hankin viime torstaina DNA mokkulan tänne helsingin ydinkeskustaan ja koko aikana se ei ole toiminut kuin vain GPRS 2G nopeudella vaikka minulle luvattiin että pääsen tällä mokkulalla 3G nopeuteen. signal valo on mokkulassa vihreä ja mode valo sininen.
mokkulako petosta?
7
1323
Vastaukset
- dna koipi-reisi
jos sulla kerran on se MODE valo sininen niin silloinhan yhteys on 3G verkossa eikä 2G verkossa. joten miten edes kehtaat sanoa että kyseessä on GPRS verkko?
- petolline
en tiedä näiden valojen merkiystä, mutta olen lukenut jostain että jos signaali vihreä on kyseessä 3G, jos se on keltainen niin kyseessä olisi EDGE ja punainen niin GPRS.
minun signaali on vihreä jotenka silloin minulla kuuluu toimia 3G verkko eikä 2G GPRS verkko. - kokeilla säätää
petolline kirjoitti:
en tiedä näiden valojen merkiystä, mutta olen lukenut jostain että jos signaali vihreä on kyseessä 3G, jos se on keltainen niin kyseessä olisi EDGE ja punainen niin GPRS.
minun signaali on vihreä jotenka silloin minulla kuuluu toimia 3G verkko eikä 2G GPRS verkko.asetuksista sen 3g tilaan...
- män tuur olof
kokeilla säätää kirjoitti:
asetuksista sen 3g tilaan...
ei 3G kotimokkulasta voi itse sitä säätö hommaa tehdä sillä kun sen asetus kohdan vaihtaa niin se herjaa "operator running" eli soitto operaattoriin ja käsket pysäyttämään sen DHCP palvelimen.
- VÄÄRIN!
petolline kirjoitti:
minun signaali on vihreä jotenka silloin minulla kuuluu toimia 3G verkko eikä 2G GPRS verkko.Mokkulassa EI ole keltaista valoa!
Vihreä valo tarkoittaa että on just Edge-verkossa tai gprs-verkossa, SININEN tarkoittaa että oot 3G:ssä!
Ja sähän sanoit aloituksessa että mode valo on sulla sininen, mokkulassa ei ole kuin yks valo kerrallaan, ei voi olla sekä sinistä että vihreää yhtä aikaa.
Jotenkin musta nyt tuntuu että sulla mitään mokkulaa edes ole, kunhan parjaat turhaan dnata....yhteen aikaan sehän oli jopa muotiakin kun tyypit joilla ei ollu mitään kytköksiä tapasivat parjata ko. operaattoria netissä.
Mut jos sulla on, niin OTA SELVÄÄ JA LUE NE MANUAALIT ja itke sitten jos aihetta niin suoraan operaattorille.
PS. Mun mielestä kännyköiden, digiboksien ja tietokoneiden myynti pitäisi kieltää ns. tumpuloille jotka valittaa turhista eli vika onkin käyttäjässä. - sun ohje
petolline kirjoitti:
minun signaali on vihreä jotenka silloin minulla kuuluu toimia 3G verkko eikä 2G GPRS verkko.kirja on sieltä näet ne värien merkitykset
- Tietäväinen ex mokkula
Suurta huijausta koko mokkula, maksimi nopeuteen ei pääse kuin teoriassa. Käytänössä ei koskaan. Tähän pitäisi puuttua oikein kunnolla tälläiseen huijaukseen. Mitä enemmän käyttäjiä sitä hitaampi. Ei pärjää laajakaistalle missään muodossa, mokkulassa tietämätöntä huijataan raskaasti. älkää ryhtykö mokkulaan jos haluatte kunnon nopeuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864