mokkulako petosta?

petolline

hankin viime torstaina DNA mokkulan tänne helsingin ydinkeskustaan ja koko aikana se ei ole toiminut kuin vain GPRS 2G nopeudella vaikka minulle luvattiin että pääsen tällä mokkulalla 3G nopeuteen. signal valo on mokkulassa vihreä ja mode valo sininen.

7

1289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dna koipi-reisi

      jos sulla kerran on se MODE valo sininen niin silloinhan yhteys on 3G verkossa eikä 2G verkossa. joten miten edes kehtaat sanoa että kyseessä on GPRS verkko?

      • petolline

        en tiedä näiden valojen merkiystä, mutta olen lukenut jostain että jos signaali vihreä on kyseessä 3G, jos se on keltainen niin kyseessä olisi EDGE ja punainen niin GPRS.

        minun signaali on vihreä jotenka silloin minulla kuuluu toimia 3G verkko eikä 2G GPRS verkko.


      • kokeilla säätää
        petolline kirjoitti:

        en tiedä näiden valojen merkiystä, mutta olen lukenut jostain että jos signaali vihreä on kyseessä 3G, jos se on keltainen niin kyseessä olisi EDGE ja punainen niin GPRS.

        minun signaali on vihreä jotenka silloin minulla kuuluu toimia 3G verkko eikä 2G GPRS verkko.

        asetuksista sen 3g tilaan...


      • män tuur olof
        kokeilla säätää kirjoitti:

        asetuksista sen 3g tilaan...

        ei 3G kotimokkulasta voi itse sitä säätö hommaa tehdä sillä kun sen asetus kohdan vaihtaa niin se herjaa "operator running" eli soitto operaattoriin ja käsket pysäyttämään sen DHCP palvelimen.


      • VÄÄRIN!
        petolline kirjoitti:

        en tiedä näiden valojen merkiystä, mutta olen lukenut jostain että jos signaali vihreä on kyseessä 3G, jos se on keltainen niin kyseessä olisi EDGE ja punainen niin GPRS.

        minun signaali on vihreä jotenka silloin minulla kuuluu toimia 3G verkko eikä 2G GPRS verkko.

        Mokkulassa EI ole keltaista valoa!

        Vihreä valo tarkoittaa että on just Edge-verkossa tai gprs-verkossa, SININEN tarkoittaa että oot 3G:ssä!

        Ja sähän sanoit aloituksessa että mode valo on sulla sininen, mokkulassa ei ole kuin yks valo kerrallaan, ei voi olla sekä sinistä että vihreää yhtä aikaa.

        Jotenkin musta nyt tuntuu että sulla mitään mokkulaa edes ole, kunhan parjaat turhaan dnata....yhteen aikaan sehän oli jopa muotiakin kun tyypit joilla ei ollu mitään kytköksiä tapasivat parjata ko. operaattoria netissä.

        Mut jos sulla on, niin OTA SELVÄÄ JA LUE NE MANUAALIT ja itke sitten jos aihetta niin suoraan operaattorille.

        PS. Mun mielestä kännyköiden, digiboksien ja tietokoneiden myynti pitäisi kieltää ns. tumpuloille jotka valittaa turhista eli vika onkin käyttäjässä.


      • sun ohje
        petolline kirjoitti:

        en tiedä näiden valojen merkiystä, mutta olen lukenut jostain että jos signaali vihreä on kyseessä 3G, jos se on keltainen niin kyseessä olisi EDGE ja punainen niin GPRS.

        minun signaali on vihreä jotenka silloin minulla kuuluu toimia 3G verkko eikä 2G GPRS verkko.

        kirja on sieltä näet ne värien merkitykset


    • Tietäväinen ex mokkula

      Suurta huijausta koko mokkula, maksimi nopeuteen ei pääse kuin teoriassa. Käytänössä ei koskaan. Tähän pitäisi puuttua oikein kunnolla tälläiseen huijaukseen. Mitä enemmän käyttäjiä sitä hitaampi. Ei pärjää laajakaistalle missään muodossa, mokkulassa tietämätöntä huijataan raskaasti. älkää ryhtykö mokkulaan jos haluatte kunnon nopeuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe