehditte TE, arvoisat tv-lupamaksun maksajat. Toinen vaihtoehto on heivata koko toosa helevettiin ja sijoittaa näin säästetty lupamaksu vaikkapa vaimomyönteisiin hyödykkeisiin jolloin pääsee samalla rahalla vallan toisenlaisen toosan pariin.

• Mainoksille..

Ite heivasin TV:n pois netti tilalle, täälläkin on mainoksia mutta flashblockilla niistäkin pääsee eroon ^^

Tilalle irc, mese, netti ja real-life hypnoottisen mainonnan sijaan.

• pla pla pla
        Mainoksille.. kirjoitti:

Ite heivasin TV:n pois netti tilalle, täälläkin on mainoksia mutta flashblockilla niistäkin pääsee eroon ^^

Tilalle irc, mese, netti ja real-life hypnoottisen mainonnan sijaan.

Niin ja mainokset menee postilaatikostakin suoraan paperin keräykseen. Kokeilin aiemmin ei mainoksia ilmoitusta mutta ei mennyt viesti perille, mutta ei se nyt niin vaikea homma itse ne sinne roskiin kiikuttaa. Eli mainostajat haistakaa kuulkaa.
        Kulutatte suatta ihmisten aikaa ja luonnon varoja.
        Nojaatte liikaa tilastoihin. =)

• mainoskatkoja?

Jos siis tunnin ohjelmassa tulee olemaan vain yksi mainoskatko, sehän tarkoittaa, että tämä mainoskatko on nykyistä pidempi..?

• joku

Minun mielestäni elokuviin ei tarvitsisi minkään laisia mainoskatkoja.Hyvä kun niitä ei tule jo nykyään joku 10minuutin välein.Kaikki mainokset vaan pois!

• Turisti3

Mainokset pois ja kaikki uusinnat niin säästettäisiin valtavat määrät sähköä kun TVeestä tulisi 50% vähemmän ohjelmaa.Samaten mainosvalot kaupungeissa voisi olla pimeänä ainakin aamuyön.Kuka niitä silloin katselee?.

• MAINOKSIA

AIVAN TURHAA TOUHUA,LEFFAT TULEE YLEENSÄ YÖLLÄ,SIISPÄ PISTÄN MENEMÄÄN KOVALEVYLLE JA PIKAKELAUKSELLA MAINOKSET HELVETTIIN,ETTÄ NÄIN.

• runonlainaaja

...se onnen kätkeköön."
        -Eino Leino

Toisin sanoen, tuosta kannattaa olla hys hys. Olen kanssasi samaa mieltä, mutta jos ajattelet asiaa, ymmärrät, ettei tuota kannata isommin toitottaa ympäriinsä. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      138
      6032
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      184
      3704
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      29
      2673
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      467
      2647
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2335
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      184
      1968
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      129
      1469
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1274
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1274
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1056
    Aihe