http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Televisioelokuviin tulossa lisää mainoskatkoja/1135239648769
Kuulin jostain, että mainoskatkojen välillä pitää jatkossa olla vähintään puolituntia, joten tv-sarjojen mainokset siis ainakin vähenevät.
Tv-leffoihin lisää mainoksia
12
1582
Vastaukset
- Ei tarvitse "kuulla jo...
Eipä tarvitse luottaa mihinkään kuulopuheisiin, kun asia on selvästi ilmaistu tekstissä, johon linkitit!!
"Tv-sarjoissa pitää olla 20 minuuttia ohjelmaa mainostaukojen välillä."- On se kumma
Niin tuo 20 minuuttia on tällä hetkellä. Ei kyllä ehkä ihan toteudu käytännössä.
- mainoskatkojen välissä
miks sitten esim salatuuissa elämissä ja muissa 20 minuutin ohjelmissa on mainoskatko välissä eli vajaan 10 minuutin välein o.O
listin asiaa.Tuon kylmän ihmisen etua.Varokaa oi valitut, meitä kiusataan pahojen voimien mainoksilla
ja tuputetaan paskaa.Oi varokaa veljet ja sisaret.
Paha saa aina palkkansa- EML
Niitä kanavia joilta pursuaa kaupallisia tiedotteita ei ole pakko katsoa vaan niiden sijaan voipi katsella niitä kanavia joiden rahoituksesta huolehditte TE, arvoisat tv-lupamaksun maksajat. Toinen vaihtoehto on heivata koko toosa helevettiin ja sijoittaa näin säästetty lupamaksu vaikkapa vaimomyönteisiin hyödykkeisiin jolloin pääsee samalla rahalla vallan toisenlaisen toosan pariin.
- Mainoksille..
Ite heivasin TV:n pois netti tilalle, täälläkin on mainoksia mutta flashblockilla niistäkin pääsee eroon ^^
Tilalle irc, mese, netti ja real-life hypnoottisen mainonnan sijaan. - pla pla pla
Mainoksille.. kirjoitti:
Ite heivasin TV:n pois netti tilalle, täälläkin on mainoksia mutta flashblockilla niistäkin pääsee eroon ^^
Tilalle irc, mese, netti ja real-life hypnoottisen mainonnan sijaan.Niin ja mainokset menee postilaatikostakin suoraan paperin keräykseen. Kokeilin aiemmin ei mainoksia ilmoitusta mutta ei mennyt viesti perille, mutta ei se nyt niin vaikea homma itse ne sinne roskiin kiikuttaa. Eli mainostajat haistakaa kuulkaa.
Kulutatte suatta ihmisten aikaa ja luonnon varoja.
Nojaatte liikaa tilastoihin. =)
- mainoskatkoja?
Jos siis tunnin ohjelmassa tulee olemaan vain yksi mainoskatko, sehän tarkoittaa, että tämä mainoskatko on nykyistä pidempi..?
- joku
Minun mielestäni elokuviin ei tarvitsisi minkään laisia mainoskatkoja.Hyvä kun niitä ei tule jo nykyään joku 10minuutin välein.Kaikki mainokset vaan pois!
- Turisti3
Mainokset pois ja kaikki uusinnat niin säästettäisiin valtavat määrät sähköä kun TVeestä tulisi 50% vähemmän ohjelmaa.Samaten mainosvalot kaupungeissa voisi olla pimeänä ainakin aamuyön.Kuka niitä silloin katselee?.
- MAINOKSIA
AIVAN TURHAA TOUHUA,LEFFAT TULEE YLEENSÄ YÖLLÄ,SIISPÄ PISTÄN MENEMÄÄN KOVALEVYLLE JA PIKAKELAUKSELLA MAINOKSET HELVETTIIN,ETTÄ NÄIN.
- runonlainaaja
...se onnen kätkeköön."
-Eino Leino
Toisin sanoen, tuosta kannattaa olla hys hys. Olen kanssasi samaa mieltä, mutta jos ajattelet asiaa, ymmärrät, ettei tuota kannata isommin toitottaa ympäriinsä. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1386032Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843704- 292673
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4672647- 2012335
- 1841968
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291469- 581274
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056