No se on voi voi!Tuolla seuraavalla sivulla joitain potuttaat hitaat kuskit..No entäs sinä,sen ketjun aloittaja.80-Kympin ajajien ohi ajaa,kuinkas muutenkaan ja myös satasta ajavien"hitaiden autojen :Mustat bemarit,mersut citymaasturit..ja YLINOPEUTTA!Aina nuori kolli ratissa..sory vaan.Joko isin autol tai omalla.Ajaa pitää kuin viimeistä päivää,koska alla on HIENO auto.Vaarantaa toisten henki..mitäs välii omasta on,vai mitä.
Kasitien ja silleen..
3
1598
Vastaukset
- Täsmänopeus
Autojen nopeusmittarit nykyään tarkkoja ja navigaattorit näyttävät just prikuulleen, niin sujuvan liikenteen kannalta ajetaanhan nopeusrajoituksen osoittamaa nopeutta...
- Kuutar
Niinkuin herra haluaa.Kait nämä ylinopeutta ohittajat sitten sattuvat minun kohdalleni.Itse ajan päivittäin k.o.tietä ja sallittua nopeutta.En ole niinsanottu jarrumummu.Navigaattorikaaharit näköjään sit ok.Tunnen tuon tien kuin omat taskuni,ja siihen ainoaan puuhun mikä pellol on en taatusti aja,niinkuin Vatanen ennen..Olen itse ajanut rallikrossia jo silloin kun paskan navigaattoria ei ollut edes keksitty.Mitä se muuten tähän kuuluu.Ota seuraavan kerran kuva mummokaaharista,keskiviivaa ajavasta jarrusta.Ja rekkari ylös.Ei tuollaisesta kannata pulttia ottaa.Et ajellaan vaan siel seassa.Sinä navigaattoril minä autolla.Jatkot sinulle.Se ainakin pitää paikkansa!
- Jones.
"Kokkola Highway".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.95832Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43743